donderdag 24 november 2016

Een uittip in deze donkere maanden!

Vandaag neem ik jullie mee!

 ♥
En wel
naar een heel mooi plekje
 in Nederland!


Afgelopen maand was ik met mijn moeder en schoonzussen
 in de omgeving van 
Eemnes.



We sliepen heerlijk in de Bed en Breakfast
Sint Jansklokje.

(www.bnbeemnes.nl)

Een mooie en prachtig gelegen logeerplek,
 aan de rand van een natuurgebied.
Landelijk ingericht en heerlijke bedden,
ook het ontbijt was geweldig!



We maakten 's morgens een
wandeling door het herfstbos
en daarna reden we
naar de theetuin Eemnes
om daar te lunchen.







Een geweldig leuke
theetuin om naar toe te gaan!

En vooral nu,
want vanaf 15 november
 is deze theetuin in winterse sfeer.
Met 1000 lichtjes en vuurkorven, 
en extra activiteiten!

Zo leuk!

Ik heb de winterfoto's
van de website
gehaald,
neem daar gerust een kijkje
(http://www.theetuineemnes.nl)


als je een vrije dag hebt
en iets gezelligs wilt doen, 
dit is echt een aanrader!







Laat je het me weten
als er naar toe geweest bent?


Lieve groet,
Hannie



8 opmerkingen:

La Blomst-Living zei

Wat ziet dit er gezellig en mooi uit, bedankt voor de tip, wie weet!
Lieve groeten, Linda

It's me zei

Ja !?,...pas geleden nog heb er een post over gemaakt met het roodborstje op tafel...zo leuk daar !...wij komen er zeker twee keer per jaar...liefs Ria x

blauwruitje zei

Wat een goede tip. Dank je. groetjes Sandra

Home and Lifestyle zei

Jammer dat het hier niet echt in de buurt is, want het klinkt bijzonder goed! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Liefs, Ingrid

Judith zei

Een mooie omgeving en jullie uitje klinkt als een feestje!

Fijn weekend X

Pippa's Hus zei

Wat een fijn plekje en wat heerlijk om daar naar toe te gaan met de mensen die je lief zijn. XX Esther

Gerry zei

Wat een heerlijke omgeving om uit te zijn!
Fijn dat jullie zo hebben genoten!
Ik wens je een mooi weekend!

Liefs, Gerry

Crea Roosje zei

Lekker zo ff er tussen uit!
mooie foto's gemaakt!
groetjes Esther