maandag 24 oktober 2016

Op verzoek...

Oh, oh,
wat heb ik mijn blog verwaarloost
en dus ook al mijn trouwe volgers
en meelezers.

De meeste hebben mij inmiddels
 op Instagram gevonden 
en volgen mij daar ook, 
maar ik begreep van een heel aantal, 
vooral stille volgers
dat ze uitkijken naar een nieuwe post 
op mijn blog!


Nu kost het best veel tijd
om een post te maken 
en 
is Instagram zoveel sneller,
maar als ik zelf mijn blog 
doorkijk,
geniet ik toch ook wel weer 
van de foto's en tekst :)


Daarom een post 
vol 
binnen kijken
in Huize Kipkakel!



Ik blijf altijd bezig 
met schuiven en rommelen in huis!

Een aantal items heb ik onlangs verkocht, 
zodat er weer wat meer ruimte over is om te schuiven:)




Inmiddels heb ik de deuren weer in de kast terug gedaan,
het beeld is dan wat rustiger..

Ook staat deze kast nu weer aan de andere kant van de kamer
...bloos...




Heerlijk om de herfstsfeer weer in huis
te halen met bontjes, vachtjes, plaiden,
walnoten en kastanjes
♥♥


Zoals jullie zien op de foto's
ben ik met de stoelendans bezig,
ze staan dan hier en dan daar :)



Deze mooie krans kocht ik bij Pietrik
via haar webshop www.blomkjeenwenje.nl

Hij hangt hier op de oude deur,
waar ik nog steeds verliefd op ben


Zo,
toch wel weer leuk 
om even te bloggen!

Gezellig dat jullie 
weer
even mee naar binnen wilden gluren!

Voor nog meer foto's,
kijk je gewoon even
op IG
daar post ik ook onder de naam
Huize Kipkakel.


♥♥

Lieve groet,
Hannie

14 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Zo dat was even geleden. Maar weer fijn hoor een uitgebreide blogpost! Kost wel veel meer tijd als het snelle IG.Maar ik blijf het leuk vinden om te lezen. Je bent ook altijd wel lekker aan het stylen, je man moet wel makkelijk zijn ;) gezellig sfeervol huis hebben jullie! Groet uit O-A

Happy Earl Grey - Elly Embregts zei

Het kost tijd bloggen, maar het geeft veel voldoenig en hetcteruglezen van wat je zelf hebt geschreven maakt trots. Wat een gezellig huis heb je, bedankt voor de inkijk.
Hartelijke groet El

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Instagram is mij te vluchtig en ik ben erg verknocht aan de mooie foto's uit mijn camera, een heel gedoe om die op instagram te krijgen volgens mij. Ik hou ook erg van de foto met het verhaal, heerlijk om inhoudelijk iets meer te lezen. Geniet dus ook weer van je leuke blogpost en het mooie woonverhaal, groetjes Pauline

Bonjade zei

zit ook wel op IG maar vind dit toch nog steeds leuk en op 1 of andere manier wat persoonlijker. Ha raar maar waar.
Heerlijk dus weer een post van je te zien.
Gezellig bij je.

Fijne dag

Graag tot ziens

crochetcookingandmore zei

Leuk Hannie! Dat was inderdaad wel weer een poosje geleden. Leuk dat je weer even de tijd hebt genomen om een blog online te zetten, hoewel ik je ook volg op insta, is dit toch anders :)

Pippa's Hus zei

Wat gezellig om je ook hier weer eens te zien!
Niet te lang weg blijven hoor! ;-))
XX Esther

It's me zei

Wat een gezelligheid bij je....zo leuk je huis!...leuk dat je toch weer een poat hebt gemaakt...ik zit niet op instagram....liefs Ria x

Marieke Donkersloot zei

Ha Hannie,

Ik herken het helemaal hoor, sinds ik op IG zit is mijn blog ook een beetje verwaarloosd!

Leuk om bij je binnen te kijken! Wat super mooi die oude deur en krans!

Groetjes Marieke
(rustiekbijmariek)

Crea Roosje zei

Fijn dat je weer blogt!
Mooie foto;s en het ziet er weer mooi uit in je huis!
groetjes en tot gauw!
Lieve groeten Esther

Home and Lifestyle zei

Gezellig dat je er weer bent met een post! Hoewel ik IG ook leuk vind, staat bloggen bij mij nog steeds op nummer een. Het is gezelliger, met meer foto's en een mooi verhaal erbij. Dus nu niet zolang wachten hoor, je hebt een heel sfeervol huis dus er zijn genoeg foto's te schieten ;-).

Liefs, Ingrid

lia zei

Ik denk dat dit bij de meeste zo is. IG gaat allemaal minder tijd kosten, en tegenwoordig vliegen de weken al zo snel voorbij. Eigenlijk zou je nu tijd over moeten hebben, maar ik merk er niets van hihi...
Maar ik blijf toch nog wel maandelijks bezig.

Marry Langwerden zei

Fijn dat je weer een blogpost hebt geschreven. IG wint het op dit moment (ook voor mij ;-)) maar een blog is écht leuker! Mooie foto's!

lien zei

Wat goed dat je toch nog blijft bloggen, geeft toch iets extra's vind ik. Zoals deze mooie blogpost! :)

huis tjokvol zei

mooie kamer zo hoor,heerlijk toch dat schuiven van andere plek