donderdag 10 maart 2016

Binnen kijken in een lente huis!



Inmiddels
is het 
voorjaar

Buiten loopt de temperatuur 
deze week op
en ook
binnen kon ik
de verleiding niet 
weerstaan
vandaag
om het voorjaar
in huis te halen!






Bontjes, plaiden,
winterkussens
verdwenen allemaal uit
de woonkamer
en 
het voorjaar
werd naar binnen gehaald!


Een subtiel rose tintje
in de zomerplaiden,
 de kussenhoezen
en kaarsen


Ik hou ervan!





De zon
scheen zo lekker
naar binnen
en ik deed de hele
morgen over het poetsen van
de woonkamer:)

♥  



Herkennen
jullie dit?

Lekker rommelen
 in je huis,
hoekjes veranderen,
alles een ander plekje geven?







De vensterbanken
werden
opnieuw
gestyled



De grote
vitrinekast
waar ik onlangs
de deuren uithaalde
kreeg ook 
een beurt!



Alles lekker wit en rustig!




Ik kom hierdoor 
tot rust :)


Na een drukke periode
met toetsen
voor mijn werk,
veel studie,
nu even
heerlijk ontspannen
want
mijn toetsen heb ik gehaald :)



Mijn lievelingshoekje
in de keuken,
het licht schijnt 
hier zo mooi naar binnen!


Zo,
binnen ben ik 
er klaar voor,
buiten
 staan de 
viooltjes klaar
om in potten gepoot te worden
...

Maar 
een hele week mooi weer
in het vooruitzicht!




Genieten jullie
 met 
me mee?

Lieve groet,
Hannie







29 opmerkingen:

Esrosa K. zei

Ha Hannie! Wat heerlijk hé, dat zonnetje, die aankondiging van de lente. Heerlijk! Je huis ziet er weer prachtig uit, sfeervol. Mooi ook, dat zachte roze. De winterkussens zijn hier ook in de dozen...
Ik doe dit keer niet (meer) mee met het veranderen van hoekjes, hier wordt alles juist steeds leger door de aankomende verhuizing. Maar van de lente genieten doe ik wel: ik heb zojuist een oude kast, die ik op MP op de kop heb getikt, buiten in de zon helemaal in de grondverf gezet. Van donkerbruin naar wit, al een hele verbetering. Straks in een mooie matte grijstint, voor in ons nieuwe huis. Geniet nog van deze heerlijke dag! Grtz, Esther

Marry Langwerden zei

Zo Hannie, jij hebt al echt de voorjaarskriebels :-). Mijn bontkussens+plaid liggen hier nog op de bank maar met het mooie weer in het vooruitzicht zal dat niet zo lang meer duren. Gefeliciteerd met het behalen van je toetsen; kun je extra genieten! Leuke sfeer heb je in je huis; dat rose staat goed. Je hebt er een volger bij! Kom je ook eens bij mij langs?

groetjes Marry

Pippa's Hus zei

Wat heerlijk he, zo rommelen in je huis.
Het ziet er super gezellig en lente-achtig uit.
heerlijk! XX Esther

Anita Oele - van de Grint zei

Ja het is heerlijk om in huis te rommelen' ik vind het soms gewoon al fijn om thuis te zijn.
Je huiskamer ziet er suprr gezellig uit :)
Groetjes Anita

Thuis bij Tjits zei

De zonnestralen van de afgelopen dagen zorgen echt voor voorjaarskriebels hè, zo genieten dit!! Heerlijk om de boel in huis dan wat op te frissen, dat is jou al goed gelukt, heel leuk dat zachtrose kleurtje.
De voorjaarskriebels joegen mij gistermiddag de tuin in, heerlijk om daar weer in te kunnen werken, dit zorgt ook voor een leeg hoofd, zo fijn.
Gefeliciteerd met het behalen van je toetsen, super!

Liefs, Tjits



huis tjokvol zei

Gefeliciteerd met de toetsen die je gehaald hebt,heerlijk he die lente, je kamer ziet er super leuk,mooi en gezellig uit, ja ik hou ook van de hoekjes veranderen, heerlijk is dat.geniet can je opgeruimde kamer

Cosy by Cindy zei

Oh ik zie zoveel mooie spullen bij jou in huis! Prachtig!
Jouw keuken is ook zo gaaf.
Fijne avond.
Liefs Cindy

Home and Lifestyle zei

Zo te zien ben jij helemaal klaar voor het voorjaar...het staat er allemaal zo gezellig bij. Fijn dat je je toetsen hebt gehaald...binnen is binnen!

Ik wens je alvast een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

Onder de knotwilg zei

Gefeliciteerd met het halen van je toetsen! Wat het er gezellig uit bij jou, dat hoekje in de keuken: lijkt me heerlijk zo'n raam in je keuken! Fijn hé, dat mooie weer, lekker van genieten!

Sonja- Sezoentje zei

Hoi Hannie, zelf volg ik hier nog maar pas maar geniet met volle teugen van je mooie lentefoto's.
Groetjes, Sonja

It's me zei

Wat een heerlijk gezellig huis heb je zeg...zo klaar voor het voorjaar....liefs Ria x

Marieke Donkersloot zei

Hoi Hannie,

Heerlijk dat je zo het voorjaar in huis hebt gehaald.
Als ik je foto's zie dan krijg ik echt zin in de zomer!
Fijn dat je al je toetsen hebt gehaald!
Geniet lekker van al je spullen en het mooie weer!

Groetjes Marieke

Ilse zei

Wat een gezelligheid weer bij je!
leuk dat subtiele roze
liefs ilse

Sonja- Sezoentje zei

Hoi Hannie, zelf volg ik hier nog maar pas maar geniet met volle teugen van je mooie lentefoto's.
Groetjes, Sonja

De Witte Lanteern zei

Je bent er helemaal klaar voor, zie ik. Je hebt mooi 'gerommeld' en gezellige hoekjes gemaakt. Haha, bij mij duurt dat poetsen op deze manier dan ook altijd wat langer, maar wel veel leuker zo! Lekker muziekje aan, zonnetje om de boel te omlijsten en het sfeerbeeld veranderd voor je ogen...echt genieten.
Bij mij liggen de 'bontjes' en dikkere plaids nog op de bank (het koelt mij nog te veel af, ben een koukleum, hihi). Maar dit weekend beloofd de lente echt los te gaan, dus het zal niet lang meer duren dat ik ze ga vervangen en net als jij de lente in huis haal. Prachtig sfeertje bij je! Goed idee om de deuren uit je kast te halen. Je mooie spulletjes komen nu nog beter uit!
Top dat je je toetsen hebt gehaald! Zo kun je nóg meer genieten van een lekker weekend!
Liefs, Peetje

Truus de Mier zei

Prachtig, jij hebt echt talent voor styling!

Gerry zei

Heerlijk om zo met de schoonmaakbezem door huis te gaan!
En het ook mooi lenteachtig weer in te richten. Daar word je blij van.
Je hebt het echt gezellig gemaakt.
En dat blauwe druifje dat zo fier rechtop staat....
Gefeliciteerd met het behalen van je toetsen. Heerlijk om nu even rust te kunnen nemen en je aandacht weer op andere dingen te kunnen richten.
Geniet ervan, Hannie!

Liefs, Gerry

Verie - Vestywo zei

Een heerlijk lente-huis. Geniet ervan.

Lieve-groetjes,
Verie

lien zei

Ik vind die deur in de kamer zo mooi! En oh die eitjes in zon glazen bokaal, je brengt me op een idee!!

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Je hebt het allemaal heel prachtig♥ gedaan.. een mooie Lente sfeer♥ in je huisje♥..;
Ook het blauw druifje zo mooi van kleur♥..daar krijg je zeker lente♥ kriebels van..hihi
Fijn Lente♥ Weekend Liefs♥ Gaby..♥

blauwruitje zei

Het ziet er weer heerlijk uit. Zo rustig en in evenwicht. Ik geniet met je mee van het mooie weer hoor. groetjes Sandra

Het Moonhuis zei

Wat is het gezellig bij jou, ik zie allemaal leuke spulletjes. Leuk weer zo'n binnenkijker, ik kijk er graag naar.
Fijn weekend Hannie en blijft lekker zonnig, genieten hoor!!

Liefs Monica

Vlijtige Lies zei

Stilzitten is niets voor jou volgens mij. Gefeliciteerd trouwens,knap gedaan naast je gezin! En wat een mooie sfeerplaatjes weer,genieten.Heerlijk de zon,we zijn er weer zo aan toe. Groetjes

Petra zei

Ik zit hier eventjes te genieten hoor, wat een sfeer!

Franca zei

Wat ongelooflijk mooi gedaan!
Complimenten!

groetjes, Franca.

Tussen Wal en Schip zei

Allereerst! HIEP HIEP HOERA! wat fijn dat je je toetsen hebt gehaald!
Gefeliciteerd!

Wat is het heerlijk voorjaar bij jou in huis.. ik kan er gewoon van genieten zo! Kostelijk! Heerlijk dat lieve roze..

Liefs,
Alberta

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat heerlijk om zo te rommelen! Dat komt vast door dat mooie weer: dan heb je er veel meer zin in en krijg je voorjaarskriebels!
En natuurlijk door het heerlijke gevoel dat je de toetsen gehaald hebt.....
Het ziet er weer gezellig uit bij jou!

groetjes Trijnie

ByMir zei

Gefeliciteerd met het behalen van de toetsen! Extra lekker tot rust komen ik jullie mooie huis. Wat heb je het toch weer gezellig gemaakt en de lente op een mooie manier in huis gehaald.
Fijne dag nog.
Liefs,

Mirjam
ByMir

THE BLACK BARN zei

Wat een lekker gezellig lente huis en super ingericht!
Fijne dag,
Miranda