vrijdag 15 januari 2016

Kouder...

Deze post
heb ik 
al langer in mijn hoofd!


Maar nu
het wat kouder 
lijkt te gaan worden de komende 
dagen
is het er eindelijk tijd
voor




Wat is het
 's avonds 
heerlijk
om in je bed te kruipen,

vooral 
als het buiten
wat kouder is!




Maar wat is het
 's morgens
moeilijk om 
uit bed
 te komen!









Waar ik in de winter
vooral van kan 
genieten
is
een lekker warm bed!



En
daar heb ik 
wat voor!


Een heerlijke
 warmwaterzak:)



Deze mooie hoes
maakte
ik in november
op een hele
gezellige 
blogmeeting


Georganiseerd door twee creatieve blogsters,

Bijzonder leuk
om zo ook andere blogsters te 
ontmoeten
en om creatief bezig te zijn!




Vind je het leuk
om ook 
zo'n
mooie hoes
om een simpele
warmwaterzak te haken?


Ik mag het patroon met jullie delen!








Als je het patroon liever
in je mailbox ontvangt,
laat het me dan even weten




't wordt kouder
..



Een fijn 
weekend

♥♥



Lieve groet,
Hannie


27 opmerkingen:

lien zei

Wat een enige hoes! Terwijl ik dit tik zit ik met 1 hand aan de verwarming, heb het al de hele ochtend koud. Dus zon kruikje zou niet gek zijn. Fijn weekend!

Verie - Vestywo zei

Super leuk, Hannie. Ik heb het patroon opgeslagen, bedankt voor het delen! :)

Lieve-Groetjes,
Verie

Groetsels zei

Jij had het andere pstroon. Hij is leuk geworden. Gezellige slaapkamer. Wat een prachtige sprei.

Groetsels zei

Jij had het andere pstroon. Hij is leuk geworden. Gezellige slaapkamer. Wat een prachtige sprei.

Mirjam zei

Hoi Hannie,
Ik ga dit zeker even opslaan, want lijkt me wel heel leuk om te maken.
Jullie slaapkamer ziet er heel sfeervol uit en straalt ook rust uit. En dat is natuurlijk heel belangrijk voor een slaapkamer.
Fijne avond,
liefs,
Mirjam

It's me zei

Wat leuk Hannie ....het is zeker koud liefs Ria x ❤️

De Witte Lanteern zei

Die hebben we de komende tijd wel nodig, zo'n gezellige warme waterzak. Hij is weer leuk!!! En als ik je mooie slaapkamer zie, zo strak in de verf, krijg ik de kriebels om hier ook aan de slag te gaan...
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

Kom Achterom zei

Wat een mooie slaapkamer geen wonder dat je het bed niet uit kan komen! en die kruikenzak is leuk zeg mooi gemaakt!
Fijn weekend
Yolanda

Het Moonhuis zei

Leuk ik heb ook zo'n sprei gehad, op een dag moest ik m weggooien, helaas was ie toen helemaal stuk, maar hij blijft mooi.
En lekker hoor een kruik mee naar bed, mmm ik denk dat ik er ook maar een ga aanschaffen nu het echt koud gaat worden.
Fijn weekend!!

Liefs Monica

blauwruitje zei

Zeker weten dat mijn bed lekker warm is en opstaan is echt niet makkelijk 's morgens. Ik vind het een leuke warmtezak misschien iets voor mijn kruik. Fijn weekend. Groetjes Sandra

Cosy by Cindy zei

Wat een leuke hoes. Echt mooi gemaakt. Fijn weekend.
liefs Cindy

Home and Lifestyle zei

Ohh ja...heerlijk om in een warm bed te kruipen. Meestal duurt het wel even voordat ik het echt lekker warm krijg, want mijn voeten voelen altijd zo koud aan en het duurt altijd even voordat ze op temperatuur zijn. Morgen lekker wat langer blijven liggen, één van de voordelen van het weekend!

Wat heb je die kruikzak leuk gemaakt, nog leuker om het met een aantal bloggers te doen!

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Marieke Donkersloot zei

Hoi Hannie,

Wat een mooie kruikenzak! Ik ben alleen niet zo'n ster in haken.
Je slaapkamer ziet er gezellig en warm uit!
Ik hoop dat het niet al te hard gaat vriezen, want dan kunnen ze niet verder met ons huis!

Fijn weekend!

Groetjes Marieke

Onder de knotwilg zei

Wat een gezellige slaapkamer! En een mooie kruikenzak! Helaas ben ik niet zo goed in haken... Gezellig trouwens zo'n blogmeeting!

Happy Earl Grey zei

Wat een heerlijke fotos en bedankt voor het patroon, erg leuk. Ik ga hm zeker maken.
Groetjes El

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hier ga ik mee aan de slag voor mijn warmwaterzak. Laat de kou maar komen dan. Bedankt, groetjes Pauline

Lydia Kant zei

Mooie kruikenzak!
Is vast lekker warm!

Verie - Vestywo zei

..ik dacht al dat ik had gereageerd! ;) Echt heel mooi geworden je kruikenzakje. Super ook zo`n gezellige party bij elkaar. :)

Lieve-Groetjes,
Verie

Crea Roosje zei

Mooi geworden je warmwaterzak,
jij hebt het moeilijkere patroon genomen,
leuk om te doen he,en jij had het zo af!
Ben ook weer aan een nieuwe bezig,ontspannend om te doen.
Mooie foto's heb jij ,
leuk voor de volgende blogmeeting dat wij dat ook zo
kinnen doen op onze blog,ha ha!
groetjes Esther

Linda zei

Mooie sfeerplaatjes zo van je slaapkamer en de kruikenzak;
hij is mooi geworden!

Vlijtige Lies zei

Laat het wintertje nu maar komen! Een warme kruikenzak heb je iig bij de hand. Mooi geworden zeg!En wat een heerlijke slaapkamer.Daar ben je vast heel blij mee. Genieten.Groetjes van mij.

What's in a day zei

Wat een heerlijke slaapkamer heb je en ja nu het kouder is, dan is het in de morgen moeilijk om er uit te gaan!
Je warmwaterzak is zo mooi!!! Leuk om dit te maken, ik bof ik gebruik een elektrische deken...ha, ha!

Ik wens je een mooi weekend!

Lieve groet Eefie

Ús hûs ús thús zei

Wat een leuke warmwaterzak! Dat brengt zeker warmte in deze koude dagen.
Heerlijk sfeertje heb je ook in je slaapkamer!
Fijne zondag. Groetjes van Aleta

Pippa's Hus zei

O ik hou daar ook zo van, een lekker warm bed! S'morgens inderdaad wat lastig maar dat heb ik er graag voor over! En dan ook nog zo'n mooie kruikzak mee, wat wil je nog meer! XX Esther

van alles wat in huis en tuin. zei

Afgelopen nacht had ik zeer koude voeten en heb sokken aangedaan, maar ik denk dat ik meer had aan een kruik met zo'n mooie kruikenzak!
Wat heb je een mooie slaapkamer!

groet Trijnie

Spijshuisje Lyd zei

..ik krijg nu al zin om m'n bed op te zoeken!
Heerlijk zo'n warmte zak..en ook nog leuk gedaan zo.
voor straks..slaap lekker!

huis tjokvol zei

wat een mooie slaapkamer,daar zul je zeker heerlijk slapen