dinsdag 29 december 2015

Een groet...

Het was niet de bedoeling
om maar één post
in de maand december
te plaatsen


maar door allerlei 
omstandigheden
en weinig inspiratie
kwam het er 
gewoon niet van!




Toch 
wil ik jullie aan 
het einde van dit jaar
 nog één keer 
groeten
...

Ik wil jullie bedanken
voor alle gezellige, lieve, betrokken reactie's
iedere keer weer!


Zonder jullie
is bloggen
niet 
warm en waardevol
...



Voor het nieuwe jaar
wil ik jullie

♥ vrede, 
                      ♥ liefde, 
♥ vriendschap, 
                  ♥ gezondheid

maar zeker
ook Gods zegen 
toewensen!



Ik wil ook stil staan
...
bij degene die
verdriet hebben,
een ziekte of handicap hebben,
  tegenspoed hebben ondervonden,
geen werk en geld hebben,
verslaafd zijn,
geen warm thuis hebben,
eenzaam zijn
...

Heel veel sterkte, moed en kracht! 




Stil zijn,
de handen vouwen
en bidden
voor de wereld om ons heen!


Met vertrouwen 
en geloof
een nieuw jaar ingaan


Ik wens het 
jullie allemaal toe!





Gelukkig 
waren er het afgelopen jaar 
ook veel mooie dingen


Er werden kinderen geboren,
er trouwden verliefden,
de seizoenen gaven hun glans en afwisseling,
we hadden vrede in ons land,

en misschien
 kun je voor jezelf 
het rijtje aanvullen!


tel je zegeningen,
tel ze!
één voor één

...




Een lieve
eindejaarsgroet

♥♥

Hannie














26 opmerkingen:

Ilse zei

Jullie ook God's zegen toegewenst voor het nieuwe jaar!
Liefs Ilse

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Dag Hannie, Jij ook een fijne jaarwisseling, heel veel goeds, gezondheid, liefde en geluk.
Pauline

blauwruitje zei

Dank je en jij ook een goed 2016 toegewenst. groetjes Sandra

Home and Lifestyle zei

Het mag dan wel de einige post van deze maand zijn, het is wel een hele mooie! Ik wil jou ook bedanken voor je lieve en trouwe reacties, ik hoop dat de inspiratie in het nieuwe jaar weer terug komt zodat ik van je posten kan blijven genieten.

Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016!

Liefs, Ingrid

Marjonel M zei

Hoi Hannie, jij ook heel veel geluk en gezondheid met de mensen die je lief zijn in 2016.

Liefs, Marjonel

Gerry zei

Wat een mooie post, Hannie!
Prachtig!
Het is goed om naast je eigen dingen ook bij anderen stil te staan.
Ik wil jou ook heel hartelijk bedanken voor je mooie posten, je liefde die ik ook mocht ondervinden, je trouw en je reacties op mijn blog.
Samen met je gezin wens ik je een mooie jaarwisseling en Gods zegen voor het nieuwe jaar 2016!

Veel liefs!,
Gerry

Thuis bij Tjits zei

Mooie post Hannie!
Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en veel lichtpuntjes en geluksmomentjes voor het nieuwe jaar!!

Liefs, Tjits

Danielle zei

Jullie ook alle goeds voor 2016 toegewenst!

Mirjam zei

Hoi Hannie,
Wat heb je dit allemaal prachtig verwoord.
Ik wens jou en je familie een heerlijke jaarwisseling en een fantastisch, gelukkig, gezond en heel creatief 2016. Tot volgend jaar,
Liefs,
Mirjam

It's me zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
It's me zei

Lieve Hannie dankjewel voor het afgelopen jaar leuk je te hebben mogen ontmoeten...ik kijk uit naar een nieuw jaar...want ik wil niet meer achterom kijken....het was een zwaar jaar....blij dankbaar dat we zijn waar we nu zijn...en hopen dat het vanaf nu alleen maar beter word.....liefs fijne jaarwisseling van mij x❤️

Lydia Kant zei

Mooi geschreven. Dank voor alle goede wensen. En ik wens jou ook alle goeds toe voor 2016!

Vlijtige Lies zei

Weer mooi omschreven. Dank je wel voor je mooie posten en bijhorende teksten! Ik sluit me verder aan bij wat je allemaal noemt...alle goeds voor 2016 toegewenst,voor jou en je gezin.Groet uit de polder.

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat mooi verwoord Hannie! Het lied van: tel je zegeningen ken ik nog van vroeger op school. Zoiets komt direct weer boven....
Ik wens jou ook een mooi 2016 toe samen met diegenen die je lief zijn!

groetjes Trijnie

Marion van Wijk zei

Mooi gezegd Hannie! Ik wens jou en je gezin ook alle goeds voor het nieuwe jaar en Gods zegen.
Hartelijke groet, Marion

Het Moonhuis zei

Een fijne jaarwisselinG Hannie en natuurlijk alle goeds voor het jaar 2016!!

Liefs Monica

What's in a day zei

Een mooie afsluiter die zo waar is!
Jij bedankt voor je meeleven, je post, je reacties hier en op IG!!
Ik wens jou met je gezin een gezegend 2016, alscwe al onze zegeningen allemaal zouden tellen, wat groots zou dat zijn! Wij tellen ze ook, naast de zorgen is er veel om dankbaar voor te zijn!

Lieve groet Eefie

SOBERenSTIJL zei

Mooie woorden, ik wens jullie ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016!

Liefs Dorine

lia zei

Hele fijne jaarwisseling Hannie.
Liefs Lia

Crea Roosje zei


Mooi tekst en wensen!
En mooie foto's!
Bloggen moet geen moeten zijn!
Groetjes en ook het beste voor het nieuwe jaar!

lien zei

Maar 1 post in december, maar wel gelijk een hele mooie! Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en een mooi en gezond 2016!!

Marieke Donkersloot zei

Hoi Hannie,

Wat een super mooie laatste post van december! Ik wens jou ook het allerbeste en Gods zegen toe voor dit net nieuw begonnen jaar! Hopelijk brengt het nieuwe jaar weer inspiratie voor je, maar dat zal vast goed komen!

Wat kan jij het toch altijd mooi omschrijven, kort maar krachtig, knap! Ik ben meestal wat langdradiger, maar goed ieder zijn eigen stijl toch!? (of leer je dat naar mate je langer blogt ? :)

Ik heb nog een vraagje aan je: hoe type je die hartjes in je blog?Is dat met haakjes en de letter L of?

Groetjes Marieke
rustiekbijmariek.blogspot.nl



De Witte Lanteern zei

Waarderen wat je hebt, is al een goede stap in de richting. Zelfs de kleine dingen kunnen van grote waarde zijn en nét op het goede moment komen, zoals een knuffel of een arm om je schouder...
Je hebt het mooi verwoord en we houden dat in gedachten voor het komend jaar. Ik wens jou en je dierbaren een heel mooi, gezond en gelukkig 2016! Met je mooie blogposten laat je ons toch steeds weer genieten van jouw wereld. Het is altijd gezellig thuiskomen bij je...
Liefs, Peetje

Cosy by Cindy zei

Mooie post! Ik wens jullie ook een heel goed, fijn en gezond nieuw jaar.
Veel liefs Cindy

Onder de rieten kap zei

Wat een prachtige post om het jaar mee te eindigen, ik wens jou en je familie ook een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2016 toe!
Veel liefs,Yvonne

crochetcookingandmore zei

Mooie post Hannie! Ik wens jou ook Gods zegen voor dit nieuwe jaar!