maandag 2 november 2015

DIY..klein kadootje ♥ en weggevertje!

De tijd 
van kadootjes geven
is weer bijna 
aangebroken


maar ik 
vind het altijd leuk
om bij een koffievisite
een kleinigheidje
mee te nemen
of een klein bedankje
weg te geven!


Dit keer 
een leuke DIY
die iedereen kan maken!



Wat heb je nodig?

*kurken onderzetters (bijv.Ikea)
*verf
*sjablonen
* servetten (deze zijn van Ikea)
* leuke inpak zakjes
* labels


Hoe maak je de onderzetters?

Met het sjabloon maak je een mal,
die je kunt gebruiken
voor twee verschillende effecten.

Of je verft
de onderzetter rondom 
de ster/ het ♥
of je verft 
juist alleen de ster/ het ♥




Met een ♥ zijn ze geschikt
voor iedere gelegenheid,
de ster vind ik leuk voor de komende decembermaand!




Eventueel kun je er 
een vernis laagje over doen, dan is het waterafstotend!


Er zijn veel mooie servetten te koop,
ik koos voor een rechthoekige vorm,
deze passen mooi in het zakje.

Verpak de servetten samen met
de onderzetters
in de folie.

Maak een gaatje bovenin,
 dik touw erdoor
 en een label eraan

klaar!


Ook een stuk of tien
mooie servetten
in een  folie verpakken
met een label
is al een leuke weggever!




Vind je het leuk om
een  kadootje op 
je deurmat te krijgen?

Ik geef twee verrassingspakjes  weg!


Doe je mee?


Lieve groet,
Hannie







38 opmerkingen:

Anne-Marie Breurkes-Rood zei

Hoi Hannie, wat een leuk idee! Ik vind het ook altijd leuk om een kleinigheidje mee te nemen als ik ergens koffie ga drinken, of als bedankje of hart onder de riem. En altijd zelf gemaakt natuurlijk! Ik wil graag kans maken op jouw weggevertje. (Mocht ik geluk hebben, stuur je je adres mee, dan stuur ik jou ook een zelfgemaakt weggevertje...).
Groetjes, Anne-Marie

renee zei

Wauwiiii geweldig idee...zo simpel zo leuk...ik doe ook mee natuurlijk

Spijshuisje Lyd zei

Gezellige pakketjes!
Leuk om jou op kofie visite te krijgen ;-)
Groetjes, Lydia

wilma zei

o wat een leuk idee!! Dit is ook leuk als er een juf jarig is ofzo. Kan zelfs ik mss nog wel maken. Ben heel niet creatief,maar dit is het proberen waard.
Doe graag mee!!
Wilma

Klazina Pels zei

Wat een leuk idee!!

Anoniem zei

Ziet erg leuk uit!!!
Ik doe mee.

Groetjes Lianne

De Witte Lanteern zei

Weer een hele leuke creatie van je! Altijd lief om zoiets mee te nemen als bedankje. Ik doe graag mee!
Liefs, Peetje

Anoniem zei

Leuk! Ik ben dol op cadeautjes krijgen;-)
En ik ga ze sowieso zelf ook maken, leuk idee! Yvonne.

Danielle zei

He Hannie, ik doe niet mee met je give-away, want ik kreeg pas al een leuk weggevertje van je. Maar wat jij maakt ziet er wel allemaal super uit!

Anoniem zei

WAT EEN LEUK IDEE! IK DOE MEE.

GROETJES CORA

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat zijn ze leuk Hannie! Ik maak zelf ook vaak zoiets: het is zo leuk om iets bij een cadeautje te doen: een mooi label oid en zo leuk om zelf iets te maken. Ook al ben ik ook wel van de DIY.....ik doe ook graag met je weggevertje mee hoor!

groet Trijnie

Veronica van de Wolfshaar zei

Oo ik doe graag mee, ziet er leuk uit. Geniet altijd van je blog. Blijf bloggen !!!

Groetjes de handwerkmiep

Verie - Vestywo zei

Heel leuk idee, Hannie! Ik geef graag van deze kleine, handmade cadeautjes weg. Bedankt voor je tip.

Lieve-Groetjes,
Verie

De liefste zei

Wat een leuke DIY... en zo eenvoudig te maken.
Dank je wel voor de leuke tips. Ik zal er nu nog niet veel mee kunnen door alle drukte rondom de verbouwing/ de sloopwerkzaamheden, maar ik bewaar het voor een later rustiger moment.

Fijne zonnige dag.

Lieve groet,
Mirjam
MaDeLiefste

Petra zei

Erg leuk, en zo heb je altijd wat in huis om mee te nemen bij b.v een onverwachts bezoekje. En ik doe heel graag mee.
Fijne dag, en bedankt voor je reactie op mijn blog altijd leuk om mensen mee te nemen op je rondje wandelen.
Groetjes Petra.

huis tjokvol zei

erg leuk zeg,je mag bij mij ook wel eens op de koffie komen hihi,ik doe graag mee met jou weggevertje

Pippa's Hus zei

Jaaaah! Ik hou van kadootjes op mijn deurmat! (Superleuk idee trouwens.)
XX Esther

Christel zei

Ik houd van dit soort warme kadootjes, doe graag mee!

Anoniem zei

Oehlala, het is altijd leuk om verassingen te krijgen en te geven! :) Doe graag mee

Anoniem zei

☆♡ Vind ik heel leuk! Een leuk ideetje! Ben dol op blijmakertjes ♡☆ Dorine

Brocanterina zei

Hallo Hannie, dank je wel voor dit superleuke idee en ook ik doe graag mee. Hartelijke groet, Carina

Home and Lifestyle zei

Een simpel idee, maar juist daarom des te leuker. Ik kom om in de servetten, dus ik doe niet mee maar er zijn gegadigden genoeg dus je gaat er hoe dan ook iemand blij mee maken.

Fijne avond Hannie. Liefs, Ingrid

Marion van Wijk zei

Ook ik doe mee hoor Hannie! Eenvoudige kadootjes die er gezellig uit zien. Zo wil iker ook wel één krijgen.
Fijne avond.

Groeten van Marion

It's me zei

Wat leuk hannie...ik gun het een ander hoor heb al zo'n mooi iets van je gehad dit jaar nog steeds erg blij mee...zo'n hartverwarmend kadootje op het juiste moment....vergeten doe ik dat nooit....zo lief zo onverwachts....liefs Ria x

Roelie Steinmann zei

Wat een leuk idee zeg. Groetjes Roelie

Gerry zei

Wat maak jij toch altijd een leuke dingen. Is natuurlijk ook leuk om te geven.
Dat doe ik nou met bloemen. En dan van een paar bloemen iets maken. Het is het gebaar!

Liefs, Gerry

Marleen zei

Wat een leuk idee! Zelfs een kluns als ik zou dit moeten kunnen, toch *aarzelt* Ook leuk als juffencadeautje!!
Doe graag mee!

Marleen zei

Hoi Hannie,
Wat een leuk idee. Ik wil graag meedoen met het weggevertje.
Groetjes,
Marleen de V

juffrouw truus zei

Niet te geloven, heb zelf ook net van die onderzetters gemaakt. Ik doe graag mee met jouw weggever.

Groeten van Juffrouw Mier

Vlijtige Lies zei

Weer een echt Huize Kipkakel 'dingetje'. Zo goed bedacht,zorgvuldig gemaakt en zo smaakvol verpakt! Dat is al een feestje op zich!Super leuk om te zien!!

ivoorwit.blogspot.com zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
De Freubeltuin zei

Hoi, ik wil ook wel mee doen. Het is een erg leuk idee....
Meestal neem ik ook iets mee als ik ergens een bakkie gaan doen, maar de laatste keer heb ik mijn woord niet waar gemaakt, dan is het wel handig als ik voor de volgende keer wat in huis heb;)

Groetjes en fijn weeekend,
Maartje

Anoniem zei

hoi Hannie, wat een leuk idee weer!
ik doe graag mee! groetjes Jacomien

Jedidja zei

Lief ideetje. Ik doe mee.

SOBERenSTIJL zei

Super leuk idee, doe graag mee!

Groetjes Dorine

De oude paddestoel zei

Echt heel leuk! Voel weer een middagje knutselen aan komen.

lien zei

Niks leuker dan een cadeautje geven en krijgen! Erg leuk gemaakt!

Linda zei

Super leuk idee!
En fijn om iemand er blij mee te maken!