maandag 26 oktober 2015

Herfst wandeling...


Bijna traditiegetrouw
gaan we
 in de herfstvakantie
naar het bos!




Afgelopen vrijdag nam klusman
een dag vrij
en gingen we richting de Veluwe.




Het was een heerlijke dag
in de natuur!
Wel was het bos en de paden erg vochtig
lees: 
grote modderplassen!

Maar dat mocht de pret niet drukken!




We liepen
een route van 6 kilometer,
maakten heel veel foto's,
aten onderweg een lekker broodje
gebakken ei uit het vuistje
(ook traditie:)),
zagen een ree en een edelhert
..mooi..




maar vooral
 genoten we van een heerlijke dag
in de natuur 
als gezin!



We kozen
dit keer de Veluwe
bij Kootwijk
om te wandelen



We hadden namelijk
een leuk adresje 
gevonden
om te eten 's avonds




Tip:

Hapas eten 
zo leuk,
Hollandse Tapas!

(bij de Ijsvogel in Voorthuizen)






en 
toen was de herfstvakantie
alweer voorbij!


Geniet 
van een mooie week
vol herfstkleuren en geuren!

Ga naar buiten
 en
  kijk en ruik:)

Lieve groet,
Hannie



Nog bedankt voor 
alle leuke en gezellige reactie's 
op mijn vorige post
hartverwarmend!

Dank jullie wel
 volgers en anonieme lezers!









15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een leuke traditie om elke herfstvakantie naar het bos te gaan. Wij wonen relatief dicht bij de bossen, maar komen er zelden. Ik heb meer met zee en strand, maar daar wonen wij juist weer ver vandaan.

Je hebt prachtige foto's gemaakt, gezellig om daarna lekker met elkaar te gaan eten.

Ik wens je een fijne week...het is momenteel heerlijk herfstweer hè.

Liefs, Ingrid

Roelie Steinmann zei

Jij hebt ook prachtige foto's gemaakt van paddestoelen zeg. Heerlijk is dat hè? Lekker in het bos struiken en mooie exemplaren zoeken. En dan foto's maken. Bij ons in het midden van het land zie je maar heel weinig rode met witte stippen.

Groetjes Roelie

What's in a day zei

Wat mooi om dit ieder jaar te doen op een andere locatie!
De natuur op de Veluwe is ook heel mooi, kijk en bekleed en blijf je verwonderen!
Nu weer in het school ritme, ook gezellig hoor...op naar de winter warmte!

Lieve groetjes, Eefie

Marjonel M zei

Prachtige foto's en wat hebben jullie daar een leuke draditie van gemaakt.

Liefs,Marjonel

Danielle zei

Wat is de natuur nu prachtig! Wij willen zaterdag richting het bos gaan! (Alleen de oudsten mopperen van te voren wel (saaiiii)) Je hebt weer prachtige fotoos gemaakt.

Pippa's Hus zei

Wat een goede traditie! En een heerlijke wandeling, het is zo mooi buiten nu. En ook nog lekker eten, wat wil een mens nog meer! XX Esther

It's me zei

Leuk hoor mooie foto's van een heerlijke wandeling wat is de herfst toch mooi!!....liefs Ria x

Het Moonhuis zei

Mooi zeg! Prachtige foto's. Vandaag weer zo'n heerlijke zonnige herfstdag, geniet ervan!!

Liefs Monica

Gerry zei

Wat een prachtige paddenstoelen heb je gespot.
Het is daar heerlijk wandelen en lekker struinen met kinderen.
We hebben nu ook heerlijke herfstdagen.
Ben bezig het balkon op te ruimen, want ze komen verven.
Geniet maar lekker met elkaar!

Liefs, Gerry

Indruk zei

Wat ontzettend leuk die paddestoelen en wat kan een boswandeling in dit jaargetijde heerlijk zijn he? Pascale x

van alles wat in huis en tuin. zei

Ach....ben ik dus te laat voor een kopje thee!!Grrr.....en het zag er nog wel zo gezellig uit! Jammer.
En dan n zulke mooie foto's van mijn omgeving....blij dat je het daar mooi vond. Prachtige foto's van de paddenstoelen en ik zal daar ook eens hapas gaan eten: lijkt me lekker!

groet Trijnie

Linda zei

Prachtige foto's! Het is echt heerlijk in het bos
in dit jaargetijde. Echt genieten.

Thuis bij Tjits zei

Wat een heerlijke, gezellige traditie! Zulke genietdagen met het gezin maken weer mooie herinneringen.. en het bos is zooo mooi nu, puur genieten!

Liefs, Tjits

Jolanda zei

Als reactie natuurlijk rijkelijk laat... maar nu pas genoten van je blogje. Mooi, een kabouter-spillebeen-paddestoel!
En Hapas... daar had ik nooit van gehoord. Sinds kort heb ik begrepen wat Tapas inhoudt... (door dochters), vond ik al heel wat.;-)Maar het lijkt me beide leuk.

huis tjokvol zei

ook ik lees nu pas je blogje,maar wat een mooie foto,s van jullie wandeling,heerlijk