vrijdag 25 september 2015

Close ups ...

De slaapkamer
vraagt
meer tijd en aandacht
dan ik van tevoren 
had bedacht
...

maar
het komt goed!

Zaterdag
 de laatste klusjes
en dan
 kan het inrichten beginnen!


Daarom nu een post 
met wat close ups
van een een klein beetje herfst 
in huis!

...
Aan het echte herfst/ winterhuis
ben ik nog niet toegekomen,
er moet eerst
schoongemaakt worden
na de slaapkamer metamorfose
( wat een stof..pfff)


Van een vriendin
kreeg ik 
heel veel hop,
deze is mooi ingedroogd!





Ik maakte 
van eucalyptus, hop en berkentakjes
een mooie toef!

Touw er omheen gewikkeld
en het blijft
een tijdlang een mooie decoratie.







Dit zijn nep mosballen,
deze week
wil ik 
van echte mos een paar bollen maken!



Heerlijk
om met de materialen
uit de natuur te werken
...




Een heel fijn en zonnig
weekend
toegewenst!

Lieve groet,
Hannie




Ps.
bedankt voor de enthousiaste reactie's 
op mijn molen foto's:)
Ik vind ze zelf ook erg mooi!



24 opmerkingen:

De Freubeltuin zei

Ik ben wel erg benieuwd naar je slaapkamer Hannie!!
Maar dat wordt vast mooi!!!
Je hop is prachtig ingedroogd, daar heb je leuke dingen mee gedaan.
Mooie foto`s!
Fijn weekend alvast.

Groetjes Maartje

Roelie Steinmann zei

Mooie foto's , groetjes Roelie

Thuis bij Tjits zei

Je maakt ons wel nieuwsgierig naar je slaapkamer, dat wordt ongetwijfeld een plaatje!!
Wauw wat is je hop mooi ingedroogd! Wij hebben al jaren een hopplant in de tuin, helaas zonder bellen eraan..
Succes met de laatste klussen, ik hoop dat je nog tijd kunt maken om tussendoor te genieten van het prachtige weer de komende dagen!

Fijn weekend Hannie,
liefs Tjits

♥Sanne zei

Leuk hoor al die herfst decoratie. EN wat zal het lekker ruiken. Echt een leuk tak met die hop en eucalyptus. Mos vind ik ook heel erg leuk maar een nadeel is dat het zo kruimeld.... Fijn weekend liefs Sanne

Corine(THUIS) zei

Hoe langer het duurt met de slaapkamer hoe meer zin je krijgt om de boel weer af te stylen ;-)
Mooi die ene tak hop in je glazen fles en ook mooi die toef, net even anders dan die je overal ziet.
Fijn weekend!

Gerry zei

Prachtige sfeerfoto's, Hannie!
Ben benieuwd naar je slaapkamermetamorfose!
Heel veel succes bij de laatste loodjes.
Ik hoop dat je ook nog even kunt genieten van het mooie weer wat komt.

Liefs, Gerry

Verie - Vestywo zei

Heel mooi en zo eenvoudig! Geniet ervan.

Lieve-Groetjes,
Verie

De Witte Lanteern zei

Mooie sfeerfoto's! Volgend jaar moet ik toch echt eens achter die hop aan gaan, voor in de tuin. Hij schijnt nogal erg te woekeren, dus dat moet dan wel in een klein hoekje worden...Maar als ik hier ook weer zie, wat een sfeer zo'n takken brengen! Succes met de laatste loodjes van de slaapkamer-metamorfose!
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

lien zei

Mooie foto's. Ben ook e-nieuws naar je slaapkamer! Ik wens je een fijn weekend!

Danielle van Heusden zei

Mooi hoor Hannie! Alles wat je laat zien!
Fijn weekend en succes met poetsen!
Daarna kan het leuke werk beginnen :)
Liefs Daniëlle

Home and Lifestyle zei

Inderdaad mooi om in deze tijd van het jaar met natuurlijke materialen te werken. Een vriendin van mij heeft ook hop in haar tuin, maar elk jaar vergeet ik haar te vragen of ze wat voor mij wil bewaren. Beetje dom, je kunt er zoveel leuke dingen mee doen. En bij tuincentra zie ik het nooit liggen.

Succes met de slaapkamer, ik ben benieuwd.

Fijn weekend en liefs, Ingrid

Het Moonhuis zei

Hai Hannie, ik ben ook bezig met de slaapkamer en het is zeker niet overbodig geweest om de kasten eens naar voren te schuiven en de verwarmingen er af te halen, wat een stof hè bah :-(
Ik ben benieuwd hoe jullie slaapkamer wordt!
Fijn weekend!!!

Liefs Monica

Onder de knotwilg zei

Wat een mooie foto's en heerlijk sfeertje weer! Wij hebben ook *ooit* eens hop in de tuin gehad, het leek me ook zo mooi om mee te decoreren, maar het zat ieder jaar verschrikkelijk onder de bladluis dus kon ik er niets mee, toen hebben we het maar weer weggehaald... :-( Succes met de laatste loodjes voor de slaapkamer!

It's me zei

Wat leuk allemaal!!!......heel fijn weekend liefs Ria x

Indruk zei

Wat leuk dat hop en zo benieuwd naar je slaapkamer! Pascale x

Pippa's Hus zei

Leuk al dat hop. Succes morgen met de laatste loodjes. Wij in blogland wachten de foto's nieuwsgierig af. ;-)) XX Esther

Marga zei

Mooie foto's, ziet er erg sfeervol uit allemaal.
groetjes







Anita r zei

Mooie sfeer plaatjes.
Hop vind ik ook zo leuk.
Mooi toefje heb je gemaakt.

fijn weekend gr. Anita

blauwruitje zei

Je hebt allemaal fijne tafereeltjes gemaakt. En ik ben nu ook wel benieuwd naar je slaapkamer. Hoe lang nog... Fijn weekend Groetjes Sandra

PS je molen foto's zijn echt prachtig.

Spijshuisje Lyd zei

Mooi de hop in de vaas en in je toef!
Succes met je slaapkamer ben benieuwd naar het eindresultaat!
Groetjes, Lydia

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een mooie foto's heb je er van gemaakt!
Ik had hop bij de bloemist gekocht: 1 tak voor bijna 5 euro! Waren we in Duitsland en daar waren ze gratis aan de kant van de weg te plukken! Grrr.En ze waren nog mooier ook!

groet Trijnie

Vlijtige Lies zei

Ik ben benieuwd naar de nieuwe slaapkamer. Die zal vast en zeker prachtig zijn. Nu even genoten van je mooie foto's, sfeertje hoor!

Home is where the heart is zei

Ziet er allemaal weer super uit. Mn favoriet is de eucalyptus met de hop. Succes met de afronding van de slaapkamer en ook ik kijk uit naar het eindresultaat, zal ook weer super zijn :))
Fijne dag

lieve groet Brigitte

Onder de rieten kap zei

Oh wat een mooie decoraties allemaal! Ben heel nieuwsgierig naar je slaapkamer, hier is ook alles anders gelopen dan gepland haha, maarja dingen gaan soms nu eenmaal anders dan je in je hoofd had, ik moet gewoon nog wat geduld hebben en dan komt het hier helemaal goed, hoop dat het bij jou wat voorspoediger verloopt!
Liefs, yvonne