woensdag 26 augustus 2015

Terug..in Blogland!

Tja,
en wat ga je dan als
 eerste 
posten na een
hele lange tijd
van stilte?
...

Mijn blogvakantie
duurde langer
als ik 
van tevoren 
bedacht had
...
maar na 
een heerlijke vakantie
ben ik 
weer terug!
...

Voor de eerste keer 
op stap 
met onze vouwwagen
naar een
echte kampeer camping
in de 
Belgische Ardennen.
...

We hebben genoten van 

♥ de campingsfeer,

 ♥ de rust, 

♥ de gepimpte vouwwagen
waterdicht..
de eerste nacht gelijk goed getest:)






♥ eten van de skottelbraai

mmm,
klusman was de kok:)




♥ Langzaam opstarten
's morgens met 
een uitgebreid ontbijt/ brunch!




♥ een vuurtje stoken 
iedere avond!




♥ de omgeving 
met kastelen en burchten,
mooie dorpjes
....







♥ een haakwerkje
...


Zomaar
een kleine impressie 
van onze vakantie

Ik hoop
dat jullie allemaal
hebben genoten 
van een tijd van rust!

...

De komende maand
staat er weer 
een klus
op de planning:
onze slaapkamer
krijgt 
een metamorfose

Een lieve groet,
Hannie

Ps. 

op Instagram post ik ook af en toe
onder de naam:
Huize Kipkakel








19 opmerkingen:

Patricia Smit zei

Zo te zien een heerlijke vakantie achter de rug!

De Witte Lanteern zei

Jullie fleurde de boel daar aardig op, ziet er erg gezellig uit!!
En die aardappelsalade die ik langs zag komen...hmmm, recepie???
Welkom terug in blogland!
liefs, Peetje

Petra zei

Ziet er gezellig uit allemaal vooral je klapcar zoals wij het hier noemen wat een leuke kleuren heb je gebruikt. En een kampvuur zo leuk voor mijn gevoel heeft een kampvuur echt met vakantie te maken zo lekker om s'avonds tot laat bij het vuur te zitten. Maar ook leuk dat je weer terug bent in blogland gezellig weer. Groetjes Petra.

What's in a day zei

Geen wonder dat je zo lang wegbleef:) het is je gegund hoor.
Wat heerlijk dat kamperen, na jaren kamperen hebben wij onze caravan verkocht, ik mis het wel hoor.
Je gepimpte vouwwagen ziet het geweldig uit, het moet voor jullie een feest geweest zijn.
Nu de draad weer oppakken...maar dat lukt jou wel.
Op instagram heb ik je nog niet gevonden...ik blijf proberen.

Lieve groet, Eefie

Rensina Steursma zei

Wat een heerlijke vakantie!
Mooie foto's zeg.
Ben heel benieuwd naar je slaapkamer metamorfose, heb net zelf die van mijn ouders mogen veranderen.
Kijk eens op mijn blog als je benieuwd bent hoe het is geworden.
mydailyteacup.wordpress.com -> Home -> Makeover
Misschien vind je het leuk om te zien of om gewoon inspiratie op te doen ;)
Groetjes, Rensina

Danielle van Heusden zei

Dat ziet eruit als een super gezellige vakantie...!!
Leuk dat je er weer bent!
Succes met het klussen in de slaapkamer!
Liefs Daniëlle

Huis in de Provence zei

oh wat een heerlijke vakantie...geniet nog lekker na bij de prachtige foto's!
Suc6 met weer in t ritme komen.
Gr. Mirjam

Spijshuisje Lyd zei

Zo te zien hebben jullie genoten!
Nog even lekker nagenieten!
Liefs, Lydia

Home and Lifestyle zei

Ik kom bij jou weer helemaal in vakantiestemming, al kan ik dat maar beter niet toelaten...tenslotte duurt het wel weer een tijdje voordat we gaan, we zijn net terug. Maar het is duidelijk dat jullie erg genoten hebben.

Gezellig dat je er nu écht weer bent ;-).

Liefs, Ingrid

It's me zei

Leuk dat iedereen weer zo'n beetje terug komt in blogland.....welkom...ook ik moet weer eens beginnen...heb totaal geen inspiratie ...zo erg... Hoop dat het snel weer komt....wat gezellig jullie caravan ...liefs fijne week verder x

Thuis bij Tjits zei

Welkom terug Hannie!! Ik geniet weer van je gezellige blog en wat ziet jullie vouwwagen er supergezellig en vrolijk uit!
Wij zijn ook een lang weekend in de Ardennen geweest, wat is het daar genieten he!!

Liefs, Tjits

Vlijtige Lies zei

Ziet er goed uit! Mooie foto's. En nu weer over tot de orde van de dag,ook best fijn. Spannend jullie volgende klusproject,maar dat komt vast goed. Succes en groet uit de polder.

Bernardine zei

Welkom terug!
En ik ga je opzoeken op Instagram :-)

Gerry zei

Hoi Hannie,
Welkom terug, fijn dat je er weer bent!
Jullie lijken een heerlijke vakantie te hebben gehad, fijn!
Heerlijk dat je iedere avond een vuurtje mocht stoken bij de caravan!
Gezien de foto's zaten jullie in een mooie omgeving.
Heel veel succes bij de make-over van de slaapkamer!

Liefs, Gerry

Pippa's Hus zei

Dat ziet er uit als een heerlijke ontspanne vakantie!
Ik vind jullie tent geweldig! Heb je veel complimentjes gehad?
XX Esther

What's in a day zei

Ha Hannie ik heb je gevonden op Instagram maar zag dat hij op privé staat.
Ik ben te vinden onder april myday.
Eindelijk kon ik weer op mijn account komen,ha ha, ik ben er niet zo handig mee.

Groetjes!

Het Moonhuis zei

Zo te zien was dat een zeer geslaagde vakantie, leuk hoor met zo'n gepimpte vouwwagen. Welkom terug in blogland. Ik wil ook weer beginnen, maar kom er gewoon niet aan toe :-(

Liefs Monica

Indruk zei

Welkom terug! wat ziet het er gezellig uit, fijn dat het jullie bevallen is. Ik heb ook een langere blogpauze genomen maar zo te lezen druppelt iedereen weer langzaam blogland in. Fijn weekend, Pascale X

Home is where the heart is zei

Gezellige foto's van een geslaagde vakantie, toppie!
Alvast een goed weekend

lieve grot Brigitte