donderdag 11 juni 2015

Nieuw project...

Ik ben met iets 
heel leuks 
bezig:)


Ik ben ons 
tweede huisje
op wielen
aan het pimpen!


Begin
dit jaar kochten 
we een oude vouwwagen,
die ben ik nu 
heerlijk 
aan het pimpen.



Heb ik in huis
weinig
met felle kleuren en stippen
...
in de vouwwagen en tent
ga ik helemaal
 los!


Het is zo leuk 
om te doen!



met 
een paar rollen
plakplastic 
en stofjes
ziet de vouwwagen
er gelijk heel anders uit!





Daarna maakte ik met geplastificeerde stof
de banken 
een stuk vrolijker



De rugleuningen
kregen een roze met witte stip
stof!


Tot slot naaide ik 
voor de slaaptenten 
een
vrolijk frisblauw geruit gordijn



en nu
ben ik nog druk met haken!

Slingers,
wc rol houder
 en een plaidje

en dat alles in vrolijke felle kleuren




Het enige commentaar dat ik kreeg was:

 " Mam, het is nog wel puberproof,  hé? "

haha


Ik word hier heel 
blij van!

Zo krijg je wel
vakantiekriebels :)


Fijne week
&
lieve groet,
Hannie






17 opmerkingen:

renee zei

Afgelopen zomer sliepen we , volgens mij, dezelfde soort vouwwagen.....die was al 27 jaar oud, en dat zag je. Die van jou zal er te gek gaan uit zien.....en dan wordt die vakantie vanzelf een succes. Geniet ervan.

Home and Lifestyle zei

Je staat nu vast te popelen om er mee op pad te gaan. Of de zon dan uitbundig schijnt of dat de regen met bakken uit de lucht komt...in jullie vouwwagen is het hoe dan ook een vrolijke boel. Dus dat komt vast helemaal goed!

Liefs, Ingrid

Verie - Vestywo zei

Super, Hannie! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! :)

Lieve-Groetjes,
Verie

Indruk zei

Heerlijk om dan helemaal los te gaan! Wat een leuke metamorfose, pascale X

huis tjokvol zei

aahhh super leuk,ziet er gezellig uit,lijkt mij ook zooo leuk,het liefste een pippowagen en die dan helemaal leuk aankleden,wie weet in de toekomst,veel plezier nog met oppimpen

Gerry zei

Met zo'n vrolijke wagen moet het ook heel gezellig vakantie vieren zijn. Alleen al de aanblik maakt je vrolijk.
Heel veel plezier bij het afmaken en ik hoop dat je pubers er nog in willen.!

Liefs, Gerry

van alles wat in huis en tuin. zei

Zo....dat wordt een vrolijke vakantie! Leuk gedaan!

groet Trijnie

De Witte Lanteern zei

Zo heb je de zekerheid van de zon niet nodig, bij jouw in de vouwcaravan is het altijd een vrolijke boel! Leuk om hier dan heerlijk los te gaan. Je hebt het tot in de puntjes (hihi, stippen) verzorgd. Wat zal jij genieten om hiermee op stap te gaan.
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

Danielle zei

Dat ziet er echt wel heel gezellig uit! Zo leuk dat je dat gewoon zelf kan he. En deze vakantie er ook mee weg?

lien zei

Wat een leuke klus! Ik krijg vakantiekriebels alleen al door ernaar te kijken!!

Pippa's Hus zei

Leuk, leuk, leuk!!! Ik weet precies hoe je je voelt. Dat heb ik in mijn caravannetje gedaan, en ik werd/word daar zo blij van! Kom je naast me staan op de camping?? De meeste mensen hebben het een beetje saai. (vind ik) Dan kunnen we samen de boel heerlijk opfleuren! XX Esther

Het Moonhuis zei

Leuk hoor Hannie, lekker los gaan met al die kleurtjes. Het wordt er heerlijk vrolijk van!!

Liefs Monica

Henrike Graveland zei

Gezellige boel zeg! ;-)

Ús hûs ús thús zei

Wat ontzettend leuk! Heerlijk om je even te buiten te gaan aan al de kleuren. Ik kan me voorstellen dat je al helemaal de vakantie kriebels krijgt!
Fijn weekend. Groetjes van Aleta

What's in a day zei

Wat een heerlijk project Hannie, je maakt er een fleurig en kleurig geheel van, daar zul je straks van gaan genieten...voor de kids ook zo fijn.
Onze caravan hebben we verkocht, we kwamen er niet meer aan toe, af en toe kriebelt het wel hoor...even op de camping, het liefst een kleine boerencamping, genieten van de rust.

Mooi weekend en lieve groet, Eefie

Cosy by Cindy zei

haha puberproef...mooie opmerking! Wat een heerlijk project.
Liefs Cindy

Onder de rieten kap zei

In 1 woord: supergaaf! Zo word je vakantie wel heel erg leuk!
Liefs, Yvonne