donderdag 25 juni 2015

Lekker rood!

♥♥
Wat zijn ze mooi!
..

Ik kan het niet laten,
ze staan zo feestelijk
op mijn aanrecht
...

Dus hup,
alles mee naar buiten
en spelen met mijn camera
en deze mooie rode aardbeien!

♥♥


Vandaag 
een extra fotopost :)





Vers van de veiling
van Zaltbommel


Wat een joekels
en heerlijk zoet!



Je eet ze als
 een snoepje
of 
 een gebakje


dit heerlijke zomerfruit!





Maar ook 
de munt en rucola
uit eigen tuin
zijn heerlijk


Mmmm,

ik snoep nog 
even verder!



Dank jullie wel 
voor jullie gezellige reactie's
iedere keer weer!

Ik kijk er iedere keer naar uit,
vooral deze week:)

Helaas 
ben ik na m'n valpartij
niet snel
opgeknapt
...
een zwaar gekneusde knie
en in opdracht 
van de therapeut
zit ik nu een week omhoog
met m'n been :(

en ik ben er 
al achter
dat stilzitten
niet mijn sterkste
kant is


Geniet van de zon,
het heerlijke zomerfruit,
de mooie bloemen,
de vlinders
en de bijtjes die zoemen

van alles 
wat de zomer ons geeft!




Lieve groet,
Hannie










26 opmerkingen:

Carolien zei

Prachtig en heerlijk, die aardbeien!
Beterschap hoor!

Petra zei

Wat een mooie foto's en ja heerlijk he die zomerkoninkjes staan hier ook dagelijks op het menu, en zo veel vitamine's die kunnen we wel gebruiken hier iedereen loopt een beetje te snotteren en te hoesten. Kan ook niet anders met z'n zomer als dit tot op heden, misschien word het nog wat beter hopelijk wel natuurlijk. En jeetje Hannie wat een nare val heb je gemaakt, doe het maar ff rustig aan want straks hou je blijfend last en dat moet je helemaal niet hebben toch? Groetjes Petra.

It's me zei

Arme jij beterschap hoor !!!..mooie foto's leuk die beschuit waar gekocht ??...liefs Ria x!

Jedidja zei

Vervelend van je knie! Luister toch maar naar wat ze zeggen ander verpruts je het voor jezelf: rust houden.

Mooie foto's! Aardbeien geven mij allergie maar ze ruiken zo lekker. En ze zijn zo mooi rood. Mijn man maakt elke dag een smoothy van banaan, aardbei, sinasappel en een scheutje vifit. Erg gezond.

Rustig aan jij!

Danielle zei

Jij kan echt goed overweg met je camera! Prachtfotoos zeg. Die aardbeien: mjamm.
Wat balen zeg met je knie! Rust is dan idd het beste, sterkte ermee.

Vlijtige Lies zei

Je foto's zijn om te van te'smullen'. Wat mooi en inderdaad heerlijk het zomerfruit! Doe je rustig aan met je knie...lekker lezen en inspiratie op doen in de tuin dan maar....

Pippa's Hus zei

Wat een heerlijke frisse vrolijke Hollandse foto's! Ik hou van blauw maar al dat rood, ook super.
En wat vervelend dat je nog niet zo hard opknapt, beterschap maar weer.
XX Esther

Gerry zei

Heerlijk die aardbeien, heb ze zelf ook al. En de kersen zijn er, ook van die heerlijke cadeautjes!
Dat is even een tegenvaller met je knie, ga niet te snel in actie. Misschien met dit mooie weer, lekker buiten met je been op een stoel, een lekker boek of een mooie film in de laptop, dat het dan toch nog een beetje aangenaam wordt.
In elk geval veel beterschap gewenst!

Liefs, Gerry

huis tjokvol zei

die aardbeien,zien er lekker uit,ze zijn heerlijk,ze hebben een mooie kleur en het staat prachtig,maar oei die knie,doe maar rustig aan en ga lekker buiten zitten in de zon,gewoon genieten van het verplicht zitten,sterkte hoor

liefs yvonne

Onder de knotwilg zei

Vervelend zeg, dat het nog niet erg wil met je knie. Dan maar buiten zitten met je been omhoog en lekker aardbeien snoepen! Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt!

Mijn Gezin zei

Wat vervelend, die gekneusde knie ! Neem toch maar voldoende rust, al is het stilzitten niks voor je. Ik heb in elk geval wel weer genoten van een fijne blog van jouw hand.

lien zei

Wat een gezellige foto's. Aardbeien en muntthee, mij kun je niet blijer maken! Sterkte met je knie, ik ben laatst ook heel lelijk gevallen en wist niet dat knieën zo'n pijn kunnen doen!!

Home and Lifestyle zei

Dat ziet er heerlijk uit, Hannie...ik ben gek op aardbeien (en op heel veel andere soorten fruit). Zo dadelijk ga ik ook weer een verrukkelijke fruitsalade maken.

Wat vervelend dat je niets mag doen en met het been omhoog moet! Het wordt gelukkig mooi weer, je kunt de tijd dan wel lekker in de tuin doorbrengen. Beterschap!!

Liefs, Ingrid

Home is where the heart is zei

zo lekker maar de ene keer kan ik er tegen en de andere x niet. loop wel steeds langs de framboos om de rijpe er tussenuit te snoepen.
Vreselijk he dat verplichte zitten. Zo zat ik vorig jaar met mn zwaar gekneusde voet om na 3 weken 5 dagen op vakantie te gaan naar Portugal. Van de fysio een kruk meegekregen. Allemaal goed gegaan en na 3 dagen de kruk op de kamer gelaten. Liep bijna weer als een kievit :)
Beterschap met je knie en hopelijk gaat t snel beter
grtzz Brigitte

Ús hûs ús thús zei

Mmm wat ziet dat er heerlijk uit. Je hebt er prachtige foto's van gemaakt!
Ik wens je beterschap met je knie. Ik kan me goed voorstellen dat je moeite hebt met stilzitten. Hopelijk blijft het weer lekker zomers dan kun je lekker languit in de tuin liggen!
Groetjes van Aleta

De Witte Lanteern zei

Hmmm, heerlijk aardbeien...alleen de geur al...Ik kan nu elke morgen mijn moestuintje inlopen en deze zomerkoninkjes plukken. En zzooo lekker zoet!
Vervelend je 'souvenirtje' van je weekend. Doe maar rustig aan, zodat het geen lang 'zittende' kwestie wordt! Komende week wordt het lekker warm, dus dat wordt dan goed installeren onder een parasol, beentjes hoog, veel leesvoer bij de hand en in je hand een heerlijk beschuitje met aardbeien...Beterschap!!
Liefs, Peetje

Marjonel M zei

Heerlijk geniet er van! Beterschap met je knie.

Groet marjonel

Marjonel M zei

Heerlijk geniet er van! Beterschap met je knie.

Groet marjonel

Marjonel M zei

Heerlijk geniet er van! Beterschap met je knie.

Groet marjonel

Cosy by Cindy zei

Leuk geschreven en mooie foto's weer erbij. Krijg er meteen trek in! Sterkte met je been, hoop dat je snel weer lekker bezig kunt zijn.
Liefs

Verie - Vestywo zei

Mjammie..hier liggen de kersen te wachten om opgepeuzeld te worden! ;) Geniet ervan Hannie!

Lieve-Groetjes,
Verie

Indruk zei

Succes met je knie, vervelend hoor! Voor mij is dat stilzitten ook niets. Wat een leuk beschuitje is dat in hartjesvorm. Daar zullen die heerlijke aardbeien nog lekkerder op smaken. Je hebt de tafel helemaal in stijl gedekt met die emaille pan en dat tafelkleed. Ziet er heerlijk fris uit. Hier doet de munt en de rucola het ook zo goed, valt bijna niet tegenaan te eten zo snel groeit het. Veel succes met je knie! Fijn weekend, Pascale X

Adeux zei

Wat een heerlijke, prachtige, kleurrijke en zomerse foto's van de zomerkoninkjes. Dank daarvoor! Groeten van Annemarie. 🍓

What's in a day zei

O, die val heeft dus ook nare gevolgen gehad, wat moet dat pijnlijk zijn.
Omringd oor je tuin en dat heerlijke fruit moet je maar proberen om je te ontspannen en te genieten:)
Ik wens je heel veel beterschap, hopelijk knap je snel weer op.

Lieve groet, Eefie

Petra zei

Beterschap, zo`n nare val kan nog een flinke nawerking hebben (spreek ik helaas uit ervaring) Ik heb net even heerlijk zitten te genieten van je blogjes. Die van de vouwwagen is erg leuk! Daar ga je nog veel plezier aan beleven!

Groet, Petra

Onder de rieten kap zei

Heel veel beterschap met je knie, dat is balen, je foto's van de aardbeien zijn echt zo mooi en sfeervol, kunnen zo in een tijdschrift!
Liefs, Yvonne