dinsdag 2 juni 2015

Feest!

In de maand mei
was onze jongste
jarig!
..

Inmiddels heb ik dus
 drie tieners 
in huis!
..

Als basisschoolleerling
is het natuurlijk
altijd een echt feest
als je jarig bent!

Er moest een taart
gekozen worden:)


Mijn inspiratie 
kwam pas een uur of twee voor het feest
om de hoek kijken!
..


Van marsepein 
maakte ik 
een wei en bloemetjes 
op een stracciatella kwark taart,

De paarden haalde ik uit de Playmobil koffer:)

Een paardentaart!
...

Een feestje voor 
vriendinnen
moest natuurlijk ook gevierd worden!
..

We gingen lekker naar buiten!

Bij Fort Altena in Werkendam
gingen de meiden aan de slag met een fotospeurtocht,
heel leuk,
hollen, zoeken, speuren naar letters 
aan de hand van foto's, 
ze waren er zeker een uur mee bezig!


Ondertussen speurde ik met mijn 
camera 
naar mooie plaatjes:)
..






De natuur is daar erg mooi, 
maar ook het oude fort is prachtig.
..
Het is ook een trouwlocatie,
die middag kwam er ook een
bruidspaar!






Tot slot 
gingen we picknicken bij een speeltuin!
...
Ik nam twee camping gasstelletjes mee
en kokkerelde 
frikadellen en knakworstjes
op een picknicktafel!
...


Het was een 
mooi feest 
voor een tienjarige!

...

Heerlijk vanaf morgen
de zon in!
Geniet ervan!

Lieve groet,
Hannie

♥♥








  

23 opmerkingen:

It's me zei

Wat leuk hannie gefeliciteerd met je dochter..due taart is geweldig hoe verzin je het....liefs Ria...x!

Huis in de Provence zei

Nog gefeliciteerd met je dochter! Zo te lezen was t een super feestjeLeuk!!
Gr. Mirjam

Danielle zei

Leuk feestje heb je gegeven! En natuurlijk nog gefeliciteerd!

Spijshuisje Lyd zei

Van harte met je dochter!
Mooie plek om een feestje te vieren!
Liefs, Lydia

De Witte Lanteern zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Wat kreeg ze een leuke taart!
Mooi omgeving voor een feestje, maar ook om prachtige foto's te maken. Het uitgebloeide Fluitenkruid (?) is prachtig op foto gezet!
Liefs, Peetje

Nelleke Hobby zei

Nog van harte hoor!!!
Wat een goed idee.
Ik vind zo´n hele marsepein taart altijd zo heftig maar zo heb je het goed opgelost en het ziet er superleuk uit.
Wat zullen ze gesmuld hebben ook van de rest op het feestje.
Heerlijk hoor deze tijd verjaardag vieren kan je lekker naar buiten.
Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.
Ps. snel is er weer Hoogeindse markt (misschien een dagje naar je vriendin plannen!!!!)
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

Verie - Vestywo zei

Ontzettend leuk en wat is je taart mooi geworden. Krijg weer zin om een marsepeintaart te gaan maken! :)

Lieve-Groetjes,
Verie

Gerry zei

Hartelijk Gefeliciteerd met de verjaardag van jongste dochter!
Je hebt haar een prachtig feest gegeven!
En je taart vind ik heel origineel.

Liefs, Gerry

Thuis bij Tjits zei

Gefeliciteerd met je jongste dochter! Wat heb je een superleuk feestje voor haar georganiseerd!! En de taart ziet er ook al zo leuk en lekker uit.

liefs, Tjits

huis tjokvol zei

gefeliciteerd met je dochter,en wat een leuk feestje zo,knap hoor dat je dat zo hebt georganiseert,ik ben altijd van het makkelijke,zwemmen ofzo,nu wil mijn zoon dat ook erg graag dus ga ik ook niet verder zeuren,hihi.

Pippa's Hus zei

Wat een heerlijk feestje voor jou 10er, gefeliciteerd nog!
En was de taart net zo lekker als dat hij er uit zag? Jummie, mooi gedaan! XX Esther

Het Moonhuis zei

Van harte gefeliciteerd nog Hannie.
Wat een leuke taart en een superleuk kinderfeest, je dochter boft maar met zo'n moeder!

Liefs Monica

Ikkepikkeporretje zei

Hoi Hannie,

Allereerst nog de beste wensen voor jullie jongste! Ik volg je logs al langer dan een jaar. Ben altijd benieuwd waar je weer mee komt. Vooral de DIY logs zijn favoriet! Na het zien van je creatieve taart vond ik het nu de hoogste tijd om een reactie achter te laten. Ook ik ben jaren actief blogster geweest maar heb hem een paar jaar geleden afgesloten omdat ik de animo kwijt was en hem eigenlijk alleen nog gebruikte om mijn favoriete logs te volgen! :)

Zal snel weer een reactie voor je achterlaten!

Groetjes, Anneke K.

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd nog met de verjaardag van je dochter, Hannie. Wat heb je een mooie taart gemaakt, bijna zonde om aan te snijden.

Erg leuke ideeën ook voor haar feestje. Soms wordt er gigantisch uitgepakt, maar ik vind dit veel leuker!

Liefs, Ingrid

kreamade zei

Nog van harte gefeliciteerd! Het ziet er allemaal geweldig feestelijk uit! gr. Hennie

Home is where the heart is zei

proficiat nog. 3 tieners!!! Of vallen ze nog mee hihihi
Leuk die taart.

Hier over 3 weken, wordt de jongste 19, pubert af en toe nog hahaha

Fijne avond
grtzz Brigitte

Esrosa K. zei

Nog van harte gefeliciteerd! Dat zag er heel gezellig uit, het feestje: leuk gedaan, bedankt voor de inspiratie :-)
Grtz, Esrosa

La Blomst-Living zei

Ontzettend gaaf feestje moet dit geweest zijn, vol creativiteit, heerlijk!
En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je dochter; kleine meisjes worden groot!
Liefs en een fijne zonnige dag gewenst!
Linda

Jedidja zei

Van harte nog! Wat een pracht-taart. Hoe ervaar je dat nou, 3 tieners. Precies als hier. Maar iemand van 10/11 is toch weer anders dan een echte puber hè? Gelukkig maar. Dank je wel voor je leuke blog.

Cosy by Cindy zei

Wat een leuk idee om een campingstelletje mee te nemen voor de knakworstjes en frikadellen. En natuurlijk gefeliciteerd.
Liefs Cindy

Mijn Gezin zei

Wat een leuke taart ! Goed idee ook, 'gewoon' op een kwarktaart. Ga ik onthouden. En een geslaagd feestje voor je jongste tiener !
Hartelijke groet !

Onder de rieten kap zei

Nog van harte gefeliciteerd met je dochter, wat een supermooie taart heeft ze gekregen en wat een leuke dag heb je voor haar feestje georganiseerd, reken maar dat ze een topdag heeft gehad!
Veel liefs, Yvonne

van alles wat in huis en tuin. zei

Een beetje laat (was weg) maar nog gefeliciteerd!
Wat is de taart goed gelukt en wat een mooie plek voor een feestje!

groet Trijnie