maandag 22 juni 2015

Even weg!

Ieder jaar
komen 
mijn ouders een paar dagen
bij ons in huis
om voor de kinderen te zorgen
...

en vertrekken wij
naar een hotel of 
B&B
om heerlijk samen
te genieten!


Dit jaar
kozen we de provincie
Drenthe
om te fietsen
...
en om te logeren in een B&B!

..

Wat een prachtig plekje,
een tip van vrienden
en nu geef ik
hem aan jullie door!

..
een landelijke, gezellige, sfeervolle
Bed & Breakfast

(klikklik)

♥♥






Iedere dag een 
heerlijk vers ontbijt!


Natuurlijk
genoten we ook van de omgeving,

we waren 
op Urk en Schokland






We fietsten 
over het 
Dwingelerveld,
donkere luchten trokken over,
soms ook met regen
...


Een tussenstop
bij het bezoekerscentrum
voor koffie en foto's
en het plakken van een lekke band:)







We tafelden lang en gezellig 
in Hoogeveen
en een
kozen een
 heerlijke pannenkoek
in Ruinen,
we liepen toeristisch op de Brink 
in Dwingeloo!
...

Wat is Drenthe mooi
...
Het was heerlijk!

( ik vertel niet alles:))
dat ik gevallen ben met de fiets
op zo'n mooi bospaadje,
dat ik nu bijna niet kan lopen,
dat ik bont en blauw ben:))
Dit vergeten we maar snel!!!





Voordat de vakantie begint 
zal ik 
nog een post plaatsen
met een DIY
voor een meester en juffen kadootje!

Met gratis download:)




Fijne week,
ik verlang er naar 
dat de 
temperatuur
omhoog gaat!

♥♥

Lieve groet,
Hannie
















24 opmerkingen:

Onder de knotwilg zei

Heerlijk om er samen even tussen uit te zijn! En wat ziet de B&B er mooi uit!

huis tjokvol zei

oooo wat ziet dat er mooi uit,heerlijk zo smamen even weg,en urk,schokland,dan ben je dichtbij mij geweest hihi,en wat naar joh dat je bent gevallen en dat je nu nog zo,n pijn hebt(jaaa ik lees altijd de kleine lettjes hoor)hopen dat het snel over gaat.

ik verlang ook zo naar warmere temperaturen.

gr yvonne

De Witte Lanteern zei

Kostbare momentjes voor jullie tweeën. Wat heerlijk dat jullie dat elk jaar kunnen doen. Even het batterijtje opladen...En dan ook nog in zo'n mooie omgeving. Drenthe is zeker de moeite waard!
Liefs, Peetje

crochetcookingandmore zei

Dat klinkt heerlijk Hannie!! En de foto's zijn prachtig.
Wij hopen binnenkort voor het eerst sinds onze oudste er is (17 jaar) 2 nachten samen weg te gaan...we hebben lang getwijfeld tussen een B&B of hotel...het is toch een hotel geworden, hoewel als ik jouw plaatjes zie....het is zo knus hé zo'n B&B.
Ben benieuwd naar je DIY!
Beterschap met je blauwe plekken!

Judith zei

Wat goed van jullie dat jullie dat ieder jaar doen! Wij hebben dat ook jaren gedaan, maar ik moet eerlijk zeggen dat het er de laatste jaren door alle hectiek behoorlijk bijéén geschoten is. De laatste keer met z'n tweetjes op vakantie was alweer in het najaar van 2013... Ik denk dat we dit najaar weer eens een weekendje in moeten gaan plannen;-)

Wat een gezellige B&B kozen jullie en wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben van alles: Het batterijtje is vast weer opgeladen!

Liefs X

Gerry zei

Dat was een supergezellige B&B en jullie zaten in een heel mooi gebied!
Fijn dat jullie zo genoten hebben, het lijkt me heerlijk om even uit de beslommering van het gezin te zijn om even weer heerlijk samen te genieten.
Ik hoop dat je weer opknapt van je val!
Een wat hogere temperatuur verlang ik ook wel. Heb nota bene vanmorgen de verwarming aangezet omdat het te kil werd in huis.
Fijne week, Hannie!

Liefs, Gerry

It's me zei

Heerlijk even lekker genieten saampjes...en ik zeg laat de zomer maar komen please...!!...x!

Het Moonhuis zei

Lijkt me heerlijk met zn tweetjes naar zo'n B&B en in Drenthe ben ik nog nooit geweest. De regen komt hier weer met bakken uit de lucht, bah, laat de zomer nu maar snel komen hoor!

Liefs Monica

Home and Lifestyle zei

Toen we laatst met z'n tweetjes in Parijs waren, merkten we daar absoluut ook de voordelen van. Hoewel het met de meiden ook altijd gezellig was, schoot het nu veel meer op. We liepen nu gewoon de Zara voorbij, in plaats van dat we er lang zaten te wachten totdat de dames klaar waren ;-).

Heerlijk dat jullie samen zijn weggeweest! Een mooi adresje om te verblijven in een landelijke omgeving. Nu je lijf even de tijd geven om te herstellen :-( !

Liefs, Ingrid

P.S. Het plenst hier enorm, het komt met bakken uit de lucht.

Rensina Steursma zei

Wat lekker samen even heerlijk weg en genieten.
Jullie hebben leuke dingen gedaan en wauw wat een prachtige foto's!
Groetjes, Rensina

Ilse zei

Oh heerlijk en eat lief van jullie ouders om dit te doen!
Ook wij hebben ieder jaar zo'n weekendje... Heerlijk....
Liefs Ilse

Pippa's Hus zei

Wat heerlijk zo samen even weg! En dan in zo´n mooie bed and breakfast! Mazzelaar! XX Esther

What's in a day zei

Heerlijk om in deze mooie provincie lekker uit te waaien en om te vallen...proest....ik moest er om lachen hoor Hannie, dat doe ik ook altijd, in slootjes en greppels..:)
Fijn dat je er zo even op uit kunt samen, dankzij lieve ouders is zoiets toch wel heerlijk!
Ik ben benieuwd naar je DIY, bij mij is de inspiratie op, dus kom maar hoor.

Fijne week en lieve groetjes,
Eefie

Ús hûs ús thús zei

Wat een heerlijk uitje! Je hebt er prachtige foto's van gemaakt. Ik hoop dat je snel weer wat soepeler bent ☺.
Groetjes van Aleta

Linda zei

Je nam ons even mee op jullie reis door Drenthe door de prachtige foto's. Heerlijk, zo samen op stap. Bedankt voor de tip! De B&B ziet er prachtig uit. Drenthe, zo heerlijk rustig daar....

van alles wat in huis en tuin. zei

Terwijl de regen op ons dakraam klettert lees ik je post. Heerlijk om er even met z'n tweeën tussenuit te gaan! Dat heb je vaak wel even nodig!
Ja, Drenthe is zo mooi, vooral een echte fietsprovincie! Alleen moete ze de paadjes in het bos beter onderhouden? Of was het eigen schuld, dikke bult?? Beterschap met de blauwe plekken, ik hoop dat de herinnering daaraan gauw verdwenen is!

groet Trijnie

Verie - Vestywo zei

Dat ziet er heel goed uit! Echt genieten,..
Bedankt voor je reactie op mijn blogpost!

Lieve-Groetjes,
Verie

Happy Earl Grey zei

Wat een mooi adresje en wat een mooie foto's. Ik heb even met je mee genoten van jullie uitstapje. Bedankt dat ik even mee mocht.
Hartelijke groeten El

Kom Achterom zei

Wat is het daar prachtig zeg! Echt genieten! Toen we Silke op haalden daar vlak in de buurt zei ik nog hier gaan we ook eens naar toe wat een heerlijke omgeving. eennuuh loop je al weer een beetje inmiddels? beterschap hoor!
Yolanda

Indruk zei

Prachtige foto's en wat doe je dat goed om even lekker samen weg te gaan. Zoiets is heel belangrijk maar ontglipt vaak door het drukke gezinsleven. Pascale x

Maaike zei

Super leuk! Behalve dan de blauwe plekken ;)

Groeten Maaike

Home is where the heart is zei

Hopelijk loop je inmiddels weer als een kievit. Ik weet hoe pijnlijk het is om met dat stalen ros omver te gaan. Succes ermee

grtzz Brigitte

kreamade zei

Ik las je reactie op mijn blog! Wat is dat vervelend zeg, zo'n nasleep... Wel heerlijk om zo samen weg te zijn. Je maakte mooie foto's! Beterschap verder! gr. Hennie

Onder de rieten kap zei

Wat een mooie BB, mooie omgeving daar, lijkt me heerlijk om daar even uit te waaien en te genieten, Liefs, Yvonne