dinsdag 26 mei 2015

Lekker bezig!

De maand mei
is altijd
een drukke maand!
..
Eigenlijk 
wil ik dat woord
nooit gebruiken,
het klinkt zo afgezaagd
en 
het lijkt wel 
of iedereen
tegenwoordig 
alleen nog maar druk is.
...

Dus laten we zeggen
dat ik in de maand mei
altijd best wat extra activiteiten heb,
die tijd vragen
en daarom is het inmiddels twee weken
geleden dat ik hier was!
...

We,
klusman en ik,
zijn allebei lekker bezig
in ons eigen atelier!
...

Er komen mooie, leuke
en creatieve dingen uit te voorschijn,
die we zaterdag
gaan verkopen
op de rommel/actie markt van de kerk.
...


Klusman ging aan de slag 
met steigerhout!


Met twee vriendinnen
maakte ik
leuke bedankt meester/juf kadootjes,
die laat ik nog een andere keer zien.
...




Dit bankje kwam
 ook uit het atelier van klusman,
maar
gaat niet in de verkoop
en mag in onze eigen tuin 
blijven staan.

Gemaakt van gestraald steigerhout,
 lekker stoer en ruw!

Laten we nog maar even 
een rondje tuin doen,
 om te ontspannen
want wat is de natuur
 nu toch mooi!



Dit is echt mijn relaxplekje,
lekker met een bakkie koffie of muntthee!





Het stukje kunstgras
oogt een beetje raar:)
maar dochterlief speelt
er graag op!
Dus ligt het 
er eigenlijk als een plaid!

Ik ga nog even verder aan de knutsel,
een fijne week!

Lieve groet,
Hannie










24 opmerkingen:

De Witte Lanteern zei

Je hebt gelijk: tegenwoordig heeft iedereen het maar druk, druk. Stel je voor iemand zegt: Nee hoor, ik heb niets te doen! Kijken we raar op, denk ik...Ik weet niet wie er meer geniet...
Ik geniet in ieder geval van jouw tuin! Dat ziet er uitnodigend uit. De slingers hangen al, koffie klaar, bankje staat klaar (supermooi gemaakt!). Nu nog een warm zonnetje erbij (deze mei is een van de koudste!)en even helemaal niets doen...alleen genieten!
Liefs, Peetje

Thuis bij Tjits zei

Ja inderdaad vrijwel iedereen heeft het druk, je hoort eigenlijk niet anders.. Heerlijk om na een drukke dag even te genieten van jouw sfeervolle foto's en wat een gezellig zitje heb je om lekker te ontspannen. De temperatuur gaat volgende week omhoog, heerlijk om dan veel tijd in de tuin door te brengen!

Liefs, Tjits

Vlijtige Lies zei

Wat een heerlijke tuin. Mooie plaats om,na gedane arbeid even tot rust te komen! Ik ben wel benieuwd wat jullie allemaal gemaakt hebben voor aankomende zaterdag. Het is vast ergggg landelijk en mooi!Groet!

Petra zei

Hier roepen we altijd ik heb gien tijd is gouw gezeid maar ik merk het zelf ook een week glijd zomaar weer voorbij.
Maar er gebeurd ook wel wat bij jullie want wat een leuke dingen maken je klusman en jij. Je bankje wat een dotje zou ik ook niet verkopen hoor als dat zomaar uit de schuur zou komen veel te leuk om zelf te houden. Goede verkoop gewenst voor de kerk succes.
Groetjes Petra.

Spijshuisje Lyd zei

t'ja druk zijn..het is een kunst om er niet aan mee te doen..
Wat een gezelligheid in je tuin!
Goede verkoop.
Liefs, Lydia

Home and Lifestyle zei

Meestal kun je het zelf zo druk maken als je zelf wil (al gaat die vlieger natuurlijk niet altijd op) en zijn er mensen genoeg die van hunzelf altijd bezig moeten zijn. Gelukkig heb ik daar zelf niet zo'n last van, ik kan uren met van alles bezig zijn maar een uurtje niets doen in de tuin (lees lekker de woonbladen doornemen) gaat mij ook prima af.

Maar goed, jullie hadden dus meer activiteiten dan normaal ;-), volgens mij moet de verkoop geen probleem worden want ik zie hele mooie dingen voorbij komen. Handig dat jullie nu allebei een eigen klusruimte hebben, ideaal ook dat je daar niet telkens alles op hoeft te ruimen.

Je tuin staat er trouwens ook prachtig bij. Heerlijk om daar te genieten wanneer de zon uitbundig schijnt.

Veel succes op de rommelmarkt! Liefs, Ingrid

Ik ben Esther zei

Wauw, mooie dingen heeft je man gemaakt zeg! Ik zou wel willen weten waar zaterdag die markt is eigenlijk...
Je tuin is trouwens ook erg mooi, kan me voorstellen dat je daar graag zit met een kop koffie of thee!
Bij mij is de tuin nog een wens in wording...:O) Ik heb wel plannen in mijn hoofd maar ja die moeten ook nog uitgevoerd worden, dus dan geniet ik maar even van andermans tuinen of blogjes.
Groetjes Esther

Cosy by Cindy zei

Wat een heerlijke tuin heb je! Ziet er heel mooi uit Veel plezier op de markt en succes met je 'drukte'
Groetjes

De Freubeltuin zei

Wat ziet het er weer leuk uit bij jouw achter in de tuin. Heerlijk om te 'onthaasten'.
En die steigerhouten krukjes en bankjes.....geweldig! Jij bent straks weer zo uitverkocht:)

Veel plezier met het knutselen!!
Groetjes Maartje

lien zei

Wat een heerlijke tuin heb je! En die overkapping, knus!!! Succes met je 'extra activiteiten', haha!

Laura Van Empel zei

Leuke tuin knusse overkapping...mijn complimenten!!

liefs Laura

(hetlandelijkgebeuren.blogspot.com)

Gerry zei

Naar aanleiding van allerlei berichten in de media dat op dit moment juist jonge mensen afhaken op stress en psychische problemen, zei een deskundige op de radio: "eerder zei je als iemand je vroeg hoe het met je gaat: goed. Nu zegt iedereen: druk".
Gelukkig heb je een heerlijke relaxplek, wat een lekkere knusse ruimte.
En ook de complimenten voor klusman zijn vaardigheden!
En een gezellige fair gewenst!

Liefs, Gerry

Pippa's Hus zei

Ik ben fan van klusman! Wat maakt hij mooie dingen zeg! En je tuin is supergezellig! Maar ik moet nu weer gaan. Druk druk druk!!!! ;-)))) Grapje... Maar moet nu wel naar mijn werk. XX Esther

kreamade zei

wat een mooie groene tuin!! Heel veel succes met de voorbereidingen voor de markt. gr. Hennie

De oude paddestoel zei

Mooi tuinbankje heeft je klusman gemaakt!
Groetje Willeke

juffrouw truus zei

Wat een fijne tuin met een mooi plekje om te zitten. Handig zo'n klusman. Die van mij is minder handig maar heeft, samen met oudste, een mooie plantenbak voor een minimoestuin getimmerd. Ben dubbeltrots.

Groeten van Juffrouw Mier

Jedidja zei

Wat leuk om je foto's te bekijken! Mooi plekkie hebben jullie zo!!

Rensina Steursma zei

Wat ziet het er allemaal leuk uit! Mooie tuin heb je.
En echt handig zo'n klusman, mooi bankjes joh.
Verkoopt vast goed.
Ben benieuwd naar jou klusprojectje.
Groetjes, Rensina

Danielle van Heusden zei

Wauwie wat een heerlijke tuin heb je!
Je bankje is ook heel mooi!
De maand mei is weer bijna voorbij;)
Liefs Daniëlle

It's me zei

WaT een heerlijke tuin hebben jullie.....als je een keer als gastverkoper wilt komen bij ons in de winkel....je bent welkom hoor!!!...leuke spullen !...liefs Ria...x!

Onder de rieten kap zei

Oh jouw tuin ziet er wel heel uitnodigend uit! Ik vind je overkapping echt onwijs leuk, zo knus, zoiets wil ik ook ooit nog eens in mijn tuin maken!
Groetjes, Yvonne

Onder de knotwilg zei

Wat ziet jullie tuin er toch gezellig uit! En dan zo'n overkapping: echt een geniet-plekje! De steigerhoutspullen zijn mooi! Dat zal vast goed lopen bij de verkoping!

blauwruitje zei

Wat heb je een heerlijke tuin!

van alles wat in huis en tuin. zei

Haha....ik heb het de afgelopen tijd helemaal niet druk gehad hoor!! Maar idd, het is net zoals je het bekijkt: ik ben druk of....ik ben met leuke dingen bezig!
Wat heb je een heerlijk koffie/theedrinkplekje zeg: heerlijk om daar te zitten!

groet Trijnie