zaterdag 2 mei 2015

DIY met oud papier!

Het is weer 
eens tijd
voor 
een DIY

en vanuit mijn 
nieuwe knutselkamer
is dat geen straf!
..

Over een maand
beman ik met twee vriendinnen
een brocante landelijke kraam
en daar horen 
ook leuke zelfmakers bij
...

Je krijgt er nog meer te zien 
deze maand!

Het idee
haalde ik uit
de nieuwste
Ariadne Brocante.


aan de slag
met papier
uit een oud boek!


Wat heb je nodig?

* een oud boek of oud muziekpapier
*schaar
*kantjes, lintjes of making tape
*touw
*lettersjablonen of houten letters (A.ction)
*zwarte stift en potlood
* dubbelzijdig tape




We maken een
vlaggetjes slinger!

Aan de hand van de tekst op de 
bladzijde bepaal je
de hoogte en breedte
van je vlaggetje



Bij de kleine vlaggetjes slinger
gebruikte 
ik de rest stukken 
van de bladzijden!


Op de grote slinger
plakte ik met dubbelzijdig tape
de letters HOME
van hout
...


Bij de kleine
slinger
gebruikte ik mijn 
sjablonen
en kleurde de letters in
met een zwarte stift,
een hartje ♥ aan beide kanten
maakt het af!

..

De tekst
kun je natuurlijk
helemaal zelf bepalen!


Heel veel knutselplezier!


Lieve groet
en een 
fijne week!
Hannie














22 opmerkingen:

Patricia Smit zei

Mooi gemaakt!

Roelie Steinmann zei

Super leuk idee zeg.

Groetjes Roelie

Onder de rieten kap zei

Ja met zo'n knutselkamer zou ik daar ook de hele dag zitten haha! Wat ontzettend leuk dit, echt een mooi idee, en prachtig uitgevoerd!
Groetjes, yvonne

Home and Lifestyle zei

Een super leuk idee, ik vind de slinger heel mooi geworden!

Fijn weekend Hannie! Liefs, Ingrid

Home is where the heart is zei

weer lekker bezig geweest. Maakt me wel nieuwsgierig naar je nieuwe knutselkamer :))
Veel plezier met je projectjes.
De letters heb ik ook maar tot op heden nog niks mee gedaan, ben nog aan t gisten :))
Fijne avond
grtzz Brigitte

Danielle van Heusden zei

Super leuk gemaakt! Veel plezier met de verdere voorbereidingen! :) leuk op te doen!
Liefs Daniëlle

Kom Achterom zei

Wat super leuk zeg!!
fijn weekend
Yolanda

Pippa's Hus zei

Dat ziet er super leuk uit zeg! Maarre je moet niet teveel van je geheimen prijs geven. Dan verkoop je niets meer!;-) XX Esther

lien zei

Die ariadne heb ik ook. Wat een geweldig nummer he! De slinger is helemaal leuk!!

Gerry zei

Prachtig gemaakt, Hannie!
Deze Ariadne is ook heel leuk! Ik heb hem ook.
Veel succes bij de voorbereiding voor de fair!

Liefs, Gerry

Spijshuisje Lyd zei

Leuk resultaat!
Heb altijd een beetje een hekel aan slingers..maar aan deze niet :-)
Groetjes, Lydia

De Witte Lanteern zei

Dit zijn super-leuke slingers! Dat boek-papier maakt het echt apart. Zo kun je heel persoonlijke slingers maken. Dankjewel voor het delen!
En succes met de fair!
Liefs, Peetje

Rensina Steursma zei

Wat een leuk idee zeg!
Staat ook zo leuk bij jou bureau.
Deze ga ik zeker onthouden.
Groetjes, Rensina

blauwruitje zei

leuk idee!

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een leuk idee zeg! Weer iets om te onthouden!

groet Trijnie

Indruk zei

Heerlijk zo werken op je nieuwe kamer. Leuk zijn de vlaggen, daar gaan jullie vast mee scoren! Pascale X

Marleen zei

Wat leuk gedaan zeg!
Even een vraagje: waar kun je die lettersjablonen kopen?
groetjes,
Marleen

huis tjokvol zei

wat een super idee,bedankt voor het delen,ik ga het onthouden.

gr yvonne

Jacqueline Sybesma zei

Errug leuk !!!! Ik heb ook eal eens zoiets gemaakt met huisjes en letters maar dit vind ik ook wel weer een leuk idee!Ik stempel ook wel de letters maar zo met een stift is ook mooi! Ik heb altijd een hele aan sjabloneren met verf. Dank voor het delen...fijne week nog! Lieve groet, Jacqueline

crochetcookingandmore zei

Superleuk en mooi gemaakt!! Waar komen die mooie sjablonen vandaan?? En waar is de markt :)?

Mijn Gezin zei

Je hebt altijd zulke leuke ideeën ! Ik doe altijd veel inspiratie op bij je :-), dankjewel !

Nicole orriëns zei

Wat een superleuk idee zeg! Zulke slingers heb ik nog niet eerder gezien.

Huisvlijt