zaterdag 4 april 2015

Pasen!

Heerlijk
om de dagen te vullen
met klussen
en andere leuke dingen,
ongemerkt 
vliegen de dagen voorbij!

En zo
is het ook de dag voor Pasen
geworden,
toch nog 
een post deze week!

Verleden week
kreeg ik nog een verjaardags kadootje,
 van een 'brocante' vriendin
...
Altijd leuk als iemand
weet wat je leuk vind!


Er zat ook nog een
pak boerencakemix bij,
en natuurlijk ging ik vandaag met dit kadootje 
aan de slag!



mmm.. lekker!
Lust je ook een haasje?




Mooie paasdagen
..
iedereen vult dit verschillend in!

Mooi weer,
vrije dagen,
voorjaar in de lucht,
eitjes 
en wat al niet meer!

De betekenis van Pasen 
is bij veel 
mensen niet bekend!

Een christelijk feest,
waarvan in de Bijbel de oorsprong staat.

Lees maar eens:
Mattheüs 28 vers 5 en 6:

Maar de engel antwoordde en zei tot de vrouwen,
Vreest gijlieden niet, 
want ik weet dat gij zoekt Jezus, Die gekruisigd was.

Hij is hier niet, want Hij is opgestaan, gelijk Hij gezegd heeft.
komt zie de plaats waar de Heere gelegen heeft.

Ik wens jullie mooie Paasdagen toe!


Ik kocht een 
volle bos witte tulpen,
Mooi in hun eenvoud
...


Deze eieren staan 
niet klaar
voor de Pasen,
maar zijn de voorbereidingen voor een 
open dag,
die ik mag helpen organiseren
..
zo leuk!
Later hierover meer!


Een drukke week
voor de deur:)
want ondertussen 
klussen we ook gewoon door!

Vandaag de laatste 
'klusman' klusjes en
dan inrichten...♥


Een lieve groet,
Hannie
 ♥♥







13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit haasje ziet er heerlijk uit, ik vermoed dat je genoeg liefhebbers in huis hebt om er van te genieten. Fijn dat het klussen nu op begint te schieten en dan komt misschien wel het leukste deel...het inrichten. Ik ben benieuwd maar we krijgen daar vast nog wel iets van te zien.

Ik wens jou en je gezin een heel gezellig paasweekend!

Liefs, Ingrid

Rensina Steursma zei

Oh wat een prachtig pakket kreeg je zeg!
Zo leuk die oude bakvormen, vooral het haasje :)
Groetjes, Rensina

What's in a day zei

Wat een lief cadeautje kreeg je Hannie, hel leuk om gelijk in gebruik te nemen.
Rustig aan met alle klusjes, leuk dat het inrichten al bijna kan beginnen!
Voor jullie allemaal een mooi paasweekend met het wonder van Pasen in jullie midden!


Lieve groet, Eefie

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een leuk pakketje kreeg je!
Fijne paasdagen.

groet Trijnie

Spijshuisje Lyd zei

Wat een leuke & vast ook lekkere haasjes!
Fijne paasdagen, Lydia

It's me zei

Geniet van een heerlijk Pasen....liefs Ria...x!

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lief♥ dat pakketje♥ en heerlijk het haasje♥..wens Happy Easter♥..Liefs♥ Gaby..♥

Home is where the heart is zei

Mn moeder had ook van die belegvorkjes :))
fijne dagen
lieve groet Brigitte

Pippa's Hus zei

Wat een heerlijk cadeautje!
Je hebt mooi verwoord waar Pasen voor staat.
Gezegende dagen nog.
XX Esther

Onder de rieten kap zei

Wat een mooi cadeau! Genoten van je prachtige sfeerfoto's, veel liefs, Yvonne

De Witte Lanteern zei

Nou, zo'n pakketje valt zeker in de smaak. Leuk die haas-vormpjes. Het zal heerlijk gesmaakt hebben, zo tussen het klussen door...Leuk dat je bijna kunt gaan inrichten, eigenlijk toch het leukste werk!
Liefs, Peetje

Huis in de Provence zei

Oh wat een leuk pakketje!! ben benieuwd naar je volgende project en hoe de kamer is geworden....

Tussen Wal en Schip zei

Mooie post Hannie!
Het wonder van Pasen, fijn dat je het deelt. Ik schiet daar altijd zo in te kort. Of het is al weer voorbij eer ik aan bloggen denk.
Leuk zulke kadootjes!

lievd groet,
Alberta