maandag 13 april 2015

Landelijk!

De afgelopen weken
was ik 
helemaal in de 
landelijke sfeer!
..
en dan niet eens op het 
gebied van 
wonen.


Vrijdag en zaterdag 
was het zover,
samen met mijn vriendin
verzorgde ik
 de open dagen
van haar optiekzaak!

Een hele leuke uitdaging 
van reclamedrukwerk
en relatiegeschenk
tot de planning van de open dagen 
en de vormgeving ervan!

...

Mijn vriendin had als 
thema 
'Brillen in de Polder'
gekozen,
dus op dat thema 
moest ik aanhaken
en dat is gelukt
...

Een landelijk sfeertje
neerzetten
is het leukste wat er is :)






Strobalen
zink, geraniums, 
riet 
en rood met wit
geven 
natuurlijk 
gelijk een 
landelijke sfeer!



Een poffertjes kraam
mmm
...



Het waren drukke weken
en 
leuke open dagen,
nu
ga ik thuis lekker aan de slag!

In de volgende post 
zal ik het 
knutselatelier
laten zien
...
zo mooi!



Geniet van een mooie 
lente week!

De natuur geeft ons zoveel moois
deze tijd.
Genieten!

♥♥

Lieve groet,
Hannie






25 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

In het neerzetten van een landelijke sfeer ben je uitstekend geslaagd, Hannie. Het lijkt mij veel maar ook super leuk werk, om dat allemaal te regelen. Je vriendin zal blij geweest zijn met zoveel hulp.

Liefs, Ingrid

Happy Earl Grey zei

Wat een landelijke gezelligheid een feest om te zien. Gezellig!
Groet El

Happy Earl Grey zei

Wat een landelijke gezelligheid een feest om te zien. Gezellig!
Groet El

Spijshuisje Lyd zei

Leuk gedaan Hannie!

Martine zei

Wat leuk dat jij er aan meegeholpen hebt. Ik had er hier al het een en ander over gelezen. En ik weet dat ze heel goed en bekwaam is en daardoor een goede naam heeft opgebouwd.
Grappig dat we hier in het dorp zelfs merkten dat het feest was in B...k, want zelfs hier, enkele dorpjes verder, kregen we bij de supermarkt een roos wegens het feest van je vriendins brillenzaak :)

Liefs, Martine

blauwruitje zei

Heerlijk sfeertje heb je neergezet!

Jedidja zei

Erg leuke sfeer heb je opgeroepen. Mooi. Ik heb zulke theedoeken: met die blokjes.

De Witte Lanteern zei

Dit heeft zeker een landelijke touch, heel leuk gedaan.
Liefs, Peetje

Indruk zei

Wat ontzettend leuk om te doen en wat een geslaagd resultaat! Pascale X

What's in a day zei

Wat een originele opdracht Hannie, jij hebt er helemaal de hand in om die landelijke sfeer neer te zetten.
Helemaal geslaagd en je kunt terugkijken op een mooie dag.

Lieve groet, Eefie

Ik ben benieuwd naar je hobbykamer:)

Judith zei

Wat gezellig ziet het eruit en wat een leuke opdracht!

De Freubeltuin zei

Dat ziet er allemaal wel heel gezellig uit, dat is echt wel goed uitbesteed aan jou!! En nu lekker bijkomen.
Ben benieuwd naar je knutselatelier......
Groeten Maartje

Verie - Vestywo zei

Leuk, Hannie, dat kunnen ze wel aan jou overlaten. 'k Ben benieuwd naar de creaties!

Lieve-Groetjes,
Verie

Gerry zei

Dit is je prima gelukt, Hannie!
Een hele gezellige sfeer heb je neergezet.
Leuk als je elkaar zo kunt helpen!
En hopelijk een boost voor de winkel van je vriendin!

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

Leuk gedaan Hannie...liefs van mij...x!

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een leuke opdracht zeg en echt iets voor jou! Goed geslaagd ook.

groet Trijnie

Danielle van Heusden zei

Super gezellig! Wat een sfeer!
Moet denken aan de tijd bij mijn oma op de boerderij!;)
Liefs Daniëlle

La Blomst-Living zei

Heerlijke landelijke foto's. Dit is genieten, zeker met het zonnetje erbij! Dat was een hele leuke opdracht!
Lieve groeten, Linda

@Let zei

Het is je wéér gelukt om een heerlijk sfeertje neer te zetten Hannie!
Complimenten ;-)
Geniet van de mooie dagen die verwacht worden.
Groet, @Let

De Meidenmuts zei

Dat heb je allemaal heel mooi op de foto gezet.....wat een sfeer!

Groetjes Anita

huis tjokvol zei

dat ziet er super gezellig en mooi uit,
geniet van deze mooie dagen.

Onder de rieten kap zei

Wat gaaf gedaan Hannie! Die emmer met eieren in het stro vind ik zo prachtig gefotografeerd, staat echt zo leuk!
Veel liefs, Yvonne

Pippa's Hus zei

Dat heb je mooi gedaan! Heerlijk poldersfeertje! Xx Esther

Thuis bij Tjits zei

Een hele klus, maar zo ontzettend leuk!! En je hebt er echt een heerlijk landelijk sfeertje van gemaakt, heel leuk!

Liefs, Tjits

Het Moonhuis zei

Leuk zeg, je vriendin is vast heel blij geweest met jou!!

Liefs Monica