vrijdag 24 april 2015

Koningsdag!

Mijn trouwe volgers
weten inmiddels
dat ik
een fan 
van ons koningshuis ben!
..

Het is niet zo
dat ik 
de koning en koningin
achternaloop
of alles van ze volg
....

maar ik hou 
van de sfeer
rond Koningsdag!

Ook vind ik 
het leuk
om deze sfeer
in huis te brengen.


Gelukkig
heeft mijn lievelingsfruit
de goede kleur:)
daarom mogen de 
sinaasappels
nu op tafel staan!






Met wat
kleine details
breng je je huis
in deze sfeer!


Omdat ons huis
direct
aan de stoep
staat,
trekt mijn vensterbank altijd 
de aandacht!

Gelukkig voor de 
voorbijgangers
wissel ik de vensterbank 
zeer regelmatig 
van sfeer! 


Ook de voordeur
doet mee,
altijd gezellig 
zo'n welkom bij de entree!


Dit leuke kussentje
kocht ik 
een paar jaar geleden
bij Leuk Spul
100% leuk
....

Ik ben er klaar voor,
de tompouces
zijn weer in huis,
de wekker wordt op 5.30 gezet
voor de vrijmarkt
in het buurdorp!

en wie weet
pak ik de fiets 
naar Dordrecht
om de koning en de koningin
eens te zien!


Alvast een hele fijne
koningsdag
gewenst!


Lieve groet,
Hannie

Ps..
heel erg bedankt 
voor alle reacties
op mijn knutselatelier
klusman bloosde ervan:)










30 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ja, natuurlijk...dit kon niet missen! Dat heb je weer helemaal in stijl aangekleed, Hannie. Hier komen wel tompoucen in huis, aan verdere aankleding doe ik eingelijk zelden tot nooit. Maar ik ben wel een groot fan van koningin Maxima, ik vind haar helemaal geweldig.

Fijn weekend en maak er maandag een mooie Koningsdag van.

Liefs, Ingrid

Het Moonhuis zei

Je bent er weer klaar voor Hannie! Fijne koningsdag en die tompoucen worden hier ook in huis gehaald hoor, mmmm nu al zin in!!

Liefs Monica

Spijshuisje Lyd zei

Koninklijk sfeertje hoor, gezellige dag maandag!
Groetjes, Lydia

Vlijtige Lies zei

Wat gezellig! Nu gaan genieten van wat komen gaat met een heerlijke oranje tompouce! groet uit de polder.

huis tjokvol zei

Wat ziet dat er weer super gezellig uit, geniet van de vrijmarkt.

Gr Yvonne

It's me zei

Wat leuk Hannie ....fijn weekend geniet van Koningsdag ....liefs Ria...x!

Christel zei

Mooi die sinaasappels voor het raam en al die kleine accenten! Veel plezier op de vrijmarkt, laat je zien wat je hebt gevonden?
groet, Christel

blauwruitje zei

Helemaal in stijl, leuk!

Marjonel M zei

Ik zie dat je er helemaal klaar voor bent, en wens je dan ook een hele fijne Koningsdag toe.

Liefs, Marjonel

Petra zei

Zo leuk dit sfeertje wat ziet het er toppie uit heel gezellig.
Ik wilde ook een krans voor op de voordeur maken maar ben er nog niet toe gekomen, zo veel werk in de tuin maar vandaag toch nog maar ff freubelen nu ik het bij jou zie.
Z'n gezellighied die dit allemaal uitstraalt wil ik ook wel.
Geniet van de koningsdag en de vrijmarkt veel plezier.

Grote groet Petra

Verie - Vestywo zei

Wat heb je het inderdaad gezellig gemaakt. Je vensterbank springt eruit met een stapeltje sinaasappels in prachtige potten! Geniet ervan,..

Lieve-Groetjes,
Verie

Gerry zei

Je hebt weer een prachtige sfeer neergezet, Hannie!
Ik ga 's morgens de uitzending zien uit Dordrecht, ennuhhh.....ik zal even stiekem verklappen dat ik gisteravond alvast een tompouce heb gegeten, zo lekker! Maar ik bewaar ook nog een paar hoor!
Heel veel plezier!

Liefs, Gerry

lien zei

Het kussen met Wilhelmus tekst is inderdaad 100% leuk!!

Onder de rieten kap zei

Wauw, wat ziet jouw huis er gaaf uit met koningsdag! Echt superfeestelijk!
Groetjes, Yvonne

Home is where the heart is zei

Nou jij bent er klaar voor :))
Wens je veel plezier en voor nu een fijn weekend
lieve groet Brigitte

De oude paddestoel zei

Ziet er gezellig uit Hannie! Volgende keer maar eens proberen oranje soezen te maken. kijk maar eens op mijn blog.
Fijne koningsdag!
Groetjes Willeke

What's in a day zei

Jouw huis is weer een echte blikvanger en hoe kan het ook anders met zo'n koningsgezind persoon.
Het straalt sfeer uit Hannie, helemaal op en top Nederland.
Ik wens je een heerlijke koningsdag a,s, maandag.

Lieve groetjes, Eefie

Sober en Stijl zei

Wat leuk gedaan, helemaal in stijl! Fijne koningsdag!

Ús hûs ús thús zei

Wat heb je er weer een heerlijk sfeertje van gemaakt! Ik kan me voorstellen dat de mensen even voor je raam blijven staan. Zo leuk de sinaasappels op de Franse vazen!
Fijne Koningsdag! Groetjes van Aleta

Judith zei

Wat gezellig bij jou in huis en op de vensterbank... Ik ben niet verder gekomen dan een paar dozen oranje soezen haha

Fijn weekend rondom Koningsdag!!!

De Witte Lanteern zei

Het is ook al traditie geworden om jouw Koningspost te bekijken. En wat is ie weer geslaagd! Met kleine aanpassingen heb je je huis veranderd in een echt Koningsgezind huis. Zo leuk! Wij komen niet verder dan de vlag uit te hangen...
Fijne Koningsdag!
Liefs, Peetje

Bonjade zei

Wat super leuk.....Oh als ik voor je raam liep zou ik me vergapen daar bij je....;)
Succes met mooie vondsten scoren morgen.

Fijne zondag

Liefs

Indruk zei

Heel leuk versierd! Die sinaasappels staan echt fantastisch zo, nog niet eerder gezien. Fijne Koningsdag! Pascale X

sandra zei

Het ziet er weer heel gezellig uit! Zoals je weet ben ik ook wel van de versiering tijdens koningsdag, maar nu we aan het verbouwen/ verhuizen zijn dit jaar een keertje niet...volgend jaar ga ik weer los! ;)

Groetjes Sandra

Pippa's Hus zei

Jij bent er klaar voor! Gezellig hoor. Veel plezier! XX Esther

Corine(THUIS) zei

Behalve natuurlijk de vlag mét wimpel doe ik hier eigenlijk niet aan versiering op koningsdag. Maar eerlijk gezegd vind ik dat subtiele bij jou wel erg leuk!

Nicole orriëns zei

Die lange witte jurk op die pop vind ik echt prachtig!

Huisvlijt

crochetcookingandmore zei

Woh, wat een gezelligheid!! Heel sfeervol en prachtige foto's! Benieuwd of je ook nog wat hebt gescoord op de vrijmarkt als je de wekker er zo vroeg voor zet...

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat ziet dat er gezellig en koninklijk uit bij jou!
Hier hing alleen de vlag met wimpel uit.

groet Trijnie

Tussen Wal en Schip zei

Kijk daar keek ik naar uit. Het is bijna traditie, jouw oranjepost ;-)
heb je leuke dingen gevonden?

Liefs Alberta