maandag 20 april 2015

Binnen kijken...in een knutselatelier!

Het is zover!
..
Vandaag zwaai ik 
de deur 
van mijn knutselatelier 
wijd open!


Ik hoef me niet
meer 
te schamen
voor de rommel in
mijn knutselkamertje
..
maar na een 
heerlijke
opknapbeurt
heb ik nu een heus
 atelier!
..
Behangen, verven,
timmeren
en nog meer verven
....
tot slot inrichten
en 
klaar!

Kijk maar snel mee!

♥♥





Het is een klein kamertje!

De ingebouwde kast hebben we laten zitten, 
de waterleidingen  
lopen door deze kast.

Het bureau met de kastruimte
werd om 
de ingebouwde kast
 heen getekend en getimmerd.
Maatwerk dus:)





Alle administratie past achter de deuren!
Heerlijk
uit het zicht
....



Wat details foto's:

nieuwe hoge plinten
en een
radiator ombouw op maat

...

De kast maakten we
van Underlayment grondplaten
en verfde 
ik 2x met  White Wash
van de A.ction.

Het bureaublad komt van mijn oude bureau
dat eerst op
deze kamer stond,
we houden van hergebruik!

Op de muur zit behang,
grijs vliesbehang van de P.raxis.

De verf die ik op de deur en kozijnen gebruikte
is van F.lexa 9010
Strak in de lak,
deze had ik nog staan.

De vloer hebben we zo gelaten,
die past er mooi bij zo.





Een heerlijk plekje
om te knutselen en de administratie te doen!
....





De tijdschriftboxen
heb ik al jaren,
ik heb ze geverfd met WhiteWash,
zo kleuren ze mooi bij de kast.




Sommige van jullie
vroegen 
of ik ook
foto's had gemaakt
vóór de klus...

Die durf ik nu wel te laten zien:)




...en
 is het opgeknapt of niet?

Soms vraag je je af waarom
je niet eerder 
aan zo'n klus begint!

Ik ben er erg blij mee!



Vanuit 
mijn knutselatelier 
een lieve groet
♥♥

Hannie










40 opmerkingen:

Gerry zei

Gaaf, Hannie! Prachtig!
Wat heb je je atelier mooi gemaakt, het is echt een verschil!
Heerlijk om hier te zitten werken!
Geniet ervan!

Liefs, Gerry

It's me zei

Wowwww wat een verschil zeg ...!!!....heel mooi geworden hoor..!!...liefs Ria fijne week!..x!

Marleen zei

Wow! Dat is een groot verschil! Gek hè, dat je dit soort plekken vaak laat liggen. Super geworden!!

Het Moonhuis zei

Wat mooi geworden Hannie, heerlijk licht, fris en opgeruimd. Wat zal jij graag daar in je atelier zitten!!

Liefs Monica

Peet zei

Wat prachtig!!

De Freubeltuin zei

Ahhhaa, dus jij zit daar... nu weten wij tenminste waar je zit, als we je missen!!! Mooi hoor Hannie, daar kan je echt uren in door brengen. Je hebt echt eer van je werk. Veel leuke gezellige knutseluurtjes toe gewenst in je ateliertje!!

Gr. Maartje

Verie - Vestywo zei

Heerlijk, Hannie, dat ziet er opgeruimd en strak uit. Hier zul je wel veel verkeren..geniet ervan! Fijne week,..

Lieve-Groetjes,
Verie

Danielle van Heusden zei

Wauw! Wat een verschil!!
Heel mooi en netjes opgeruimd en weggewerkt!
Heerlijk is dat he! Daar ga je nog heel veel plezier hebben! Liefs Daniëlle

De Meidenmuts zei

Wat je van zo'n kamertje al niet kan maken! Heel gezellig....hier kun je wel heel wat uurtjes in knutselen!

Groetjes Anita

De Witte Lanteern zei

Dit is je creatieve hart nu, heerlijk opgeruimd en overzichtelijk. Wat een verschil! Heel leuk geworden.
Liefs, Peetje

Henny zei

WoW....ik ben jaloers! Wat zou ik graag zo'n kamertje willen hebben. Heerlijk om zo te kunnen knutselen. Mooi gemaakt!😄😄😄
Fijne avond,
Henny

blauwruitje zei

Het is echt een heel fijn atelier geworden. Veel plezier ermee.

Roelie Steinmann zei

Wat een mooie en overzichtelijke werkplek is het geworden. In 1 woord prachtig.

Groetjes Roelie

kreamade zei

wat een mooie fijne plek zeg!! gr. Hennie

Petra zei

Wat een onwijs gezellig plekje echt een TOP plek geworden zo, en zoveel hergebruikt zie ik een kwastje erover en het krijgt gelijk een heel ander gezicht SUPER Hannie wat is het mooi geworden. En weet je wat ik leuk vind die vakkenkast met je spulletjes er in staat erg leuk.
Geniet van je mooie kamertje groet Petra.

What's in a day zei

En of dit genieten is Hannie, heerlijk als je de klus dan geklaard hebt, dan zie je wat er verandert en werk je er zoveel prettiger.
Het is heel mooi geworden, hergebruik, hier ook hoor, zo fijn om dingen te gebruiken, die op een andere plek er weer als nieuw uitzien.
Zoals je oude kamer er uitzag, heel gezellig, zo was het hier eerst ook:)
Je nieuwe kamer zal veel gebruikt worden...knutsel ze!

Warme, zonnige groeten, Eefie♥

Rensina Steursma zei

Wauw wat ziet dat er gaaf uit!
Het is heel erg mooi geworden.
Groetjes, Rensina

Corine(THUIS) zei

Het is een heerlijke plek geworden! Het is dat het zomer wordt maar anders zou je bijna niet je atelier uit komen :-)

lien zei

Wat een heerlijke plek om te knutselen en zo mooi opgeruimd (of was dat voor de foto? :-)) Het kastje lijkt op een grote letterbak, erg mooi gemaakt!!

Christel zei

Wauw Hannie, wat een geweldig mooie ruimte!! Echt heel sfeervol!
groet, Christel

Home and Lifestyle zei

Nou Hannie, je bent er wel op vooruit gegaan zeg. Wat een luxe dat je nu een eigen knutselatelier hebt. Ideaal dat je niet elke keer alles op hoeft te ruimen, dat is wel het geval wanneer je aan de eettafel aan het werk bent. Veel plezier ermee!

Liefs, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

Wat een fijn knutselatelier!! Wat zul je hier heel veel creatieve uurtjes doorbrengen, heerlijk Hannie!! Ja dit zijn van die dingen die je vaak uitstelt en waarvan je achteraf denkt waarom heb ik dit niet eerder gedaan.. zo ben de Rosery (onze tuinoverkapping) aan 't schilderen, iets wat ik 2 jaar uitgesteld heb en waarvan ik vanmiddag ook nog dacht waarom heb ik hier nu zo lang mee gewacht haha;))

Geniet van je knutselatelier!
liefs, Tjits

♥Sanne zei

100 maal beter. Ik ben benieuwd wat voor knutselwerkjes er allemaal uit komen. Heel veel plezier en succes ermee. Is je huisje nu helemaal af? Liefs Sanne

Vlijtige Lies zei

Heerlijk! Erg mooi geworden en (nog) zo netjes! Geniet ervan.

Spijshuisje Lyd zei

Heerlijk plekje zo!
Geniet ervan, Lydia

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een verschil is dat: je hebt echt eer van je werk!
Een mooie plek om te knutselen.

groet Trijnie

Housebythewaterhole zei

Wat een metamorfose...echt mooi gedaan,
héél mooie plaats om creatief bezig te zijn !
heel fijne dag nog
liefs Kathy

Hannie zei

Wat een mooi hokje is het geworden!!! Petje af!
Heeeel veel knutselplezier, en je administratie werkt ook vanzelf in zo'n gezellige, opgeruimde kamer.
Groetjes Hannie

sandra zei

Wat een verschil!! Het ziet er keurig uit! Ik wens je veel knutsel- plezier!

Groetjes Sandra

Mijn Gezin zei

Wauw ! Wat een heerlijk plekje heb je er van gemaakt. Veel werk- en knutselplezier toegewenst daar !

Groet !

Linda zei

Een heerlijk licht, opgeruimd en gezellig 'hokje' heb je zo zeg! Dat is prettig werken. Complimenten!

Onder de rieten kap zei

Oh Hannie wat gaaf!! Ik denk dat iedereen hier wel zo'n waanzinnig knutselatelier wil!! Dit is echt jaloersmakend mooi!!
Groetjes, yvonne

Cosy by Cindy zei

Wow dat is mooi geworden! Wat een heerlijke werkplek....jaloers ;)!
Fijne avond.
Liefs Cindy

Nicole orriëns zei

Hartstikke leuk! Het doet me aan mijn kantoortje denken. Dat is ook niet zo groot, maar perfect!

Huisvlijt

De oude paddestoel zei

Wat een heerlijk plekje voor jezelf! Daar komen vast veel creatieve creaties vandaan. groetje Willeke

Indruk zei

Wat heb je een heerlijke ruimte om lekker creatief te zijn. Wat moet dat een goed gevoel geven, zo alles mooi in potjes en dozen. Geniet ervan. Pascale X

crochetcookingandmore zei

SUPER...DAT GA IK HIER EVEN LATEN ZIEN ;)

Tussen Wal en Schip zei

Wat een heerlijk plekje heb je er van gemaakt. Super!! Daar is menigeen jaloers op ;-)

Liefs Alberta

Tussen Wal en Schip zei

Wat een heerlijk plekje heb je er van gemaakt. Super!! Daar is menigeen jaloers op ;-)

Liefs Alberta

Home is where the heart is zei

nu heb ik hem gezien. Dacht dat ik helemaal bij was, dus niet hahaha
Je kamer is super geworden en snap dat je er blij van wordt.