donderdag 19 maart 2015

Werk in uitvoering....

In het voorjaar
komen de klus kriebels
ook weer te voorschijn.
...


Nu we beneden
 helemaal klaar
zijn,
wordt het toch echt tijd
voor de 
eerste verdieping!
...

We beginnen 
met het kleine kamertje,
(voorheen de babykamer)
nu knutsel en administratie kamertje,
maar
met het behang van de babykamer:)
...

Dus 
werk in uitvoering.

Klusman tekende 
een mooie kast met bureau,
middelste zoon
 zette de kast 
in het programma sketchup
op de computer
...
en we kunnen beginnen!


Tekenen,
zagen,
randjes frezen,
verven,
in elkaar zetten
...
de kast is al een eind klaar!




Underlayment, 
whitewash
de deuren moeten we nog verzinnen
...
Toch een beetje brocante of lekker strak?


Nu 
het kamertje leegmaken,
(phoe..wat een rommel kan een mens verzamelen:))
behang eraf halen,
muren bewerken,
behangen of sauzen
.....

En straks alles weer inrichten
in een mooi strak kamertje
met als grote voordeel:
alles zit achter deuren:)
..






Dus als ik er even niet ben
...
je weet waar ik zit:)

Ik heb er zin in!





27 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat klinkt als een behoorlijke klus! Maar als het af is, is het ook weer een plek in huis dat helemaal bij de tijd is ;-). Ik ben benieuwd. Succes!

Liefs, Ingrid

Pure zei

Oh jee,de voorjaarskriebels kriebelen...lekker weer een fris nestje bouwen,in dit geval een kast hihi..
Een flinke klus maar wat fijn als het straks af is..
Veel succes,
Groetjes Chris

Alie zei

Ben heel benieuwd, gaat volgens mij heel mooi worden!

De Witte Lanteern zei

Haha, jij hebt ook al last van voorjaarskriebels...dus klussen in huis! Leuk om straks weer een leuk, fris kamertje te hebben. Het begin ziet er al goed uit, dus de rest zal ook wel goed komen. Succes!
Liefs, Peetje

Verie - Vestywo zei

Heerlijk,..geniet ervan!

Lieve-Groetjes,
Verie

Roelie Steinmann zei

Succes met je klus, ben benieuwd naar het resultaat.

Groetjes Roelie

lia zei

Een hele leuke klus om te klaren.
En dan is het helemaal niet erg om te werken ;-))
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Gerry zei

Dat wordt een hele klus!
Heel veel succes en geef dat bordje ik ben blij met jou maar aan Klusman!
het wordt vast mooi!

Lieve groet,
Gerry

What's in a day zei

Zo herkenbaar Hannie, ik begrijp wat je bedoelt, heerlijk die plannen en dan nu de uitvoering...
Mooi wordt het zeker met jou inbreng..
Dit weekend probeer ik een post te plaatsen over onze hobby/ studeerkamer, we zijn zo goed als klaar, manlief vindt het heerlijk om het klussen ook weer op te pakken, met veel geduld voeren we het uit en genieten we.
Jij veel plezier en succes met klussen.

Liefs, Eefie

It's me zei

Wat leuk !...ben heel benieuwd hoor...liefs van mij...x!

Rensina Steursma zei

Oh wat een gave kast zo helemaal zelf gemaakt!
Ben nu al benieuwd naar het eindresultaat.
Die zien we vast snel!
Groetjes, Rensina

Nelleke Hobby zei

Super leuk. Dat is mijn grootste twijfel nu ga ik een echte hobbykamer maken. Of blijf ik alles gezellig gewoon in de keuken doen en moet ik daardoor zorgen dat het steeds weer netjes opgeruimd wordt....
Maar heel veel succes ben benieuwd naar de vorderingen.
En zolang twijfel ik nog wel even verder!!!
Groetjes,
Nelleke

La Blomst-Living zei

Heel leuk om weer eens een kamertje aan te pakken. Ben benieuwd, succes ermee!
Lieve groeten, Linda

Huis in de Provence zei

grappig dat zoiets vaak ontstaat in t voorjaar...net of we dan alle muizenissen van de winter willen opruimen...
suc6 en vooral veel plezier met het opknappen.
Gr. Mirjam

Het Moonhuis zei

Ja het is altijd een hele klus, maar ik vind het altijd zo leuk om te doen! Als het straks af is, ben je superblij! Succes ermee!!

Liefs Monica

Linda zei

Heerlijk, die voorjaarskriebels! Bij mij uiten ze zich op het moment alleen nog niet in de praktijk ;) Succes ermee hoor!

lien zei

Wat een klus inderdaad, maar straks ben je blij met het resultaat! En inderdaad lekker veel knutselen ter afleiding :) Fijn weekend!

Christel zei

Wat een heerlijk project!! Fijn ook zo'n man en zoon die met zo'n programma kunnen werken. Verheug me nu al op de NA foto's (je hebt toch wel VOOR foto's gemaakt?)
fijn weekend, Christel

Danielle zei

Succes, het zal best mooi worden jou kennende!

Loraine Living zei

Een leuke klus, ben benieuwd hoor!
Een fijn lente weekend...ook een beetje genieten van het zonnetje hoor ;)
Lieve groet Diana

Thuis bij Tjits zei

Heerlijk hè die voorjaarskriebels hihi... wij zijn ook druk bezig met de bovenverdieping en ik heb me net als jij verbaasd over de hoeveelheid spullen die een mens vergaard pff...
Veel succes met klussen en wat zul je straks genieten!!

Fijn weekend,
liefs Tjits

kreamade zei

Oh wat een klus! Wel fantastisch om met elkaar aan zo'n project bezig te zijn! Ik zou gaan voor 'strak'. gr. Hennie

Pippa's Hus zei

Jullie zijn goed bezig! Succes en wat zal je genieten als alles klaar is! XX Esther

THE BLACK BARN zei

Dag Hannie,
Mijn swap verassing heb ik vandaag op de bus gedaan. Een beetje laat, ik weet het, maar ik was jarig op 20 maart... ....Even geduld nog en dan heb je post....

Fijne dag,

Miranda

Corine(THUIS) zei

Hoi Hannie, jullie zijn lekker aan het klussen! Ik kende jouw blog niet, maar dankzij je swap ben ik hier nu toch ;-)) Ik wil je heel hartelijk danken voor het lentepakketje wat bij mij in de brievenbus zat! Ik heb er net een post van op mijn blog gezet. Toevallig is Gert vandaag ondanks de regen bezig in de moestuin, ik breng hem dus zo gelijk even de muntzaden!! We drinken allebei graag muntthee in de zomer, ik kan me er nu al op verheugen :-)

blauwruitje zei

Wat een gedoetje in zo'n verbouwing altijd maar heerlijk als het weer klaar is. Succes.

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat leuk om dat zo samen te doen....helpt zoonlief ook met in elkaar zetten of was hij alleen voor het tekenen?
Leuk om zo'n eigen plek te hebben: daar kan je veel kwijt denk ik!

Groet Trijnie