dinsdag 10 maart 2015

Roze...en gewonnen!

In mijn vorige post
vertelde ik 
over mijn
voorjaarskriebels

....

De kriebels 
van de komende lente
gingen verder
..

ik haalde mijn doos van zolder
met daarin 
roze!

Heel veel roze,
het meeste 
liet ik in de doos zitten
want ik wilde
 een 
subtiel tintje roze
in de woonkamer brengen
....
dus werden alleen
de kussenhoezen en plaiden
gewisseld!

Op de markt kocht ik
zachtroze ranonkels
en 
voor nu
is het genoeg roze 
in de woonkamer!
....





Ik zette ze in een zinken kan,
stoer en lief samen!

Deze week was ik 
de gelukkige 
om de Give Away bij de Freubeltuin (klikklik)
te winnen
...

Het was een
super leuke verrassing,
een Lable Bag 
gevuld met lieve zelfgemaakte kadootjes!





Zo mooi gemaakt allemaal
en wat vinden jullie van die tekst?

Nogmaals:
Dank je wel,
Maartje!



Ik wens jullie
een fijne
zonnige week!

Lieve groet,
Hannie 
♥♥








19 opmerkingen:

Het Moonhuis zei

Mooie lieve bloemen zijn dat altijd Ranonkels, die zullen vast prachtig staan bij het stoere zink. Altijd leuk om een give away te winnen.
Fijne zonnige dag nog!!

Liefs Monica

Kom Achterom zei

Wat mooi! Ik hou van ranonkels en een vleugje roze is voorjaar! heerlijk!
fijne dag
Yolanda

huis tjokvol zei

heel erg mooi,en ja die tekst is zeker waar,mooi hoor

Pippa's Hus zei

Ook ik hou van ranonkels. Fijne mooie bloemen. En deze zijn ook prachtig van kleur! XX Esther

La Blomst-Living zei

Een van mijn lievelingsbloemen, het zijn zulke mooie kunstwerkjes!
Ik heb een paar dagen geleden ook de plaids en de kussenhoezen verwisseld met het idee dat de winter nu echt voorbij is...
Leuk dat je een give away hebt gewonnen, de tekst is mooi!
Lieve groeten, Linda

De Witte Lanteern zei

Ranonkels zijn zo'n mooie bloemen, kleine kunstwerkjes van crepe-papier lijkt het wel. Leuk zo'n vleugje roze in huis. Het schijnt dit seizoen zelfs een trend te zijn. Maar trend of niet, het geeft iets lieflijks aan het interieur. Zeker in combinatie met de stoere zinken kan, een mooie balans.
Een give-away winnen is altijd leuk! Proficiat! Zie mooie dingen langskomen...
Liefs, Peetje

Home and Lifestyle zei

Ranonkels zijn zo mooi! Zelf haal ik ze wel eens in wit of paars, maar deze roze zijn eigenlijk minstens zo mooi. Leuk dat je een give away hebt gewonnen...gefeliciteerd! Wat een verrassing dat je dan zulke lieve dingen toegestuurd krijgt.

Liefs, Ingrid

Danielle van Heusden zei

Wat een mooie foto's van de ranonkels!
Ze zijn echt schattig hè! Net als je gewonnen give-away! Leuk zeg! En mooie tekst! Zo is et maar net! ;)
Liefs Daniëlle

crochetcookingandmore zei

Mooi zijn je ranonkels! Ik kreeg ze het weekend van de kinderen...mooooooii.
Je gewonnen present ziet er ook geweldig leuk uit!

What's in a day zei

Een vleugje roze in huis is altijd mooi, vooral met Ranonkels haal je echt de lente naar binnen. Ik heb pas ook een bos gehaald en geniet er dan ook enorm van.
Wat leuk dat jij die geweldige Label kreeg, hij is ontzettend mooi...de tekst is ontzettend mooi...
Geniet van al het moois!!!

Mooie dag morgen.

Lieve groet, Eefie

It's me zei

Mooie ranonkels...leuk die give away...liefs fijne week Ria...!..

van alles wat in huis en tuin. zei

Leuk om iets te winnen zeg!
En prachtige ranonkels, ik hou niet van roze maar zo bij jou op de foto vind ik ze wel weer erg leuk!

groet Trijnie

Bonjade zei

Oh die bloemen.....die staan voor mij toch echt voor de lente.....
Zo mooi en subtiel en zacht van kleur......
En van harte met je prijs....altijd zo leuk als je wat gewonnen hebt.
Fijne avond

Liefs

Gerry zei

Prachtig die ranonkels! Ik hou er zo van en ze hebben van die tere kleurtjes. En dan in een zinken kan, ja mooi!
Mooie give-away heb je gekregen!

Lieve groet,
Gerry

De Freubeltuin zei

Veel plezier met je lable bag, Hannie!!!
Je ranonkels zijn zóóóó mooi!! Ik vind het altijd net de 'voorbodes' van de pioenrozen, alleen in het mini;)

Groetjes Maartje

Judith zei

Een mooi pasteltintje in huis brengt de lente binnen; leuk!

Jolanda zei

Prachtige ranonkels en wat een mooie tekst! Lieve groet

Ús hûs ús thús zei

Prachtig die zachtroze ranonkels. Ik vind ze zo mooi! Ook al staan ze bij mij nooit zo lang. Ze laten meestal snel hun kopjes hangen.
Wat heb je een leuke give away gewonnen. Prachtig label bag ook!
Groetjes van Aleta

Roelie Steinmann zei

Mooie ranonkels, en mooi gefotografeerd. Naast pioenrozen en hortensias mijn favoriete bloemen.

Groetjes Roelie