woensdag 25 maart 2015

Lente swap 2015 ♥ ..

Eindelijk
daar was 'tie dan!
..
Ook bij mij 
bracht de postbode 
een pakketje,
want ik deed mee 
met de Lente swap 2015!
...
Mijn verstuurde swap 
lag vrijdag al op de mat bij
Corine (kliklik)
...
zij hoefde niet zo lang in
spanning te zitten
als ik :)

Zaterdag kreeg ik gelukkig een
berichtje van mijn swap maatje 
dat het gepost was,
maar
op maandag komt de post niet,
dus wachten 
tot dinsdag
en
toen was er nog niets!
...


Maar om 17.00
ging de deurbel
en kwam de postbode hoogst 
persoonlijk 
mijn  pakketje
afgeven!
...


 (klikklik)
hartelijk bedankt voor je
gulle lente swap!
...
leuk dat Toetie
er ook een kadootje bij deed 
en
 dat ik zelf nog wat uit mag zoeken :)



Ik ga mijn eigen kruiden kweken..
mmm..lekker!
de vrolijke sleutelhanger 
komt aan mijn tas te hangen,
en 
ik ga heerlijk shoppen,
dit tuincentrum 
zit op nog geen kilometer afstand...
dus dat komt mooi uit!




En nu..
ga ik weer verder klussen,
 het is maar goed 
dat jullie me nu niet zien:)

Verfkleding aan, 
een likje hier en daar
...
maar het komt goed,
morgen 
behang erop,
nieuwe hoge plinten,
klusman maakt een radiatorombouw
en de kast wordt geverfd
...

Als het klaar is, durf ik pas een foto van de voor situatie
te laten zien,
waarom hebben we er eigenlijk
 zolang mee gewacht?
haha
..


Fijne week!
♥♥

Lieve groet,
Hannie






14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het duurde misschien even maar dan heb je ook wat! Een leuke combinatie van krijgen en ook nog zelf iets uit mogen zoeken. Dat zal vast geen probleem worden. Je had zelf ook een mooie swap samengesteld voor Corine!

Ik ben heel benieuwd naar de klusresultaten! Succes met het vervolg/de laatste loodjes!

Liefs, Ingrid

Indruk zei

Heerlijk zo klussen, het is er nu echt weer voor! Leuke spulletjes heb je ontvangen, je zal bast iets leuks uit kiezen voor de kadobon. Jouw swap voor Corine is ook erg leuk. Ik heb ook mooie spulletjes ontvangen van Lia en iemand anders blij gemaakt. Wat is het toch leuk om iets voor een ander uit te zoeken. Pascale X

Judith zei

De spanning kon zich zo mooi opbouwen... Maar je wachten is duidelijk goed beloond!

Veel plezier ermee,
Groetjes Judith

De Witte Lanteern zei

Leuke swap heb je gemaakt én ontvangen.
Leuk om zelf je kruiden te kweken. Daar heb je lekker lang plezier van. En dan ook nog een tuin-bon, nou dan zit je straks heerlijk tussen het groen!
Succes met het klussen. Echt het weer voor: druilerig, grauw en koud. Dan kun je beter binnen zorgen voor een frisse nieuwe kamer!
Liefs, Peetje

lia zei

Wachten duurt lang....
Maar uiteindelijk was het de moeite waard.
Geniet van je kado's

huis tjokvol zei

wat een leuke swap,geniet ervan,en succes met behangen

It's me zei

Wat een leuke spulletjes zeg...!!...je bent mooi verwend hoor....genet er maar lekker van .....ben heel benieuwd naar je klusproject hoor ....liefs Ria...x!

lien zei

Wat een verwennerij!!

Verie - Vestywo zei

..en ze is binnen! Wat een leuk pakketje, je eigen moestuintje! Geniet ervan..

Lieve-Groetjes,
Verie

La Blomst-Living zei

Het was even spannend, maar het is helemaal goed gekomen; wat een welkome cadeautjes. Daar kan je wel wat mee! Ik zag dat je zelf ook een heel mooi pakketje had samengesteld!
Fijne avond, liefs Linda

Anita zei

Wat een mooie verrassing Hannie :-)
Enne ik had je écht wel even willen zien hahaha
Veel suc6 met klussen! Benieuwd naar het eindresultaat.
Groetjezz lfs mij

What's in a day zei

Je wachten werd beloond Hannie, het ziet er heel mooi uit, zo zie je maar dat verrassingen heel leuk zin en dat de swap weer geslaagd is.

Ik wens je een heerlijk weekend.

Lieve groetjes, Eefie

Jedidja zei

Leuk,leuk!

Cosy by Cindy zei

Wat heb je een leuk blog! Ik ga je volgen. Leuk pakketje heb je gekregen. Ik doe dit jaar voor het eerst mee aan de instaswap...ben heel benieuwd!
Liefs Cindy