woensdag 4 maart 2015

Kriebels...

Kriebels...

... van de zon en de temperatuur

... van de bloesemtakken

... van de fluitende vogels





Kriebels
die mij zin en energie geven
...

 voorjaarsschoonmaak

schoon beddengoed

wapperende was 
aan de waslijn

Heerlijke geuren
van
fris gewassen gordijnen
en de
 hyacinten!





  Even spelen 
met de fotocamera
in een heerlijke lichte slaapkamer
met
een bloesemtak
en
een hyacint bloemetje
...






een heel oud boekje
'vergeet mij niet'
van een oud tante





Op een stapeltje
oude molton
met een roze feston randje
..
lief!




Zie je wat er staat geschreven?
In prachtig schuin schrift!


Ik wens jullie 
een fijne week
en 
geniet van de kleine dingen,
ze zijn vaak zo bijzonder!

Lieve groet,
Hannie 







17 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik krijg helemaal zin in het voorjaar, bij het lezen van je post. Vanaf morgen schijnt het lente-achtig te worden....heerlijk! Ik heb er zin in!

Liefs, Ingrid

Pippa's Hus zei

Ik heb precies hetzelfde, bij het lezen van je post begint het gewoon te borrelen! Laat de lente maar komen!
XX Esther

What's in a day zei

Zo mooi al die kleine dingen die het leven de moeite waard maken een die ons vertellen dat het voorjaar in aantocht is.
Het weekend belooft het aangenaam te woorden dus laat die kriebels maar komen.

Lieve groetjes, Eefie

van alles wat in huis en tuin. zei

Ha....heerlijk die foto's van jou!
Dat hebben we na zo'n dag als vandaag wel even nodig hè! Hier lag tenminste sneeuw!!
Maar ik heb zin in a.s zondag: dan schijnt het beter te worden!
Bedankt voor het lenen van je lentegevoel!

groet Trijnie

Judith zei

Wat een mooi fijn bloemetje, van de hyacint! Ze staan hier ook volop in bloei op de eettafel.

Volgende week wordt het blijkbaar 16gr met zuidoostelijke wind: Laat die lente maar losbarsten!

Nelleke Hobby zei

Ha wat een beetje zon al met je doet!!!
Heerlijk dit weer, en zo mooi een nieuw begin dat geeft perspectief...
Had nog wel wat meer van de linker pagina op foto 10 gelezen...
Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
Jij ook een fijne week.
Groetjes,
Nelleke

Danielle van Heusden zei

Laat de lente maar komen! :)
Heeerlijke post!

Liefs Daniëlle

De oude paddestoel zei

Mooie foto's van die tak. Eenvoudig mooi!
Groetjes, Willeke

Laura Van Empel zei

Mooie plaatjes zeg!
Ik kan er niets meer aan toe voegen....laat de lente ind maar beginnen.

lieve groet, Laura

(hetlandelijkgebeuren.blogspot.com)

It's me zei

Wat een leuke post....en wat leuk dat je er was zaterdag...!!...bedankt voor het lieve kadootje...het doet me gied zulke lieve mensen om me heen te ervaren...het Vielsalm een warme deken...liefs Ria...x!

Ús hûs ús thús zei

Volgens mij kunnen we allemaal niet wachten tot het lente wordt. Bij ons was het vandaag absoluut geen lente.
Daarom geniet ik extra van jouw heerlijke lente post! Je hebt prachtige foto's gemaakt. Zo mooi ook dat tere bloempje op het oude boekje.
Groetjes van Aleta

Gerry zei

Wat een mooie, lieve, leuke, zachte log, als voorbereiding op de lente, waar we geloof ik allemaal wel naar verlangen.
Prachtig verwoord en in beeld gebracht.
Ook die takjes en zo'n hyacintbloemetje, zo mooi!
Dank je wel, Hannie!

Liefs, Gerry

De Witte Lanteern zei

Ja, hier krijg je wel goede zin van! Heerlijke lentepost! Mooi hoe een 'simpel' groen takje en één klein bloempje zoveel lentegevoel kunnen geven. Zo klein en toch zo krachtig om op te vallen...
Liefs, Peetje

Thuis bij Tjits zei

Juist die kleine dingen zijn voor mij ook zo belangrijk.. heerlijk om daarvan te kunnen genieten!
En zo fijn dat het voorjaar met rasse schreden nadert, ik word er helemaal blij van net als van jouw inspirerende voorjaarspost, heerlijk!

Liefs, Tjits

lien zei

Hmm ik hoor en proef het voorjaar en het mooie weer komt eraan!

Vlijtige Lies zei

Prachtige foto's! Genieten!

Loraine Living zei

mooie foto's genieten van voorjaar!
fijn weekend, lieve groet diana