dinsdag 17 februari 2015

Blij....



Blij

♥♥

Met mijn leeftijd, 
vandaag ben ik een jaar ouder:)
...




Met mijn lieve vriendinnen,
die me vanmorgen
 kwamen feliciteren
....



Met de zon,
die op mijn verjaardag schijnt
...


Met lieve wensen 
die de postbode kwam brengen
...


Met de lente,
die ik in huis heb gehaald met
blauwe druifjes!

...







Met een heerlijk taartje 
bij de koffie.

....

mmm..
zo lekker
banaan/caramel taart!
...
gespot bij Martine




Blij
...
met jullie!

Ik ben op het moment
 niet zo trouw
in het reageren en plaatsen van posten
....

en toch,
jullie zijn er iedere keer
weer!
..



Kom je ook een taartje eten?
Welkom!

Lieve groet,
Hannie
 ♥



38 opmerkingen:

Pure zei

Hannie,van harte gefeliciteerd met je verjaardag..
Een mooie dag tot nu toe zo te lezen..
Ik wens je ook nog een fijne avond..
Groetjes Chris

Danielle van Heusden zei

Gefeliciteerd! Geniet van deze dag!
Liefs Daniëlle

Judith zei

Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag; ieder jaartje is er één!!!

En dat taartje... heerlijk lijkt ie me, geniet er van!

Fijne dag nog X

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Hannie. Zo te lezen geniet je heerlijk van je dag en zo hoort het ook. De taart ziet er super lekker uit,

Ik wens je nog een feestelijke dag! Liefs, Ingrid

Marga zei

Van harte gefeliciteerd, fijne dag nog.
groetjes

Pippa's Hus zei

Lieve Hannie, gefeliciteerd met je verjaardag! wat heerlijk dat je zoveel dingetjes hebt om blij over en mee te zijn. Nog een fijne dag. XX Esther

Verie - Vestywo zei

Van harte, Hannie! Heerlijke dag heb je gekregen, geniet ervan.

Lieve-groetjes,
Verie

blogdesain80 zei

happy birthaday bro..

visit back jetenik.blogspot.com

Thuis bij Tjits zei

Van harte gefeliciteerd Hannie!! En wat ben je lekker verwend! Leuk een kalender van brocantepost:)
De taart lijkt me heerlijk mmm...

Liefs, Tjits

Patricia Smit zei

Van harte gefeliciteerd, maak er een mooie dag van!

Petra zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en wat ik zo lees een SUPER dag, als het weer net zo mooi is als hier genieten met grote G. Fijne dag nog, en een gezellige avond.

Groetjes Petra.

Ilse zei

Gefeliciteerd! !!

Housebythewaterhole zei

Hannie gefeliciteerd met jouw verjaardag...
jammer dat je zover af woont...en de taart
zal ondertussen al op zijn....??
héél fijne verjaardagsavond nog
Liefs Kathy

lien zei

Allemaal blijmakers, wat wil je nog meer? Alsnog van harte gefeliciteerd!!

Christel zei

Gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een fijne dag hebt gehad!
groet, Christel

Nelleke Hobby zei

Ha ja dat lijkt met gezellig!!!
Nee hoor van harte gefeliciteerd en geniet er maar heerlijk van met je gezin familie en vrienden.
Dank voor je leuke reactie op mijn blog.
Groetjes,
Nelleke

Gerry zei

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je de hele dag en avond hebt genoten!
Je taart ziet er heerlijk uit!
En ik wens je een heel Gezegend nieuw levensjaar toe!

Liefs, Gerry

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hannie, gefeliciteerd met je verjaardag, Kan nog net op de valreep. en ach we genieten steeds van je blogpost, dus we blijven er naar uitkijken. de hoeveelheid daar gaat het niet om hoor. groeten Pauline

De Meidenmuts zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes Anita

Het Moonhuis zei

Van harte gefeliciteerd Hannie. Lekker he die taart!!! Die zal vast wel op zijn nu ;-)

Liefs Monica

De Freubeltuin zei

Gefeliciteerd Hannie, en natuurlijk kom ik een taartje bij eten.

Groetjes Maartje

franca zei

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!
Die taart ziet er heerlijk uit!
Wat heb je een heerlijk ingericht huis!
Ik ga nog even neuzen.
groetjes, Franca.

Danielle zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! heb je nog een stukje taart over?

Nelleke Hobby zei

Ik zie dat mijn reactie verdwenen is helaas...
Maar alsnog van harte gefeliciteerd.
En geniet nog maar lekker na van de gezelligheid van gisteren.
Hartelijke Groetjes,
Nelleke
(http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/)

De Witte Lanteern zei

Alsnog van harte gefeliciteerd! Heerlijk hoe jij van je dag hebt genoten, zo te zien. Het is je van harte gegund. Enne...die taart ziet...eh zag, er heerlijk uit...hmmmmm!
Liefs, Peetje

Marieke zei

Van Harte Gefeliciteerd!
Geniet van alle mooie dingen om je heen.
Ik wens je een hele mooie en zonnige dag.
Lieve groet,
Marieke

Onder de rieten kap zei

Van harte gefeliciteerd Hannie! Geniet van het prachtige weer vandaag, ik wens je een hele fijn dag!
Veel liefs, Yvonne

What's in a day zei

Lieve Hannie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik was je niet vergeten hoor, hoop dat mijn post er nog op tijd was:)
Jarig zijn is genieten van mensen om je heen, kletsen met elkaar en beleven en danken dat je weer een jaar gekregen hebt.
Ik wens je alle goeds.

Lieve groetjes, Eefie

Passione Helena zei

Een dagje te laat, maar niet minder gemeend! Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Hannie! Een zonnige dag met lieve mensen om je heen en een heerlijke taart, wat wil een mens nog meer ;-) Het moet vast een fijne dag zijn geweest!

Liefs Helena

Henrike Graveland zei

Gefeliciteerd en Gods zegen voor je nieuwe levensjaar!

blauwruitje zei

Gefeliciteerd! En ik ga snel even kijken naar het recept van je taart want die lijkt me overheerlijk.

Rensina Steursma zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik hoop dat je een fijne dag had.
Zo te lezen wel, en wat een heerlijk taartje.
Heb je een recept die je eens hier kan delen?
Groetjes, Rensina

Ús hûs ús thús zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te horen heb je een fijne dag gehad. De taart ziet er echt verrukkelijk uit. Het water loopt me in de mond :).
Groetjes van Aleta

Indruk zei

Een dag te laat maar niet minder gemeend: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We moeten inderdaad blij zijn dat we weer een jaar ouder zijn geworden, zo is het maar net. een heerlijk taartje lijkt me, Pascale X

van alles wat in huis en tuin. zei

Een beetje te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd!
Ik zie dat je een leuke dag gehad hebt met heerlijke taart en lieve mensen om je heen: dat is tenslotte het belangrijkste!

groet Trijnie

Onder de knotwilg zei

Beetje te laat (hadden hier zelf de verjaardag van jongste) maar alsnog van harte gefeliciteerd!

Anita r zei

Hannie nog van
Harte Gefeliciteerd
met je
VERJAARDAG.

fijn weekend gr. Anita

Home is where the heart is zei

Oeps, een beetje laat maar alsnog van harte proficiat!!
Fijn weekend alvast
grtzz Brigitte