maandag 22 december 2014

Aan het einde van het jaar....♥

De weken 
zijn deze maand 
voorbij gevlogen!
..

In huis en hoofd
veel drukte
en 
daarom 
ben ik minder 
aanwezig in Blogland!

...





Terug kijken
is niet mijn sterkste kant,
ik kijk liever positief
 en 
vol goede moed
 vooruit!

...

Maar het afgelopen jaar
hebben we 
weer veel gekregen 
om dankbaar voor te zijn.

Ook in 
ons gezin zijn er zorgen
zoals iedereen
die kent,
maar 
dankbaarheid
staat toch boven aan!



Voor het komende jaar
bidden we 
om nieuwe kracht,
hulp in moeilijke situatie's
en vertrouwen
om alles in Gods Hand te mogen leggen!



Heerlijk
om nu vakantie te hebben met 
ons gezin
...

Ik verheug me 
er echt op!

Er zijn
wel wat verplichte momenten,
maar er blijven
genoeg momenten
over
om heerlijk bij te komen
van een paar drukke en moeilijke
(school) maanden
...


Daarom
wens ik jullie 
vanuit
de gezellige woonkamer 
van Huize Kipkakel
alvast:

Gezegende 
gezellige 
♥ liefdevolle 
en 
waardevolle
kerstdagen 
toe!

....


De viering van de komst van de Heere Jezus
op de aarde
is het grote Wonder van kerst!



Heel veel moed en sterkte
voor de velen
onder ons die lijden!

Ziekte, gemis, verslaving, ruzie, scheidingen
en zoveel meer
 wat er op deze aarde
aan verdriet  is!






En de Engel zei tot hen:
'Vreest niet, want zie ik verkondig u grote blijdschap, 
die al den  volken wezen zal.
Namelijk dat  u heden geboren is de Zaligmaker, 
Welke is Christus, 
de Heere in de stad Davids.
En dit zal u het teken zijn: 
Gij zult het Kindeken vinden in doeken gewonden en liggende in de kribbe


Lukas 2: 10-12






Ik probeer
nog bij
jullie langs te komen
om te reageren
op al jullie mooie posten
of het lukt 
beloof ik niet :)


een lieve groet

♥♥

Hannie
















29 opmerkingen:

Danielle zei

Een mooie post, goed geschreven. Ik wil jou met je gezin ook hele goede en fijne dagen toewensen.

De Witte Lanteern zei

Voor jou ook hele fijne gezellige kerstdagen en een prachtig 2015!
Liefs, Peetje

Home and Lifestyle zei

Lieve Hannie,

Je hebt een mooie post geschreven, zo net voor de kerstdagen. We dragen allemaal ons kruisje mee, bij de een is ie zwaarder dan bij de ander en soms lijkt het gewicht niet te tillen. Dat laatste vind ik nog wel eens moeilijk te begrijpen, waarom sommige mensen zo zwaar getroffen moeten worden. Dan mag je inderdaad dankbaar zijn wanneer je de maanden gezond doorgekomen bent en als gezin met elkaar de feestdagen mag vieren.

Ik wens jou en je dierbaren een hele fijne kerst! Ik wens jullie toe dat jullie de moeilijke maanden spoedig achter jullie kunnen laten!

Liefs, Ingrid

It's me zei

Wat een mooie post...jij ook heel veel liefde en gezelligheid de komende dagen...liefs van mij...Ria...x!

Onder de rieten kap zei

Een hele mooie post, voor jou ook een hele fijne kerst!
Veel liefs, Yvonne

Judith zei

Wat mooi omschreven... geluk en verdriet... het hoort bij ieders leven

Jij ook een fijne kerst!

lien zei

Mooi geschreven! Ik wens jou en je gezin hele fijne (en rustige!) Kerstdagen en voor 2015 alle goeds! Liefs Carolien

What's in a day zei

Lieve Hannie,

Een jaar voorbij, een jaar om te danken, dankbaarheid is toch iets wat juist in deze maand naar voren komt, als je om je heen kijkt en ziet wat je hebt, wat een zegeningen!
Ik maakte er vandaag ook een post over, er is zoveel om dankbaar voor te zijn.

Geniet jij maar van je gezellige huis, maar vooral van de boodschap van Kerst.

Een lieve groet,
Eefie

Indruk zei

Gezellige dagen met je gezin en een goed en gezond 2015! Pascale X

Anita zei

Wat een mooie, warme en liefdevolle post!
Ik wens jullie een sfeervolle kerst en alle goeds voor 2015
Groetjezz lfs mij X

Henrike Graveland zei

Mooi Hannie, jij ook de vrede en zegen van Jezus, het Kerstkind gewenst, voor jou en je gezin.
Groetjes,
Henrike

Ilse zei

Fijne dagen!!

huis tjokvol zei

mooi blogje ,geniet van de vakantie en fijne dagen

gr yvonne

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hele fijne en gezellige dagen met je gezin, en een gelukkig en vooral gezond 2015,
liefs Pauline

Het Moonhuis zei

Fijne dagen Hannie! Alle goeds voor 2015!!

Liefs Monica

Housebythewaterhole zei

Hannie dit was nu toch eens een post om stil van te
worden en stil te staan bij wat je schrijft !
Dankjewel voor je lieve wensen !
Ik wens je een Prettig Kerstfeest & Fijne Eindejaarsfeesten !!
Geniet maar eens goed van je vakantie met iedereen
die je dierbaar is.
Lieve groeten
Kathy

Verie - Vestywo zei

Mooie post, Hannie! Fijne dagen gewenst!

Lieve-Groetjes,
Verie

lia zei

Mooie dagen en een mooi maar vooral gezond 2015
Liefs lia

Loraine Living zei

Lief geschreven...ik wens je hele fijne dagen en zeker een mooi 2015! Lieve groet Diana

Gerry zei

Lieve Hannie,
Dank voor je mooie post!

Liefs, Gerry

kreamade zei

Mooi!! Ook voor jou hele fijne en gezegende dagen!! gr. Hennie

Thuis bij Tjits zei

Hele mooie post Hannie, ik wens jou en je familie ook hele fijne, warme feestdagen met elkaar!!

Liefs, Tjits

Home is where the heart is zei

Ook voor jullie een hele fijne kerst en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar
grtzz Brigitte

van alles wat in huis en tuin. zei

Een mooie post heb je geschreven. ik wens jou en diegenen die je lief zijn mooie kerstdagen toe en alle goeds voor 2015! Zodat je volgend jaar om deze tijd ook weer al je zegeningen zult kunnen tellen!

groet Trijnie

Nelleke Hobby zei

Dank je voor je mooie kerstwens...
Jij ook alle goeds voor het komende jaar.

Hartelijke Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

Jacqueline Sybesma zei

Jullie ook hele fijne dagen gewenst! Gezellig is het zeker daar bij jou! En ja wat brengt ons het nieuwe jaar? Ik hoop ook vooral vrede want wat is er een ellende aan oorlog en geweld, soms is het niet meer te bevatten! De boodschap van kerst is hoopvol...en meer dan ooit misschien wel nodig! Lieve groet, Jacqueline

Rensina Steursma zei

Wat mooi geschreven!
Prachtige foto's en een mooie tekst.
Voor jullie ook hele fijne feestdagen!
Groetjes, Rensina

Maaike zei

Mooi! Fijne dagen!

Groeten Maaike

Doortje Dartel zei

Ik wens jou en je gezin gezegende dagen toe!