vrijdag 31 oktober 2014

Inspiratie...

Een post 
met inspiratie 
voor de 
herfstsfeer binnen
....

De maand november
maakt
dat we de komende tijd
lekker bij
 de kachel kruipen
 met een warm plaid en warme kussens
...

Tijd
om het binnen 
weer gezellig te maken
....

Met wat kleine details
breng je al snel 
de gezelligheid binnen!
...

Na de wekelijkse poetsbeurt
maakte ik 
een rondje met de fotocamera 
door de woonkamer
...

Inspiratie
..
binnen kijken












♥♥

Een mooi weekend
en een 
lieve groet,

Hannie
                          Afbeeldingsresultaat voor blad symbool





23 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep e heerlijke sfeer heb je gecreerd,,zalig , ga volgende week de boel ook een beetje herfstiger maken knuf

Danielle zei

Ziet er gezellig uit. Hier is het liggen onder de plaid al begonnen, noodgedwongen... (ziek)Veel plezier met het herinrichten van je huis!
Goed weekend,
Danielle

Home and Lifestyle zei

Dat ziet er heel sfeervol uit, Hannie...de koude dagen kunnen bij jou al wel komen, de voorbereidingen zijn in ieder geval getroffen.

Ik wens je een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

huis tjokvol zei

prachtige foto,s,jij ook fijn weekend

Verie - Vestywo zei

Je hebt het weer helemaal gezellig, Hannie! Een knus en warm huisje! Fijne avond..

Lieve-Groetjes,
Verie

De Witte Lanteern zei

Ik ben weer helemaal geïnspireerd, heerlijk sfeertje heb je weten neer te zetten. Ik geloof dat ik dit jaar voor het eerst weer eens zin in november heb. Alleen al voor het gezellige cocoonen binnen...
Fijn weekend!
liefs, Peetje

Danielle van Heusden zei

Ziet er heel knus en sfeervol uit! Heerlijk!
Ik hou ook van deze tijd...gezellig binnen zijn!
Liefs Daniëlle

Gerry zei

Ziet er heel gezellig uit en je hebt al heel wat herfst-items liggen.
Leuk om sfeer in je huis te brengen in de donkere maanden.
Geniet er maar lekker van!

Liefs, Gerry

Vlijtige Lies zei

Wat sfeervol zeg! Fijn weekend.

Blomkje en Wenje zei

Mooi! Ziet er weer gezellig uit...

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

De Freubeltuin zei

Ziet er gezellig uit!! Mooi die dadeltakken, ook mooi om te zien hoe ze indrogen en gaan verkleuren!!
Fijn weekend met z'n allen.

Groetjes Maartje

Hann¥ zei

Wat een prachtige sfeerfoto's heb je gemaakt Hannie.
De dadeltakken zijn mooi verkleurd.
Fijn weekend.
Liefs,Hanny

Ús hûs ús thús zei

Wouw prachtige foto's! Super sfeervol! Echt op en top herfst. Ennuh ... die pepernootjes horen er wat mij betreft ook helemaal bij :).
Fijn weekend. Groetjes van Aleta

Thuis bij Tjits zei

Wat een heerlijk sfeertje Hannie! Heerlijk om het binnen weer gezellig te maken nu het al zo vroeg donker wordt.
Vandaag nog genieten van een heerlijke nazomerdag en dan vanavond de kaarsjes maar weer aan:)

Fijn weekend,
liefs Tjits

kreamade zei

Mooie sfeer brengt de herfst met zich mee hè? Prachtige foto's! gr. Hennie

Huis in de Provence zei

Oh, dat ziet er gezellig uit bij jou in huis! Helemaal klaar voor de herfst en komende winter!
genieten, de volgende x kom ik een kopje thee drinken ;-)

Lieve gr. Mirjam

Rensina Steursma zei

Mooi herfstig bij jou in huis!
Enne de reacties doen het weer zo te zien ;)
Lieve groet, Rensina

Onder de rieten kap zei

Wat een prachtige herfstsfeer heb je in je huis gecreerd, echt genieten!
Groetjes, Yvonne

van alles wat in huis en tuin. zei

Zo zie ik het ook wel zitten: die koude herfst!
Maar voorlopig geniet ik nog even van de "zomer". Heerlijk!
Prachtige foto's heb je er weer van gemaakt....kon ik dat ook maar!

groet Trijnie

De liefste zei

Overdag was het goed toeven, maar zodra de schemer inzette gingen we lekker naar binnen en jawel, de plaind ligt heerlijk over mijn benen.
Dank voor je mooie post, ziet er allemaal weer mooi en sfeervol uit.
Fijne avond.
Lieve groet,
Mirjam
MaDeLiefste

What's in a day zei

Wat leuk om even bij je binnen te kijken Hannie, heerlijke aaibare materialen, een fijne sfeer om in te toeven!
Bedankt voor je lieve woorden, alle zegeningen worden geteld hoor!

Lieve groet, Eefie

Anita zei

Ooh-hoo Hannie wát een heerlijk warm sfeertje. Laat die HERFST maar komen no problem in huize Kipkakel :-)
Een hele fijne avond! Groetjezz lfs mij

Jedidja zei

Gezellige foto's! Touch of brown.