donderdag 23 oktober 2014

Herfst wandeling...

Bij de herfstvakantie
hoort een
wandeling in het herfstbos!
...
We kiezen regelmatig 
een plek waar we nog
niet eerder zijn geweest.
...

Vandaag 
viel de keuze 
op het natuurgebied 
'Huis ter Heide'
tussen 
De Moer en Loon op Zand!
....

Via de site van Natuurmonumenten
kwamen we hier terecht
en de keuze 
werd bepaald
door de aanwezigheid 
van een vlonderpad
...

Geniet je mee 
van onze wandeling?



De bladeren van de bomen
zijn nog maar gedeeltelijk verkleurd,
maar toch al een mooie bosrand
...




                           


Met een camera in de hand
zie je vaak de kleine dingen
...





Regelmatig ging ik door de knieën
en een enkele keer
zelfs languit :)
voor de mooiste foto's
...




Er waren zoveel paddenstoelen
zelfs de rood met witte stippen paddenstoel
kwamen we 
tegen
....


Het is een prachtig gebied
met vennen en bos,
je loopt een stuk
 over een houten vlonderpad


onderweg de knuffeligste koeien ooit :)
ze zijn alleen nogal schrikachtig
....



Hé,
zoals je ziet hebben wij een heerlijke
wandeling gehad
...

leuk dat je even met ons mee liep!


Een fijne week verder
en alvast een mooi weekend!

♥♥

Lieve groet,
Hannie








15 opmerkingen:

Marjonel M zei

Hele mooie wandeling.

Alvast een fijn weekend.
Liefs, marjonel

Home and Lifestyle zei

Dit was inderdaad een prachtige wandeling, Hannie. Wat leuk ook dat een deel over een vlonder loopt. Dat maakt het toch wel bijzonder. Je hebt onderweg hele mooie foto's gemaakt!

Ik wens je alvast een fijn weekend! Liefs, Ingrid

Hann¥ zei

Wat een bijzondere wandeling heb je zo kunnen maken Hannie.
En wat een prachtige foto's!
Die van de paddenstoelen kunnen zo een natuurmagazine in.
De grazers zie je hier in Lage Vuursche ook....prachtige beesten.
Liefs,Hanny

Ús hûs ús thús zei

Wat een heerlijke wandeling! Ik heb met je mee genoten. Je hebt er ook prachtige foto's van gemaakt (ik zie je al helemaal liggen op de grond hi hi).
Alvast fijn weekend. Groetjes van Aleta

Verie - Vestywo zei

Prachtig, Hannie! Echt een mooie wandeling, wij hebben gistermiddag gewandeld, maar geen camera mee, heel jammer, want dat leveren mooie beelden op zie ik..volgende keer beter! Geniet nog na van je wandeling!

Lieve-Groetjes,
Verie

Nancy Blaauwgeers zei

Wat een heerlijke wandeling heb je gemaakt. Dat is echt genieten aan de mooie foto's te zien. groetjes, Nancy

Thuis bij Tjits zei

Zo mooi!! ik hou er ook zo van om in onbekende gebieden te wandelen en je te laten verrassen door wat er op je pad komt!

Fijn weekend!
liefs Tjits

Het Moonhuis zei

Altijd leuk zo'n herfstwandeling en je hebt prachtige foto's gemaakt. Die Schotse Hooglanders zijn geweldig!! Fijn weekend!!

Liefs Monica

Thuisgeluk zei

Prachtige foto's, jullie hebben vast volop genoten van de wandeling.
Groetjes Roos

van alles wat in huis en tuin. zei

Ik heb even met je meegewandeld!
Prachtige foto's heb je gemaakt.
Wat zijn die Schotse hooglanders leuk hè.

groet Trijnie

blauwruitje zei

Het was een heerlijke wandeling.

What's in a day zei

Een herfstwandeling naar mijn hart Hannie, wat leuk om iedere keer een ander gebied te zoeken, dan blijft het interessant en ook spannend voor de kids!

Mooi weekend!

xxxEefie

huis tjokvol zei

ik heb heerlijk met je mee gewandeld,dank je wel voor deze prachtige blog.

Anita zei

Wat een heerlijke herfstwandeling. Zo mooi vastgelegd! Heerlijk is het NU in het bos, over de heidevelden. Prachtig ook die Schotse Hooglanders. Dank je wel voor het delen :-)
Groetjezz lfs mij

Blomkje en Wenje zei

Wat leuk Hannie! Ook wij trekken er regelmatig met de kleine op uit en ik neem dan vaak mijn fototoestel mee...ik heb meengenoten van jullie wandeling.

Fijne dag!'

Groetjes, Pietrik