donderdag 2 oktober 2014

Gezellig...

Hé..
leuk dat je er bent!
..
Kom pak een plaid 
dan gaan we nog
even buiten genieten!
..




Ik zet een kopje thee,
dan kletsen we gezellig verder
....
Wat een heerlijk plekje is dit, hé?
Lekker beschut 
maar toch buiten,
ik geniet er nog iedere dag van!
....


mmm,
lekkere thee:
rooibos met aardbei en room,
gekregen van een lieve vriendin
...
Leuk is dat theehuisje,
vind je niet?



Heerlijk
om zo even bij te kletsen
...
Weet je,
eigenlijk zit ik gewoon
uit te puffen!



Ik ben bezig 
met een grote najaarsschoonmaak 
in huis!


Echt alles moet er aan geloven,
achter de schotten op zolder, kasten
en alle kamers!


Weet je,
deze week waste ik zelfs mijn trouwjurk
na 17 jaar
....
Ik heb hem nog even aan gehad
maar.....:) 
haha
Hij ligt nu weer achter in de kast!
...


Inmiddels ben ik drie keer naar de kringloop gereden,
om spullen weg te brengen 
dit keer :)
wat een rommel kan een mens verzamelen...
..
Als je nog nooit verhuisd bent, 
moet je het af en toe zo aanpakken
....

Heerlijk,
doen we nog een bakkie thee?

Genoeg over mij, nu is het jouw beurt:

Hoe gaat het met jou?


Gezellig dat je er was!


Tot snel!
♥♥
Hannie







28 opmerkingen:

huis tjokvol zei

wat een leuk en gezellig postje,en wat een geweldig fijn plekje,en ja troep heeft een mens daar zijn wij wel weer achter gekomen toen wij een paar maand geleden zijn verhuisd,maar ook weer heerlijk om zoveel weg te doen.

fijn weekend alvast,het word prachtig weer dus nog langer op jou plekje genieten.

gr yvonne

Home and Lifestyle zei

Dank je wel voor de uitnodiging, ik kom er graag bij zitten hoor. Heerlijk hè, dit mooie najaarsweer...gisteren nog een eind gefietst, zalig!

Die opruiming is hier ook hard nodig, we bewaren alles omdat je het ooit een keer denkt te gaan gebruiken, maar vaak komt daar niets van terecht. Onze jongste kan ook moeilijk afscheid nemen van speelgoed van vroeger. We hebben dozen vol diddl spullen...daar zit maanden zakgeld in, maar ja...ze zijn nu 19 en 16 en hebben inmiddels hele andere interesses. Maar ze willen het toch bewaren haha...dat schiet niet op. Gelukkig ben jij al een heel eind verder met de najaarsschoonmaak!

Bedankt voor de thee ;-)!

Liefs, Ingrid

Marjon zei


He Hannie het is nog even genieten buiten maar het gaat kouder worden..je bent goed bezig en toch geeft het ook een heerlijk opgeruimd gevoel. De trouwjurk is misschien leuk om aan een kapstok te hangen, zie je veel in de bladen...succes verder...lieve groet Marjon

Marjonel M zei

Nou jij bent goed bezig zeg, en je hebt heerlijk genoten van het mooie weer.

Groet, Marjonel

Indruk zei

Wat heerlijk zo'n beschut plekje buiten, dan kun je tenminste wat spullen buiten laten staan. Hier blijven we ook maar steeds opruimen. Soms ben je in een bui dat alles zo weg mag en soms wil je weer van alles bewaren. Heerlijk ook zo'n grondige schoonmaak van je huis. Pascale X

Christel zei

Wat een leuk blogje zo! Fanatiek hoor dat je zelfs achter de schotten enzo opruimt. Wel heerlijk om zoveel weg te doen en dus ruimte te krijgen. Lekker plekje ook, onder een mooi afdak schat ik in als ik al die mooie spullen zie.
groet, Christel

De Witte Lanteern zei

Ja, gezellig! Heerlijk om zo lekker beschut te zitten. Wij genieten ook al jaren van onze veranda, buiten en toch ook 'binnen'...
Hier moet ook nodig opgeruimd worden, je verzamelt wat door de jaren heen! Er zijn ook al dozen vol naar de kringloop gegaan, maar of je het ziet...nee, niet echt. Op de overloop op zolder hebben we net een ruimte om nog wat rond te lopen...Handig voor de twee oudsten die op zolder elk een kamer hebben: zij zetten wat zij kwijt willen, hoppa, op die plek. Ach, misschien moeten we blij zijn dat ze tenminste nog íets opruimen....
Het was weer gezellig bij je. Dank je voor je heerlijke kop thee!
Liefs, Peetje

Gerry zei

Ik kom ook even bij je buurten, gezellig.
En dat kopje is heerlijk!
Ik heb in de zomervakantie al mijn keukenkasten schoongemaakt en opgeruimd. Alles wat ik nooit gebruik is naar een nieuwe kringloop bij ons gegaan waar de winst naar een nieuw op te richten Ronald McDonaldhuis in Zwolle gaat. Nu moet ik de kledingkast nog om zetten van zomer naar winterstand.
En verder zit ik hier met zeven paddenstoelenboeken en internet om te proberen alle paddenstoelen die ik gefotografeerd heb een naam te geven. Wat een onmogelijke opgave. Veel moeilijker als bloemen. Maar we gaan nog een door.
Nou, het was gezellig om even bij je te zitten. Ik zou zo zeggen, tot de volgende keer!

Liefs, Gerry

Verie - Vestywo zei

Ha Hannie, wat gezellig dat ik bij je op de thee mocht komen. Met mij gaat het goed en met jou (tussen de bedrijven door) ook zie ik. Heerlijk de najaarsschoonmaak aan het vieren, daar ben ik ook mee bezig, oftewel klaar. Gisteren de hele dag in de tuin, die is ook zo goed als winterproef! Geniet van je momentjes rust!

Lieve-Groetjes, Verie

Nancy Blaauwgeers zei

Je bent lekker bezig geweest en je weet, het gezegde luidt: Na gedane arbeid is het goed rusten.
Fijn weekend alvast. Groetjes, Nancy

Thuis bij Tjits zei

Ha Hannie, wat gezellig even met jou een kop thee drinken uit de voor mij zeer vertrouwde grijs geruite mok:))
Ik moet ook nodig aan een grote opruiming beginnen hier in huis, heb vanmiddag onze kledingkast al opgeruimd, maar helaas ligt het bed nu vol met twijfelgevallen.. des te knapper vind ik het dat jij al 3 keer naar de kringloop gereden bent!

Liefs, Tjits

Judith zei

Fijn dat je zo lekker geniet... Ik ben vandaag opgestaan met een zwaar hoofd en nadat ik later in de middag thuis kwam van een gezellige lunch, veranderde dat zware hoofd in een dreigende migraine aanval... met doeltreffende medicatie is het teruggedrongen tot hoofdpijn... Niet helemaal mijn dag dus, morgen weer een herkansing;-)

Fijne avond nog X

kreamade zei

Wat ben je goed bezig!!! Heerlijk! Zeker met deze dagen moet dat plekje buiten wel extra genieten zijn. gr. Hennie

Danielle van Heusden zei

Wat een heerlijke post! En een fijn bakkie thee!;) het ziet er heel knus uit bij jou buiten! Geniet er nog even van! En je bent echt heel goed bezig zeg! zelfs achter de schotten op zolder!! Geniet lekker van het 'opgeruimde' gevoel als je straks klaar bent!:D liefs danielle

Danielle zei

Ik was er weer goed mee, met jouw opruimwoede. Nog bedankt hoor, ben er blij mee. Het ziet er gezellig uit bij jou buiten, geniet ervan!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een heerlijke post , prachtige sfeerplaatjes ...tja teveel spullen weet er alles van hiihih... geniet lekker van jullie mooie stekje ...vast een fijn weekend lieve groet rosita

Vlijtige Lies zei

Ik had eigenlijk geen tijd voor een bakkie...maar ja zo verleidelijk dus toch even je mooie sfeervolle foto's bekeken. Heerlijk zeg de opruimwoede! alles weer glad is voelt het zo fijn. Hopelijk komt de opruimwoede hier ook binnenkort weer een keer langs.Ik heb zo het gevoel dat ik je weleens gezien hebt...Fijn weekend en bedankt voor de mooie plaatjes.

Hann¥ zei

Hmmm ik lust graag thee.
Het huisje is echt leuk, weer heel wat anders dan een thee-ei.
Ik ben ook met de grote schoonmaak bezig, en ook flink aan het ruimen en heb de kinders aan gestoken die zijn ook aan het ruimen geweest op hun kamer.
De tuinen heb ik gisteren gedaan, die zijn nu klaar voor de winter al mag dat best nog even duren.
Was gezellig bij je Hannie en het hoekje is prachtig.
Fijne dag en liefs,Hanny

Linda zei

Dat was heerlijk, even een bakkie thee en uitpuffen in je heerlijke hoekje! Ik zit er in gedachten bij. Wat een ijver, najaarsschoonmaak! Maar mee eens, als je op dezelfde plaats blijft wonen moet er ook af en toe eens flink geruimd worden. Succes verder!
Groetjes, Linda

Nicole orriëns zei

Bedankt voor de thee en het gesprek!

www.huisvlijt.com

Thuisgeluk zei

Wat een Leuke post.

Het ziet er zeker heel gezellig uit bij jou, hier kun je het echt wel een dagje volhouden he?
Fijn weekend..

Groetjes Roos

De Freubeltuin zei

Dat was even heerlijk!! Die thee lijkt mij ook wel erg lekker, ik denk dat ik die eens bij je komt proeven ;)

Groetjes en fijn weekend,
Maartje

het Moonhuis Monica zei

Een heerlijk plekje zo!
Dat moet vast een fijn gevoel geven, lekker opruimen en oude spullen wegbrengen. Gelukkig kan ik ook makkelijk afstand doen van spullen.
Fijn weekend!!

Liefs Monica

Huis in de Provence zei

Heerlijk die thee van jou! En de plaid had ik wel nodig vandaag, eind vd dag werd het hier echt frisjes!
Fijne zondag, kom je bij mij ook een x een kopje thee halen? Tot gauw.
Lieve gr. Mirjam

Anita zei

Hi Hannie, de thee zal inmiddels wel op zijn maar ik schuif toch even aan. Wát een heerlijk plekje! En opruimen, het is hier ook écht nodig. Elke keer is er wat anders en met een lijf wat niet mee wil werken blijft het vooral bij zeggen ;-)
Een hele fijne zondag! Groetjezz lfs mij X

Ús hûs ús thús zei

Leuk dat we even bij je op de thee mochten komen. Gezellig! Je hebt een heerlijk plekje daar. En wat zul je je heerlijk voldaan voelen na de grote schoonmaak.
Ennuh wat heerlijk dat je trouwjurk nog past. Ik denk dat ik niet meer in die van mij pas :).
Groetjes van Aleta

blauwruitje zei

grote schoonmaak... Het zou hier ook niet zo'n gek idee zijn. Eigenlijk best een goed idee.

Home is where the heart is zei

Het geeft zo'n heerlijk opgeruimd gevoel. Toen we 2,5 jaar geleden besloten te gaan besluiten ben ik gaan inpakken en tegelijkertijd gaan ruimen..manmanman wat een spul. Ik had op een winkelraam van een 2dehandszaakje gezien dat ze gratis je spullen kwamen ophalen. De mevrouw zei dat t niet uitmaakte of iets kapot was, zelfs legen groentepotten waren welkom. Geloof dat ze na mij dat bordje hebben weggehaald. Er ging een goed gevulde verhuiswagen maar er bleef meer dan genoeg over hoor. Nu denk ik nog regelmatigaan datgene wat ik wg heb gedaan.....had ik maar...ik kan moeilijk iets wegdoen een zie overal wel iets in maar toen hadden mn ogen rust en overzicht nodig :))
Wel een heel verhaal geworden hahaha
Goed weekend
grtzz Brigitte