donderdag 16 oktober 2014

DIY: Krans met ...

Deze week 
kreeg ik een speciaal verzoek
van een vriendin.
..
Voor haar verjaardag
wilde ze graag 
een krans met naambordje
voor aan haar voordeur!
...
en ze dacht
dat ik dat wel leuk zou vinden 
om te doen!


Natuurlijk
vind ik dat leuk!
..
Dus eerst op zoek naar een krans,
ik heb geen materiaal in de tuin 
om  zelf een krans te maken.
..




Het werd een 
mooie natuurlijke krans 
van hop.

Ik kocht er gelijk een paar 
takken rozenbottel bij
en deze stak ik er thuis tussen.
....



Zo de basis is klaar!


Bij de A.ction 
kocht ik een paar houten bordjes
met de tekst welcome
...


De achterkant van dit bordje
gebruikte ik
om de naam en het huisnummer
er op te sjabloneren.
...



Ik gebruikte mijn sjablonen,
maar tekende de letters 
eerst met potlood
en daarna kleurde ik ze
 met een zwarte permanent stift in.
....
Ook de tekst welcome trok ik 
over met deze stift
en ik tekende er een hartje bij:)
...
Dit werkt super 
makkelijk!



Ik maakte er gelijk
ook maar een voor mezelf
Herfst aan de voordeur,
welcome!



♥♥
Lieve groet,
Hannie






23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Zeker weten dat je vriendin de door jou gemaakte krans helemaal geweldig vindt! Ik vind hem ook bijzonder geslaagd. De rozenbottels maken het af, met een kleur dat ook terug te vinden is in vallend herfstblad. Mooi hoor!

Ik wens je alvast een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

De Freubeltuin zei

Mooi Hannie, dat zal wel in de smaak vallen bij je vriendin!!

Groetjes Maartje

crochetcookingandmore zei

Wat een superleuk idee Hannie!! Geweldig goed gelukt!
Zag hier ook hopkransen bij de bloemist, maar zo met die bottels erin nog leuker!

What's in a day zei

Wat een mooi welkom Hannie, de bordjes van dezelfde winkel koop ik tegenwoordig ook op voorraad:) ik gebruik ze ook overal voor en het is goedkoper dan dat ik eerst zelf hout moet halen en moet zegen...
Leuk om op die manier een warm herfstwelkom aan de deur te hangen.

Mooi weekend!!!xxxx

Onder de knotwilg zei

Wat een mooie kransen! En leuk idee van dat naambordje zo maken! Je vriendin vond de krans vast prachtig!

Danielle van Heusden zei

Prachtige combinatie de krans met rozenbottel takken! Fijn als je zo.n creatieve vriendin hebt;) ze zal hem vast mooi vinden!

Liefs Daniëlle

Bedankt nog voor je reacties op mijn blog:)

Marjonel M zei

Je vriendin zal de krans vast prachtig vinden, mooi hoor.

Liefs, marjonel

Christel zei

Leuk gedaan! Ik houd ervan als iemand een kadootje verzint wat ik dan mag maken, kan me voorstellen dat dat voor jou ook zo werkt. Groet, Christel

Ús hûs ús thús zei

Wat zal je vriendin blij zijn met deze krans! Hij ziet er prachtig uit.
Groetjes van Aleta

Gerry zei

Heb je prachtig gemaakt, Hannie.
En natuurlijk niet alleen voor de herfst, maar gewoon voor het hele jaar: WELKOM!
Ik kan het goed begrijpen dat je vriendin je wel wist te vinden, een mooi cadeau.
De herfst geeft wel veel materialen.
Veel plezier ermee!

Liefs, Gerry

De Witte Lanteern zei

Je vriendin heeft je goed ingeschat. Hier zal ze zeker blij mee zijn, hij is prachtig. Die rozenbotteltjes maken het echt af.
Liefs, Peetje

It's me zei

Hij is leuk hoor...mooi gedaan .!...liefs Ria...x!

Home is where the heart is zei

Helemaal leuk!!
Fijn weeekend alvast
grtzz Brigitte

Verie - Vestywo zei

Super leuk, Hannie! Ik kreeg onlangs ook twee opdrachten voor een krans. Mag ik vragen waar je zo`n stift haalt, is namelijk makkelijker als hoe ik het doe. Kan de tekst dan wel tegen regen?

Heel mooi zijn ze geworden!

Lieve-Groetjes,
Verie

Hann¥ zei

Oh deze is echt leuk Hannie, daar zal je vriendin zeker weten heel blij mee zijn ;-)
Liefs,Hanny

Korenbloemstraat 20 Papendrecht zei

dat zijn nog eens leuke originele kadootjes!!
gr anja

Het Moonhuis zei

Mooi hoor, die rozenbottels zijn altijd zo decoratief, prachtig!!

Liefs Monica

van alles wat in huis en tuin. zei

Zo voel je je wel welkom bij je vriendin en jou bij de deur!
Mooi!

groet Trijnie

Nelleke Hobby zei

Leuk gedaan...
Heerlijk he bezig zijn met groen.
Wat zal je vriendin hier blij mee zijn.
Geniet van het weekend en de vakantie!!
Groetjes,
Nelleke
(http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/)

Huis in de Provence zei

Wat een super geslaagd cadeautje, hij is erg mooi geworden!

Fijn weekend. Gr Mirjam

kreamade zei

wat een mooie krans zo! gr. Hennie

Thuisgeluk zei

Wat is er nu leuker als een cadeau krijgen wat zo persoonlijk voor je gemaakt is?
Heel mooi gelukt..
Groetjes Roos

De liefste zei

Wat een ontzettend lief en leuk cadeau. Dat is nog eens lek om te krijgen. Je vriendin is er vast erg blij mee.
Fijne avond nog.
Lieve groet,
Mirjam
MaDeLiefste