vrijdag 5 september 2014

Restylen...

Een hele maand
geleden
....

De zomerstop duurde wat langer dan
gepland,
ik was er nog niet aan toe
om een post te schrijven
...
vanaf nu zal ik weer met enige regelmaat 
een post plaatsen
...
want de vakantie is echt voorbij!
♥♥

Deze week stond in het teken van opstarten
ook wel weer heerlijk om het normale ritme 
weer te beginnen!

Vandaag gaf ik onze woonkamer 
een goede beurt!
..
En natuurlijk hoort daar restylen bij,
tenminste
 bij mij werkt dat vaak zo!

De kleur roze verdween in dozen of in de was,
en het huis
 is weer heerlijk neutraal van kleur!

Kijk maar gezellig mee!





In een schuurtje bij mijn
schoonouders
kwam ik en paar mooie oude ramen tegen.

Ze stonden een poos voor het raam,
nu kregen ze op een kastje een plekje!

Flink gebladderde verf,
originele kleur,
en wat dacht je van die knop?




Bij ons in huis:

*Veel wit,
ik pak regelmatig de kwast,
zo ook vanmorgen tussen het poetsen door!
Even een dienblad wit kwasten:)

*Oude spullen,
brocante of de rommelmarkt!

*Maar ook bij A.ction vind
ik vaak leuke spullen.
Zoals mijn nieuwe aanwinst 
een paspop
...
er stond een zwarte opdruk op deze pop,
deze heb ik onder de krijtverf verstopt
..
nu wil ik de paspop nog een oude look geven
het resultaat zien jullie binnenkort:)




Ons heerlijke hoekje,
waar we eigenlijk altijd zitten.

De kinderen hangen vaak op
de banken
en 
wij zitten heerlijk in deze stoeltjes!




Mijn hoge zije...
staat in het raam.

Ik heb de vensterbank een nieuwe look gegeven,
wij wonen direct aan de stoep
er kijken altijd veel mensen naar mijn vensterbank,
regelmatig krijg ik hier reactie op!
Zo leuk!


Zo,
jullie zien,
ik ben er weer!
Morgen vroeg op voor een rommelmarkt
 in een buurdorp!

Dus,
weer inspiratie genoeg voor heerlijke posten!
♥♥

Langzamerhand zal ik ook weer eens gaan reageren bij jullie,
stiekem las ik wel mee hoor!

Goed weekend!

Lieve groet,
Hannie
♥♥





16 opmerkingen:

Verie - Vestywo zei

Oh,..wat heb je het toch gezellig, Hannie! Heerlijk hé om de draad weer op te pakken en te beginnen met je huis restylen. Ik ben thuis ook lekker bezig. Geniet ervan.

Lieve-Groetjes, Verie

Christel zei

Gezellig dat je er weer bent!
groet, Christel

Kom Achterom zei

Leuk weer en dat raampje is echt een plaatje hoor! De beer waaah wat een schatje hij heeft zo'n lief snoetje
Fijn weekend
Yolanda

Home and Lifestyle zei

Dat ziet er sfeervol uit, Hannie en die mooie ramen...wat een vondst. Met de kwast kun je eigenlijk alles een fraaie metamorfose geven, leuk is dat hè? Ik kan daar in ieder geval elke keer weer blij van worden.

Ik dacht al...ik voel iets, maar indirect heb ik geweten dat je toch stiekum mee las hihi.

Fijn weekend. Liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Welkom terug! Je hebt je tijd goed benut, zie heel veel leuke dingen langskomen...zoals die raampjes, prachtig! Ik kijk ook vaak genoeg rond, maar helaas...geen oude raampjes (wel laatst kunststof, iieeee).
Veel plezier op de rommelmarkt!
Liefs, Peetje

blauwruitje zei

Heerlijk zo'n uitgebreide poetsbeurt. Het ziet er allemaal weer heel sfeervol uit.

It's me zei

Wat heb je toch een heerlijk gezellig huis.....leuk dat we even binnen mochten kijken.....fijn weekend liefs Ria...x !

van alles wat in huis en tuin. zei

Fijn dat je er weer bent! Ja, het gewone leven gaat weer beginnen en dan pak je het bloggen weer op. De vakantie is de tijd voor andere dingen tenslotte.
Wat ziet je huis er weer gezellig uit en at fijn dat je schoonouders hebt met een schuur! Ligt er nog meer in wat je kunt gebruiken? Dan kan je even vooruit met bloggen.

groet Trijnie

het Moonhuis Monica zei

Leuk dat je er weer bent, het ziet er gezellig uit bij je.
Veel plezier op de rommelmarkt en een fijn weekend!!

Liefs Monica

La Blomst-Living zei

O wat gaaf zeg, deze ramen! Inderdaad geweldig afgebladderd en een fraaie knop. Lekker om de boel weer eens om te gooien. Dank je wel voor deze binnenkijker!
Liefs en een gezellig weekend, Linda

Jedidja zei

Leuk die ramen. Als ik die foto's bekijk is het bij jou echt heel gezellig en alles past bij elkaar. Daar heb jij echt gevoel voor hè? Leuk!

Huiz&zo zei

Heerlijk om weer na de vakantie lekker in je huis aan de slag te gaan! Het ziet er gezellig uit!!

fijne dag!

huis tjokvol zei

prachtige kamer,geniet er van

Hann¥ zei

Wat ziet het er sfeervol bij je uit Hannie!
Liefs,Hanny

Anita zei

Wat een ontzettend gezellig en sfeervol huis.
En dat raam is echt prachtig!
'k me voorstellen dat voorbijgangers je uitnodigende vensterbank ook opvalt :-)
Een hele fijne dag nog! Groetjezz lfs mij

annet lugtenburg zei

Wat een ontzettend gezellig huis heb je.
Mag ik je misschien vragen welke kleur er op je muren zit?

ik zoek een mooie kleur die kan in mijn hele woonkamer en past bij een antraciet bank.
Die hebben we namelijk gekocht.