maandag 15 september 2014

Brocante schoenen..DIY

  

 Afgelopen zaterdag
stond  'mijn' favoriete kringloopwinkel
met een kraam vol brocante
 op een markt in ons buurdorp!
..
Ik was er vroeg bij
en 
kwam thuis met een arm vol brocante!
...

De zaterdag ervoor was ik op een rommelmarkt
geweest
(vroeg voor op gestaan)
en ik kwam thuis met helemaal
niets! :(
..
dus dit maakte het weer helemaal goed!



Ik vond
een oude pianokruk, 
daar ben ik heel blij mee.
Bij mijn oude piano stond altijd een soort van orgelbankje,
niet mooi...
maar nu een sleetse oude pianokruk..
mooi!
...
Ook vond ik een paar oude schoenen,
leuk voor bij de paspop!
..


Die schoenen is een leuk verhaal!
Vind je ze leuk?
Maak het zelf!
(DIY)

Bij je eerstvolgende kringloop bezoek
of rommelmarkt
of misschien zelfs op je zolder:)
...
neem je een paar oude kunstschaatsen mee!
Bruin, zwart of wit,
wat je mooi vind..





Vervolgens ga je de schuur in
en haal je de ijzers van de schaatsen af!

En voila..
je hebt mooie oude hoge schoenen! 





Bewerk de zolen met wat witte schoenpoets
 voor een wat ouder effect
...



Ik ben er blij mee!

Mijn andere aankopen 
laat ik in een volgende post zien!

Geniet van een mooie nazomer week,
heerlijk de deuren open,
de was wapperend aan de lijn,
koffie drinken in de zon
...


Lieve groet,
Hannie
♥♥







                              

23 opmerkingen:

Danielle van Heusden zei

Wat een super leuk idee! Gaan we weer onthouden;) En wat heb je een heerlijke post om te lezen geschreven! Al benieuwd naar de rest! Fijne 'zomer' week!:) liefs danielle

Verie - Vestywo zei

..heel leuk gedaan, Hannie! Je brengt me weer op ideeën! Je huisje ziet er weer sfeervol uit.

Lieve-Groetjes, Verie

crochetcookingandmore zei

Leuke vondsten!!

De Witte Lanteern zei

Dit is helemaal in JDL-style, leuk! Ik dacht werkelijk dat het van die oudjes zijn (zijn ze natuurlijk ook wel, maar dan met ijzers).
Fijn dat je zo goed geslaagd bent. Tja, soms denk je dat je zeker leuke dingen tegenkomt en dan valt het tegen (of té duur). Meestal als je geen verwachtingen hebt, kan het wel eens heel goed uitpakken (of inpakken, hihi).
Hier genieten we ook nog even van dit heerlijke weer. Kadootje van moeder natuur!
Liefs, Peetje

De Freubeltuin zei

Ontzettend leuk die laarzen...... Zal zeker leuk staan bij je paspop!!
Heerlijk he, dat genieten van het mooie weer!

Groetjes Maartje

Esrosa K. zei

Haha, om met het laatste te beginnen: hier net koffie gedronken in de zon met de deuren open en uitzicht op de was aan de lijn :-)
Superleuk, wat ben je goed geslaagd! En die schoenen: ik dacht al, het lijken wel kunstschaatsen. Ziet er allemaal zo knus uit, geniet ervan!
Zonnige groet uit het buurdorp,
Esrosa

It's me zei

Nou ja ..!!...wat een gaaf idee...zal het zeker in de gaten houden hoor....ik zit lekker buiten met mijn iPad....tis zo heerlijk lekker genieten want morgen weer werken ...liefs van mij....x!

Anita zei

Wahah ... je zette me bijna op het verkeerde been ;-)
Wat een gaaf idee! die gaan we uitproberen hoor!
Prachtig gescoord. Erg benieuwd naar je volgende post.
Groetjezz lfs mij

Home and Lifestyle zei

De komende maanden vliegen de kunstschaatsen de kringloopwinkels uit, zelfs wanneer het totaal niet vriest. En zij maar denken ;-). Maar dit idee is natuurlijk wel heel erg leuk, ik dacht ook dat het echte oudjes waren die nooit op het ijzer hadden gezeten.

Liefs, Ingrid

kreamade zei

Super leuk!! En ook nog eens heel decoratief!! gr. Hennie

Rensina Steursma zei

Wat gaaf je piano kruk, hij is al helemaal leuk zonder dat je hem nog hoeft te bewerken.
Je schoenen zijn ok erg mooi.
Liefs, Rensina

Hann¥ zei

Fijn dat je toch geslaagd bent Hannie.
Leuk idee van de schaatsen, hier ligt nog een paar op zolder.
Liefs,Hanny

La Blomst-Living zei

Mooie aankopen! Leuk idee met die schaatsen, ik heb ze ook nog op zolder liggen, wie weet!
Lieve groet, Linda

het Moonhuis Monica zei

Heel goed bedacht Hannie, echt heel leuk!!

Liefs Monica

inro soor zei

leuk ideetje!
groetjes, Inge

van alles wat in huis en tuin. zei

Jeetje......wat een fantasie!! Daar was ik nou nooit op gekomen: fantastisch!
Ik heb ze geloof ik nog op zolder liggen....

groet Trijnie

Indruk zei

Wat geniaal, het leken toch echt hele oudjes hoor! Ik denk dat er vanaf nu een run is op kunstschaatsen hahaha, pascale X

Nathalie Zegeren zei

Erg creatief bedacht, het staat super leuk en origineel! Liefs Nathalie

huis tjokvol zei

leuk idee,en het staat super leuk .

jacqueline zei

Leuke vondstenweer en een leuk idee hoor! Jij ook lekker genieten van deze mooie week! Groeten, Jacqueline

Kom Achterom zei

haa wat een super idee!! ik hoef er niet voor naar de kringloop hier liggen de oudjes van onze dochters nog!
Fijne week
Yolanda

Maaike zei

Leuk al die oude vondsten!

Groeten Maaike

Ús hûs ús thús zei

Leuk bedacht! De "schoenen" passen prachtig bij je andere brocante spulletjes.
Fijn weekend. Groetjes van Aleta