vrijdag 4 juli 2014

Bezige bij...

Deze week
was ik zelf een redelijk bezige bij
...
maar toen ik even in de tuin zat,
zag ik dat de echte bijtjes 
nog veel drukker
waren :)

Zoem..zoem...
we vliegen naar
 iedere bloem!




Zelfs zonder macrolens
 lukte het redelijk 
om deze ijverige beestjes -die niet stil zitten-
op de foto te zetten
...


Zo mooi
de vleugels
....
de fluweel zachte lijfjes
...





De paarse lavendel
trekt heel veel bijen aan!


Gelukkig zitten er heel veel bloemetjes in,
ze hoeven geen ruzie te maken:)


De geur van de lavendel
en het 
gezoem van de bijen
werkt heerlijk ontspannend!


Een fijn weekend!

Lieve groet,
Hannie

♥♥








22 opmerkingen:

Gerry zei

Dat jij de bijen op de foto krijgt, Hannie!
Ik had heel veel bijen in de campanula en ze voelden zich hoogst gestoord als ik er langs liep, maar het is mij niet gelukt ze op de foto te krijgen.
Maar je hebt heerlijke foto's, de lavendel doet het ook goed, van de geur moet ik alleen zo niezen.
Ik wens je een mooi weekend!

Liefs, Gerry

Petra zei

Wat een prachtige foto's! Mooie hardwerkende beestjes he! Nog even en het wemelt weer van de wespen. Die vind ik even wat minder leuk hoor! Fijn weekend Hannie uit huize kip kakel ;)

Ús hûs ús thús zei

Wat zijn je foto's goed gelukt! Prachtig!
Fijn weekend. Groetjes van Aleta

Home and Lifestyle zei

Mooi vastgelegd, Hannie. Hier zitten ook altijd veel bijen, niet alleen in de lavendel maar ook in de geraniums. Sinds we de verbena in de tuin hebben staan, lijken we ook vaker een vlinder te zien...zo leuk!

Ik wens je een fijn weekend. Liefs, Ingrid

Danielle zei

Je kan al echt goed overweg met je fototoestel. Wat een prachtige fotoos van de bijen!
Ik ben trouwens helemaal blij met het nieuwe jurkje van dochterlief, dankzij jouw stofje! Nogmaals bedankt he!
groetjes Danielle

het Moonhuis Monica zei

Wat goed dat je die bij zo goed op de foto hebt gekregen zonder macrolens.
Lavendel ruikt heerlijk en in combinatie met het gezoem van de bijen is dat inderdaad heel ontspannend.
Fijn weekend!!

Liefs Monica

Housebythewaterhole zei

Prachtige foto's...
voor jouw ook een héél fijn weekend
liefs
Kathy

kreamade zei

Heerlijk is dat hè? De droogmolen staat in onze tuin in een vierkante meter lavendel. Ik hang dus altijd de was op met zoemende bijtjes om me heen en ook nog eens een heerlijke geur! gr. Hennie

blauwruitje zei

Wat een mooie foto's!

De Witte Lanteern zei

Dit zijn toch echt zomerse foto's! Heerlijk die lavendel die bezocht worden door deze gezellig zoemende fluweel-dotjes. Vandaag is het hier een natte boel en zullen we de zon denk ik, niet meer zien. Dan zijn deze plaatjes extra heerlijk om naar te kijken.
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

van alles wat in huis en tuin. zei

Wauw....dat heb je er goed opgekregen! Ik heb ze ook gemaakt maar vind ze nog te onscherp! het is zo lastig maar jou is het gelukt....en hoe!

Fijn weekend.

groet Trijnie

Doortje Dartel zei

Wat een prachtige foto”s!

lien zei

Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt. Ik zit hier op de bank te genieten van Zoom, wat een mooi blad. Leuk dat artikel over dierenfotografie. Bedenk me net....heb ik je eigenlijk al bedankt? Sorry..... Bij deze, heel erg bedankt voor dit fijne blad en zo mooi ingepakt. Een cadeautje om te krijgen!

Huiz&zo zei

Mooi he, hoe actief die beestjes altijd in de weer zijn. Leuk om naar te kijken. Je hebt ze mooi op de foto gekregen!

Fijne zondag!

Indruk zei

Mooi op de foto gezet hoor! Vaak als ik dat wil doen zijn ze alweer gevlogen. Pascale X

Alie zei

Genoten van je mooie foto's. Daar heb je wel even voor moeten zitten :)

huis tjokvol zei

prachtige foto,s

Anita r zei

Zo mooi.

gr. Anita

Marcel en Suzanne zei

Wat heb je dit SCHITTEREND vast weten te leggen!!!
Je hebt echt heel veel FOTOGRAFIE-TALENT!!!
Wat fijn om te zien dat je het nieuwe toestel zo goed al weet te gebruiken :-)

Ook de foto's zijn rustgevend :-)
Heerlijk om naar te kijken :-)

LIEFS, Suzanne

De liefste zei

Altijd mooi, dat gezoem en hun drukke doen en laten. Je hebt het weer mooi vastgelegd.
Fijne dag.
Liefs,
Mirjam

theeleuten zei

Mooie foto's genieten!!

Groetjes Evelien

Tineke zei

Wat een mooie foto's ! Je hebt ze goed gevangen met je fototoestel. Knap hoor!