maandag 30 juni 2014

Subtiel...

Klein maar fijn,
dat is zeker van toepassing op 
gipskruid!
...

Een mooie volle bos in een zinken kan,
prachtig!

Vandaag maakte ik er 
kleine boeketjes van
in mooi oud muziekpapier gerold
...

Nu nog vers,
maar ook ingedroogd staat dit heel mooi!







Zaterdag sta ik met twee vriendinnen
op een markt,
we hebben een kraam vol brocante en kleine kadootjes
...

DIY:

Natuurlijk heel leuk
om zelf mee naar huis te nemen,
maar ook als klein kadootje heel lief!



We hebben altijd kleine prijsjes
op onze kraam,
omdat we heel veel zelf doen
...
deze boeketjes kosten dan ook maar
een euro!




Mijn tweehonderdste post,
en nog steeds veel trouwe volgers,
dank jullie wel voor jullie reactie's iedere keer weer!
Ook een heel aantal stille volgers,
zo af en toe  hoor ik eens wat van jullie,
altijd leuk!


Een lief klein boeketje voor jullie,
als dank- je- wel

Lieve groet,
Hannie


24 opmerkingen:

Verie -Vestywo- zei

Wat een leuk idee en zo simpel, ik neem het mee in mijn ideeën! Geniet nog na van je gipskruid..zo prachtig en teer!

Lieve-Groetjes, Verie

De Witte Lanteern zei

Je 2ooste post en geen bombarie, maar een heel lieflijk bosje gipskruid...Subtiel inderdaad, maar o zo mooi!!! Van harte gefeliciteerd. Dat we nog heel lang mogen genieten van je mooie posten!!
Liefs, Peetje

Thuis bij Tjits zei

Wat een superlieve boeketjes, die vliegen vast van jullie kraam, zo leuk!
Gefeliciteerd met je 200e post en ik hoop dat er nog vele mogen volgen!
Succes op de markt.

Fijne week,
liefs Tjits

Little Train zei

Oh, wat een mooi en lief boeketje! Dank je wel!:-) Dat muziekpapier vind ik altijd zo mooi! Ik kan het nog steeds niet (naar mijn zin) vinden.

Gefeliciteerd met je 200e post en veel plezier en succes op de markt en met de voorbereidingen daarvoor!

Groetjes

Gerry zei

Wat een leuke boeketjes in muziekpapier heb je daar van gemaakt! Tussen je andere spulletjes zal dat prachtig staan en vast ook goed verkopen.
Gefeliciteerd met je 200e post! Ga fijn door want ik geniet altijd van je post!
En veel succes op de markt!

Liefs, Gerry

Ilse zei

Ziet er gezellig uit! Leuk idee om inderdaad kado te doen... Heb je 't oude papier bij de kringloop gekocht?
Groetjes Ilse

Home and Lifestyle zei

Dat wordt vast een succes...deze lieve boeketjes zijn te leuk om te laten liggen. Ik wens jullie veel succes.

Liefs, Ingrid

Huis in de Provence zei

Wat leuk en dat voor een eurotje...die kun je toch niet laten liggen ;-)
Wat heerlijk zo een weekendje in Limburg...enne wandelen in Oostenrijk geweldig hebben wij ook een paar x gedaan met de kids!
Enne ik weet niet of je ZOOM al hebt verloot (dat heb je hè als je niet zoveel in blogland bent) ik doe graag mee....al is een tijdschrift opsturen naar Frankrijk best wel duur tegenwoordig :-(
Nu fijne week.
Gr uit Frankrijk.

Mirjam

Huiz&zo zei

Heel leuk idee! Dat is altijd leuk om te geven( en te krijgen natuurlijk) Een heerlijk zomerboeketje!

Fijne dag!

Vlijtige Lies zei

Te schattig. Ik zou ze zo kopen. En volgens mij wonen wij niet heel ver uit elkaar. Dus misschien ga ik je markt wel opzoeken!!

Denco zei

Wat zijn ze leuk, zou het ook zo kopen, waar is de markt??

lien zei

Inderdaad een heel lief boeketje. Proficiat met je 200 blogposten, vooral zo doorgaan!!

het Moonhuis Monica zei

Leuk Hannie, je 200ste post!! Jee dat is niet niks!!
Succes zaterdag op de markt!!

Liefs Monica

Marjonel M zei

Altijd mooi gipskruid, Gefeliciteerd met je 200ste post.

Succes op de markt zaterdag!
Liefs, marjonel

Marjon zei


gefeliciteerd met je 200e post en wat leuk deze kleine boeketjes...gipskruid is altijd mooi maar met het muziekpapier ziet het werkelijk bijzonder uit...lieve groet Marjon

Marjon zei


gefeliciteerd met je 200e post en wat leuk deze kleine boeketjes...gipskruid is altijd mooi maar met het muziekpapier ziet het werkelijk bijzonder uit...lieve groet Marjon

kreamade zei

Mooi!!!! Zo leuk, afgelopen vrijdag en zaterdag waren mijn man en ik in Limburg. We kwamen hetzelfde tafereeltje tegen van de waterkan met 2 mokken!! Super leuk! Deze week volgt er nog een berichtje op mijn blog. We hebben genoten. gr. Hennie

Housebythewaterhole zei

Héél mooi dat gipskruid, zo fijn en lief ... héél mooi met dat muziekpapier...zo jammer dat ik veraf woon...
héél fijne dag nog
liefs
Kathy

Marcel en Suzanne zei

Wat een snoezige boeketjes :-)
Die kleine knopjes zijn zo lief en teer!

Geweldig mooi gefotografeerd weer!

DANK :-)

LIEVE GROETEN, Suzanne

Rensina Steursma zei

Wat superleuk zeg!
Dat gaat vast goed verkocht worden.
Succes met de markt en gefeliciteerd met je 200ste blog! :)
Liefs, Rensina

Christel zei

Ziet er lief uit, mooie foto's ook.
groet,
Christel

Ús hûs ús thús zei

Ik ben ook dol op gipskruid! In de winkel gebruik ik het vaak als decoratie (zo lekker handig omdat het idd gedroogd ook super mooi is). Ik heb dan vaak de groene variant. Die droogt helemaal mooi in!
Ik vind de kleine boeketjes in het muziekpapier prachtig! Daar zullen jullie vast en zeker veel van verkopen.
Heel veel plezier op de markt as zaterdag. Groetjes van Aleta

Roelie Steinmann zei

Ohh gipskruid dat vind ik altijd prachtig. Heerlijk romantisch zo'n bosje in huis.

Lieve groet, Roelie

De liefste zei

Hoe mooi kan eenvoud zijn.
Gefeliciteerd met je 200e post.
Fijne dag.
Liefs,
Mirjam