maandag 16 juni 2014

Maandagmorgen...

Na een druk weekend
moet ik altijd weer even 
mijn ' draai ' vinden in een stil huis!
...
De was hangt al heerlijk buiten
en eigenlijk is dat de plek waar 
ik nu ook het liefste wil zijn!
(maar ik moet echt even het huis poetsen:)
...
De afgelopen weken
vierden we in Huize Kipkakel 
verjaardagen,
organiseerde ik een high tea voor mijn collega's,
hadden we een barbecue feestje
 voor jarige middelste met zijn vrienden
....
Te druk om actief in blogland te zijn!
...

Vandaag alleen een
groet uit de tuin,
om jullie een fijne week toe te wensen!


Dit is een heerlijk plekje in de tuin!
We eten iedere dag buiten!
Zelfs als het regent:)

De kleuren onder de overkapping zijn rood/ wit geruit,
lekker fris landelijk!
Ik naaide pas nog een feestelijke vlaggetjeslijn,
om van iedere dag een feestje te maken:)
Het kleine geluk!



En we snoepen van de aardbeien uit eigen tuin, tenminste..
als we de slakken voor zijn:)





Genieten jullie ook van het buitenleven?

Het is gewoon moeilijk om 's avonds op tijd naar bed te gaan:)
de avonden zijn zo heerlijk!

een fijne week,
lieve groet,
Hannie
♥♥


23 opmerkingen:

Doortje Dartel zei

Wat een gezellige tuin!

kreamade zei

Wat een heerlijke plek heb jij zo in de tuin! Geweldig! gr. Hennie

Marcel en Suzanne zei

Wat een heerlijke sfeer proef ik hier...
In jullie feestelijke tuin voel ik mij helemaal op z'n plaats :-)

Geniet maar even heerlijk van de rust na alle drukte!
En succesjes met schoonmaken :-)

LIEFS, Suzanne

Rensina Steursma zei

Wat een fijne tuin, heerlijk plekkie zo onder de overkapping.
Kan me voorstellen dat je daar van geniet.
Groetjes, Rensina

Housebythewaterhole zei

...ja hoor wij houden ook van het buitenleven...zalig is het nu...ik kan enkel beamen dat een overkapping super is...zelf bij regen kan je buiten, hoef je niet met spullen naar binnen te hollen omdat de weersgoden plots een andere beslissing nemen...haha;...
geniet ervan
fijne dag nog
Liefs Kathy

Truus de Mier zei

Bij ons staat ook zo'n buitenverblijf op de planning. Dus als je nog tips hebt! Dat van jullie ziet er zo mooi uit.

Groeten van Juffroyw Mier

Nancy Blaauwgeers zei

Jij ook een fijne week. Groetjes, Nancy.

Nathalie Zegeren zei

Gezellig zo, met dat rood wit! Lijkt wel een restaurantje!Fijne week, liefs Nathalie

huis tjokvol zei

wauw wat een mooi plekje

Gerry zei

Wat een heerlijke plek hebben jullie daar. Daar kun je ook lang blijven zitten.
Je hebt het ook gezellig ingericht.
Heel veel plezier!

Liefs, Gerry

Indruk zei

Helaas geen plek hier voor zo'n overkapping maar het lijkt me heerlijk hoor! Pascale x

It's me zei

Jazeker....maar vind het nog wel behoorlijk snel afkoelen hoor s'avonds...fijne week liefs van mij....mooi je overkapping !!..x !

Thuis bij Tjits zei

Jaaaa zo heerlijk om buiten te zijn, het liefst alles buiten doen, heerlijk!! En dat is bij jullie ideaal onder de gezellige overkapping!
Vandaag vind ik het wel een beetje koud, gelukkig komt het zonnetje wel regelmatig even tevoorschijn, een perfecte dag om binnen even de nodige dingen te doen.

Liefs, Tjits

Judith zei

Toen ik nog een tuin had, was ik ook zoveel mogelijk buiten. Op een dakterras kun je het natuurlijk ook gezellig maken, maar omdat ons dakterras aan een drukke weg ligt en het er altijd hard waait, zitten we hier weinig buiten... Ach, nog twee weekjes en dan hebben we weer een tuintje;-)

Jij zit daar wel lekker onder de veranda. gezellig hoor!

Pure & White zei

He, wat een gezellige plek daar bij jouw onder de overkapping! Ziet er heerlijk knus uit!
Heerlijk toch, die lange dagen! Geeft zoveel energie he?!

Liefs Dineke

Home and Lifestyle zei

Overdag zijn we wel veel buiten, maar 's avonds vind ik het meestal nog te koud. En nu met het WK worden er toch ook veel voetbalwedstrijden gekeken.

Nog gefeliciteerd met alle jarigen, ik hoop dat je het huis inmiddels weer lekker schoon en aan kant hebt.

Liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Ik zou zo bij je willen aanschuiven! Het ziet er erg gezellig uit. En ja, waarom zou je alleen slingers ophangen als er wat te vieren valt? Maak van elke dag een feestje! Het is zo lekker genieten onder een veranda-dak, doen wij ook nog steeds (zeker als het buiten zo regent, haha). En 's avonds buiten zitten, heerlijk, maar dan wel onder een plaid, want de laatste avonden koelt het behoorlijk af. Ach, dan kruipen we gewoon wat dichter tegen elkaar aan, ook gezellig!
Fijne week!
Liefs, Peetje

What's in a day zei

Nog gefeliciteerd met alle jarigen, in zo'n sfeer willen we allemaal wel meegenieten, je tuin ziet er zo gezellig uit...het lijkt me heerlijk om onder de overkapping te eten, mooie dagen waarbij het woordje geluk bovenaan staat...geluk is genieten van juist die kleine dingen...Geniet!

xxxEefie

Verie -Vestywo- zei

Super leuke posten maak je steeds weer, Hannie! Heerlijk buiten zijn, dat vind ik ook fijn, zeker met de warme, zonnige dagen is hert buiten genieten!!

Lieve-Groetjes, Verie

het Moonhuis Monica zei

Hartstikke leuk hoor zo'n overkapping. Dan heb je in de zomer toch maar mooi een extra ruimte die je leuk kunt inrichten!!

Liefs Monica

Jilly Garcy zei

Dat is altijd leuk zo'n overdekt terrasje , dat is iets wat wij hier missen .
Maar jij hoort bij de gelukkigen ;))
Geniet nog van de lange avonden
Liefs jilly

De liefste zei

Wat is het bij jou buiten leuk en gezellig! Wij hopen ook ooit een dergelijke overkapping/ veranda te hebben/ maken.
Geniet ervan. Hier schijnt in ieder geval een heerlijk avondzonnetje.
Liefs,
Mirjam

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Nou met zo heerlijke tuin zou het voor mij ook moeilijk worden op tijd mijn bedje op te zoeken ... heerlijke plek hoor ...lekker genieten ...fijn weekend lieve groet rosita