maandag 2 juni 2014

Franse sferen...

in het Lingebos
bij Vuren!
...
een verlate post:)
maar ik wilde dit jullie toch nog even laten zien
....

Wat een geweldig leuke sfeer,
een mooie zonnige dag,
veel verkopers,
een mooie bosrijke omgeving,
oude nostalgische auto's,
franse muziek,
mensen in stijl gekleed
..
een bric en brac!








en wat dacht je van de patatkraam?


Een weg van twee kilometer,
aan twee kanten goed gevuld
...





Mijn buit deze dag:

*Een oude rieten franse stokbroodmand
*een oude glazen zalfpot met mooi etiket: speenenzalf!
* een conducteurspet
*een fototoestel met harmonicalens!
*een kroon
* een houten veilingkistje

Voor ons
 (ik ging met twee vriendinnen en dochters)
 is dit uitje 
voor herhaling vatbaar,
we hebben een superleuke dag gehad!

Zo was Frankrijk wel heel dichtbij
en een groot voordeel:
het afdingen kan gewoon in het Nederlands
..
ook wel fijn:)

....

Een fijne week!

Lieve groet,
Hannie





18 opmerkingen:

Housebythewaterhole zei

Hannie, bij het zien van je prachtige foto's kan ik me de sfeer direct voor ogen halen .... een frans chanson erbij....de zon was van de partij....wat super leuk zeg !!! Ik wou dat er bij ons in de buurt eens zo'n bric en brac was..... eventjes gegoogled Vuren is zo'n 3u rijden van bij ons :-(:-(
Een oude rieten stokbroodmand..... leuk zeg....zag ik vroeger altijd bij mijn tante in Frankrijk... ze had ook een houten exemplaar met een rood-wit geruit stofje erin.....
geniet van je nieuwe spullen
héél fijne week
Liefs Kathy

Nathalie Zegeren zei

Het plaatje klopte wel compleet toch, zo met het weer? Geweldig leuk, lijkt me zo. En vandaag kunnen we nog eens genieten van het mooie weer, ik klap zo mijn laptop dicht en ga de tuin in! Fijne dag, liefs Nathalie

Rensina Steursma zei

Oh wat ziet dat er gezellig uit!
Volgens mij heb je leuke dingen gevonden. Laat je ze ons nog eens zien? :)
Lieve groet, Rensina

Nancy Blaauwgeers zei

Dat ziet er wel heel gezellig en frans uit. Ik ben ook wel benieuwd naar je aankopen. Groetjes, Nancy

Gerry zei

Dat was een geweldige dag!
Mooi weer, veel deelname, nieuwe schatten!
En plezier!

Lieve groet,
Gerry

Huis in de Provence zei

Oh wat ziet dat er gezellig uit!! In Frankrijk maken ze niet zoveel werk van leuke vide Greniers, ze zetten het gewoon zo op straat ;-)
Je hebt leuke spullen gekocht!!
Lieve gr uit Frankrijk
Mirjam

De liefste zei

Wat ziet dat er ontzettend leuk uit. Je geeft echt een leuke indruk van de algehele sfeer. Grappig dat Franse bordje... en dan 'troep' eronder en inderdaad die patatkraam.
Zo te lezen ben je goed geslaagd, ben erg nieuwsgierig naar hoe het eruit ziet.
Fijne week.
Liefs,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Ohh...wat gaaf, ik zie op de foto's hele mooie spullen staan. En zo te lezen heb je zelf flink toegeslagen! Laat je je aankopen nog een keer aan ons zien?

Liefs, Ingrid

It's me zei

Wat leuk Hannie.....geniet van een heerlijke week liefs Ria...x !

lien zei

Oh wat gaaf, wat zou ik daar graag willen rondstruinen :) Goede vondsten heb je gedaan!

lia zei

Fijn dat je op zo'n mooie markt dan ook nog wat leuks gevonden hebt.

Lieve groet lia

het Moonhuis Monica zei

Wat ziet dat er superleuk uit zeg, jullie hebben het vast heel gezellig gehad en ook nog leuke dingen gevonden!!

Liefs Monica

Danielle zei

Wat een leuke plaatjes heb je weer geschoten. Dankzij mijn schoonzusje wist ik ervan. Leuk iniatief!

What's in a day zei

Een stukje Frankrijk zo dichtbij huis, mooi om te zien hoeveel mooie
spullen er staan, de sfeer lijkt me heerlijk.
Nu even lekker genieten Hannie, hier geen vrij, volgende week heerlijk een hele lange week vakantie:) ik geniet nu al.

Lieve groetjes, Eefie

Saskia Ruggenberg zei

Weer een evenement bij mij om de hoek waar ik zo van hou, en ik heb het gemist, wist het niet. Ergggg jammer.
Mooie foto,s.

Groetjes Saskia

De Witte Lanteern zei

Alleen al voor het sfeertje is dit genieten. En als je dan ook nog zoveel leuk spul tegenkomt...Super dag!
Liefs, Peetje

Thuis bij Tjits zei

Wat een heerlijke gezellige sfeer, lijkt mij ook genieten! Wat een leuke dingen heb je op de kop weten te tikken!

Liefs, Tjits

Nicole orriëns zei

Het ziet er heel gezellig uit! Ik zou er zo wel naar toe willen. Ik moet lachen om dat bord met die tekst half in het Frans en dan het woordje 'troep'. Leuk gedaan.

Huisvlijt