woensdag 14 mei 2014

Rust...

Wat een rust
in Huize Kipkakel
...

Na de vakantie
ben ik in een 
soort
multimedia stilte
blijven hangen!
..

Geen reactie's,
geen posten,
geen inspiratie!
(sorry)

...

Natuurlijk zit ik niet stil,
er is altijd wel iets te doen
...
maar 
soms zit ik wel 
en 
dan haak ik!

Ik doe mee met de 
...

Zoals vanmiddag:
de hagel en de regen
gingen tekeer tegen de ramen
..
wat is er dan heerlijker
om binnen bij de houtkachel 
te genieten van rust en mijn haakwerk!

Mij hoor je niet...:)






Iedere week een aantal toeren
en na een (lange) tijd 
heb je dan een mooi strependeken!

Deze kleurtjes passen in mijn "zomerhuis"
maar ook op 
de slaapkamer van dochterlief!




Klusman zat niet stil,
hij maakte een steigerhouten tuinset
in drie dagen!

Dit weekend wordt het warmer en droger,
dan kunnen we proef zitten!

en natuurlijk kan mijn haakwerk 
ook gewoon mee naar buiten:)



Fijne week
♥♥

Lieve groet,
Hannie




21 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

Heerlijk om bij de houtkachel te zitten haken en wie weet komend weekend lekker buiten in het zonnetje, dat zou helemaal fijn zijn! Een ideaal weekend om jullie steigerhouten tuinset uit te proberen, wie weet komen daar dan na het weekend foto's van:)

Liefs, Tjits

Home and Lifestyle zei

Dankzij de mediastilte ben je anders flink opgeschoten ;-). Ik kan minder goed zonder mijn blog, maar een moment voor mijzelf kan ik ook bijzonder waarderen hoor. Gelijk heb je. Een heerlijk idee dat we de komende dagen weer meer naar buiten kunnen.

Liefs, Ingrid

Jolanda zei

Wat een prachtige kleurencombinatie!

Ik zie bij anderen die deken ook langs komen, erg leuk om al die varianten te zien, al doe ik er zelf niet aan mee.

blauwruitje zei

Wat heb je een leuke kleurtjes gebruikt. Mijn deken stagneert een beetje.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een prachtige kleurtjes ik begrijp dat je daar heerlijk zit bij die kachel heerlijk zo op die stoel lekker haken ... ja weekend mooi weer lekker genieten een fijne week en weekend ...lieve groet rosita

Nancy Blaauwgeers zei

Met dat slechte weer moet je je inderdaad binnen zien te vermaken. Met het haken van die mooie sprei moet dat zeker lukken. Ik ben benieuwd of hij in de woonkamer beland of in de kamer van je dochter. Groetjes, Nancy

kreamade zei

Heerlijk! Geniet van de rust!! En natuurlijk ook van het haken aan de deken. gr. Hennie

Passione Helena zei

Wat een heerlijke vorm van ontspannen, lekker knus met de houtkachel aan...die was de laatste dagen ook wel nodig. Gelukkig wordt het allemaal vriendelijker vanaf morgen, het testen van de tuinmeubelen zal zeker gaan lukken. Kun je gezellig in het zonnetje verder haken aan je mooie sprei! Geniet er maar lekker van!

Fijne avond!
Lieve groet, Helena

De liefste zei

En dan schrijf je dat je niks tot weinig te doen hebt... ik vond dat haakwerk niet bepaald niks hihi. Wat een mooie deken, veel haakplezier.
Hopelijk wordt het weer inderdaad beter, zoals de weermannen/-vrouwen voorspellen en kunnen jullie heerlijk proefzitten.
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

Indruk zei

Oh ik vind je houtkacheltje zo leuk!!! Pascale X

Gerry zei

Het is wel weer weer om de kachel aan te hebben. Hoewel ik geen houtkachel heb, draai ik wel eens de verwarmingsknop omhoog voor de behaaglijkheid.
Maar het lijkt mij heerlijk zitten daar bij jou en de kleuren van je deken vind ik super!
Zondag wordt het 23 graden zeggen ze. Wat een heerlijkheid en weer buiten genieten.!

Liefs, Gerry

Ús hûs ús thús zei

Wat een heerlijk plekje zo naast de kachel. Genieten hoor!
Je strependeken wordt ook erg mooi!
Groetjes van Aleta

het Moonhuis Monica zei

Wauw prachtig hoor, ik kan dat dus echt niet, ook nooit geleerd trouwens hihi ;-)
Fijn, jullie kunnen dit weekend dus genieten van de zon op jullie nieuwe steigerhouten tuinset!!

Liefs Monica

Marcel en Suzanne zei

Is er iets fijners dan HAKEN bij het knapperende houtvuur?
Heerlijk dat je deze post plaatste!
Ik word helemaal rustig van deze fijne sfeer :-)
Wat een INSPIRATIE om juist DIT te posten :-)
Jij hebt altijd geweldige INSPIRATIE :-)

Ooo wat is je HAAKWERK schitterend mooi!

LIEFS, Suzanne

De Witte Lanteern zei

Wat kan dat heerlijk zijn, om even helemaal in je eigen wereldje te vertoeven, zeker naast zo'n heerlijk pruttelend kacheltje...voel de warmte al...Je dekentje wordt heel mooi. Ben ook benieuwd waar ie uiteindelijk belandt?
En in het weekend heerlijk naar buiten op je nieuwe tuinset! Lekker genietend van dat andere kacheltje, hoog in de lucht...hmmm.
Liefs, Peetje

Nathalie Zegeren zei

Heerlijk soms, die rust. Het kan allemaal zo hectisch zijn. En dan lekker bij het kacheltje genieten, het leek toch ook wel herfst?
Mooie plaid hoor, ik wens je een fijn weekend. Liefs Nathalie

Alie zei

Hahaha, wij hadden de kachel gister ook nog aan hoor en dan van het weekend weer heerlijk weer. Dat is Nederland. Mooi hoor je haakwerk.

Corry zei

Ja soms kan het ook allemaal erg hectisch zijn. ik kan mij best voorstellen als de kachel zo gezellig brandt met een haakwerkje er bij dat het even heerlijk genieten is.
liefs Corry

Rensina Steursma zei

Soms is het heerlijk om gewoon even tot rust te komen en niet gebruik te maken van je blog of internet.
Vind je deken echt heel mooi worden, geweldige kleuren ook!
Ben heel benieuwd naar de tuinset, maar die is vast ook mooi.
liefs, Rensina

What's in a day zei

Wat heb jij de rust goed benut...gewoon genieten van de mensen om je heen, de rust van vakantie en dan heerlijk haken bij de haard...gelijk heb je hoor Hannie.
Je mooie kleed is prachtig, wat zal dit lekker aanvoelen.
Ik wens je heel veel zonuurtjes op je mooie tuinstel!!!!

Lieve groetjes, Eefie

Onder de knotwilg zei

Lekker toch, even genieten van de rust! Je deken wordt al heel leuk! Zelf ben ik helaas niet zo'n haakster... Geniet van het weekend lekker op de nieuwe tuinmeubels! (Krijgen we die ook nog te zien?)