zaterdag 5 april 2014

Onverwacht leuk...

Vandaag 
was ik onverwachts
op een hele leuke brocante markt
..
en dat zijn de kleine dingen
waar je heel blij van kan worden
...

Het ging zo:

Er werd een chauffeur gevraagd
om de kinderen van het koor 
- waar dochterlief in mee zingt-
naar Heusden
te rijden
...

Nou vooruit ...
ik wilde dat wel doen,
al ging er wel een  groot deel van de zaterdag 
mee heen
...
Maar toen gebeurde het!

We reden dit ontzettend leuke vestingstadje binnen
en daar was een brocante markt 
...
Mijn hart klopte al wat sneller,
want we waren ook al een leuke brocante winkel gepasseerd :)

De kinderen gingen zingen
(om een cd op te nemen)

en ik
- als chauffeur-
had geen taak bij het koor,
dus heel snel naar die leuke markt!
..
Genieten
en dat zo onverwachts:)





Deze markt,
in het centrum van Heusden,
 is er iedere eerste zaterdag van de maand
( in mei op de derde zaterdag)
en heeft een leuk aantal kramen gevuld met mooie brocante!

Deze oude wekker - voor de prijs van 2,50 -
kon ik niet laten staan,
ook al heb ik er nu negen!
(dus een verzameling ;)

ik kocht nog
 een oud wandlampje en een dienblad
maar dat is nog een knutselproject
en komt in een latere post
nog wel langs :)





In deze zonnige week
was ik veel buiten,
met mijn haakwerk in een stoel
genieten van de zonnestralen!

Lieve groet,
Hannie
♥♥








27 opmerkingen:

Jilly Garcy zei

Waaw :-)
Een wekker verslaving hihi
De leukste verslaving van de week en dat voor zo weinig geld!
Prettig weekend en geniet ervan, groetjes Jilly

Home and Lifestyle zei

Ben jij even blij dat jij je als chauffeur had opgeworpen! Ik heb er helemaal beelden bij hoe je in de auto al zat te glimmen bij de ontdekking van de markt. Vervolgens scoor je ook nog eens hele leuke aanwinsten. Daar zou ik ook heel blij van worden, Hannie!

Nog een fijn weekend! Liefs, Ingrid

julia zei

Heusden is een leuk dorpje ben je nog pannekoek gaan eten, daar staat het dorp om bekend .

It's me zei

Wat leuk Hannie....tja wij waren er een paar weken geleden.....leuk stadje maar niks te doen zeg maar....weinig winkels...jammer hoor.....leuk dat er een brocante markt was vandaag !!...liefs Ria...x !

Bonjade zei

Bofferd....zomaar een onverwachts cadeautje op je dag......
Mooie wekker.....ben benieuwd naar je andere aanwinsten.

Fijne dag

Liefs

Anita r zei

Wat een leuke verrassing voor jou.
Leuke wekker gekocht voor je verzameling.
Heerlijk hé rommelmarkten.

fijne zondag
gr. Anita

Rensina Steursma zei

Een onverwacht leuk dagje dus!
Je wekker is superleuk. En dat voor zo'n prijsje.
Ben erg benieuwd naar je DIY.
Fijne zondag, Rensina

La Blomst-Living zei

Dat was nou een leuke 'bijkomstigheid', die markt! Je bent leuk geslaagd, wat heb je de wekker mooi gestyled met de schaaltjes en de foto's!
Fijne zondag verder, liefs Linda

Gerry zei

Leuk dat je dochter met haar koor een cd opneemt! Is dat voor promotie of een doel? Wat zal dat spannend zijn voor haar.
En een leuke bijkomstigheid voor jou om dan onverwacht op een brocante markt terecht te komen.
Van die spaaritems hebben volgens mij wel meer onder ons. Ik tenminste wel.
Geniet ervan Hannie!

Liefs, Gerry

crochetcookingandmore zei

Wat leuk!! Een heuse Hema wekker uit de oude doos. Ben gek op zulke dingen voor zulke leuke prijsjes!

Jolanda zei

Wat leuk! Gaat op mijn lijstje, we komen nogal eens hier in de buurt. Fijne zondag!

het Moonhuis Monica zei

Heusden is prachtig, ben er ook weleens geweest. Leuk van die brocantemarkt zeker als je het niet weet van te voren, ecnt een varrassing, mijn hart zou ook meteen sneller kloppen hoor!!

Liefs Monica

Saskia Klaver zei

Haha wekker verslaafde! Jij kan je nooit verslapen :-P wat een leuke vondst zegh en dat voor weinig geld. Ik vind namelijk vaak dat er momenteel erg veel geld voor brocante gevraagd wordt.. Op naar de markten in de zomer!

Liefs Saskia

Kom Achterom zei

Dat is nog eens wat anders een wekker verzameling! hahahha super leuk! en nog leuker zo'n onverwachte verrassingsbrocantemarkt!
fijne avond
Yolanda

kreamade zei

Dat is nog eens genieten zeg!! Leuke aankopen, vooral die wekker... gr. Hennie

Ús hûs ús thús zei

Hi hi wat een heerlijk verrassing! Zo wil je vast en zeker nog wel eens voor chauffeur spelen.
Je hebt een leuke wekker gekocht. Hij komt me erg bekend voor. Volgens mij had mijn oma er ook zo eentje. Leuk!
Fijne week. Groetjes van Aleta

De Witte Lanteern zei

Dat zijn meestal de leukste, die onverwachte...Als ik toevallig ergens zo'n markt ontdek, moet ik me ook altijd beheersen om niet meteen BAM! op die rem te drukken...hihi. Gelukkig zijn ze het onderhand wel gewend en zuchten ze alleen maar van 'daar gaat ze weer'...
Mooie vondst. Zo blijf je bij de tijd...
Fijne week!
Liefs, Peetje

Marcel en Suzanne zei

Wat heerlijk voor je...
om daar in dat mooie Heusden rond te mogen wandelen.
En dan ook nog BROCANTE tegen het lijf lopen :-)
Wat leuk zeg...
De wekker is echt geweldig.
Hij past zo helemaal bij jou :-)
Geniet ervan,
en kijk terug op een mooie dag!

LIEFS, Suzanne

huis tjokvol zei

mijn blog is meer prive geworden,ik heb je uitgenodigd met emailadres waarmee je reageerde op mijn blog

liefs yvonne

Homemade Home zei

Dat is nog eens een leuke meevaller.
Je wekker is heel leuk, ik heb er ook een aantal,vind ze ook heel leuk.
Fijne week lieve groet Nelly

Onder de knotwilg zei

Dat is nog eens boffen! Volgende keer dus weer chauffeur?!

Nicole orriëns zei

Leuk zeg! Ik vind de foto's ook erg mooi geworden.

Huisvlijt

Nathalie Zegeren zei

Oh wat is dat heerlijk he, dat je zo onverwachts tegen iets leuks aan loopt, en dan ook nog voor 2,50 haha.Fijne dag nog, liefs Nathalie

Alie zei

Wat is dat dan genieten hè als je ook nog iets gaafs vindt? Ik kijk nu al uit naar Koningsdag, de hele dag rommelmarkten hahaha

De liefste zei

Wauw, dat is nog eens leuk! En wat heb je een leuke vondsten op de kop getikt zeg.
Fijne dag nog.
Liefs,
Mirjam

Hann¥ zei

Dat is nog eens leuk als je moet chauffeuren en je treft zo'n brocante markt ;-)
Mooie vondsten Hannie
Liefs,

Happy Earl Grey zei

Wat een leuke blog weer. Een mooi avontuur dat je met elkaar hebt ondernomen en waarvoor je werd beloond. Ik heb Huize Kipkakel genoemd in mijn laatste blog.
Groetjes.