vrijdag 21 maart 2014

Nieuw oud lampetstel :)






Jaren geleden
(ik denk 20 jaar)
liet ik dit lampetstel maken 
door een echte pottenbakker!

..

Ik was er erg blij mee,
tot een jaar of tien geleden.

De kleuren paste niet meer in mijn interieur
en het stel verdween in een doos onder ons bed :)
..

Een jaar geleden zette ik het stel te koop op MP,
zonder resultaat
..

En daar lag het stel onder ons bed,
best jammer..
want het was destijds een duur stel!

...

Totdat ik gisteren
mijn verfkwast te voorschijn haalde 
en van alles ging verven!

.. 

Zie hier de metamorfose 
van een lampet kan en schaal
...



Ja
nu mag het stel weer in mijn woonkamer staan
...
en ben ik de kleur zat,
geef ik het gewoon een ander kleurtje!

...








Een heel fijn weekend!


Lieve groet,
Hannie








28 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat was een heel goed idee van je, nu kun je er toch weer van genieten. Mooie kleur, dat oud roze.

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Rensina Steursma zei

Wat een slimme oplossing!
Nu hoef je je mooie gekochte stel niet te verkopen, weg te gooien of op te bergen. Je kunt hem gewoon pimpen en ben je deze kleur zat, verf je hem gewoon weer!
Lieve groet, Rensina

Nancy Blaauwgeers zei

Dat is het leuke van verven. Je kunt een decoratie item zo in de gewenste kleur maken en het past zo weer in je interieur. Groetjes, Nancy

Maaike zei

Mooi geworden! Kun je er toch nog van genieten!
En echt voorjaarssfeertje!

Groeten Maaike

Verie -Vestywo- zei

Wat een mooie, warme kleur roze heeft het lampet-stel gekregen! Ziet er goed uit, heel gezellig, geniet ervan!

Lieve-Groetjes, Verie

What's in a day zei

Wat die muurverf niet kan doen zeg, zo mooi is hij nu, helemaal passend in jouw mooie roze lente- interieur.
Genieten Hannie, nu weer lekker weekend, heerlijk met je gezin leuke dingen doen.

Lieve groetjes, Eefie

Rubato zei

Hallo,
Mooi geworden, hoor.
Maar goed dat het nog niet weg was.
Groetjes.

Dagelijks Brood zei

Leuk opgelost! Erg mooi zo!
Groetjes, Marike

Hann¥ zei

En nu kan je er zelf van genieten..mooie lentekleur....
Fijn weekend en liefs,

Thuis bij Tjits zei

Wat een slim idee, zo heb je een totaal ander lampetstel, heel mooi!

Heel fijn weekend,
liefs, Tjits

lien zei

Waw wat een goed idee. En wat is het mooi geworden.!! Prachtig met die tulpen erin. Fijn weekend!

Indruk zei

Hij is weer helemaal van deze tijd, mooie kleur ook! Veel plezier ervan en een fijn weekend, Pascale X

Roos zei

Gelukkig heb je het niet verkocht of weggegooid, het is weer helemaal up-to-date, en idd zo nodig weer een andere kleur verven!!

Gr Roos

♥Sanne en Andre zei

ooh super vind ik dat... kun je er weer helemaal opnieuw van genieten. Past hartstikke mooi in je huis. Ga ik misschien ook wel doen :-) ik heb de schaal nog van een oude lampet set... hmm

goed weekend liefs sanne

sandra zei

Ontzettend leuk geworden!!! Dan ben je toch maar blij dat je hem nog had!
Fijn weekend!
Groetjes Sandra

kreamade zei

Leuk!! Wat is het heerlijk om op deze manier 'oude' spulletjes weer een nieuwe look te geven. gr. Hennie

De Witte Lanteern zei

Is het toch nog ergens goed voor geweest dat je 'm niet verkocht kreeg. Wat een verschil! Nu past ie weer helemaal in je huis. Mooi hoor!
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

@Let zei

Ooh wat leuk Hannie!
Geniet er van!
(Heb je nog meer onder je bed:))

Groetjes, @Let

blauwruitje zei

Wat een likje verf kan doen.

Ús hûs ús thús zei

Wat een leuk idee! Ik blijf zo'n lampetstel toch nog altijd super mooi vinden. Zelf heb ik er ook al jaren eentje op de slaapkamer staan. En ik heb er nog steeds geen genoeg van. Maar mocht dat wel gebeuren dan kan ik altijd nog de kwast pakken!
Fijne zondag. Groetjes van Aleta

het Moonhuis Monica zei

Ja Hannie, een lik verf doet wonderen hoor en je kunt eigenlijk alles verven.
Hartstikke fijn toch dat je er nu weer blij mee bent, het heeft gewoon zo moeten zijn dat het stel niet verkocht werd op marktplaats ;-)

Liefs Monica

Homemade Home zei

Die is mooi geworden, wat een goed idee Hannie. Heb je het met muurverf gedaan? Ik heb namelijk ook nog een lampetstel wat op zolder staat.
Nog een fijne zondag lieve groet Nelly

Maison de Wendy zei

Die is mooi geworden! Een ander kleurtje doet echt wonderen! Ik denk dat ik ook eens opzoek ga bij de kringloop naar een mooi stel;)
Fijne zondag!
Bisou, Wendy

Marcel en Suzanne zei

Wat een geweldig idee zeg...
Het is zo leuk om keer op keer weer van jouw creativiteit mee te mogen genieten!

En wat is het mooi uitgepakt.
Ik vind de kleur zo schitterend poederig opgedroogd :-)
Echt heel mooi!

Een lieve groet, Suzanne

Juliëtte zei

Wat een goed idee! En het resultaat mag er zijn!
Zo kan je weer genieten van je mooie lampetstel!

Veel liefs, Juliëtte

Nathalie Zegeren zei

Hallo Hannie, bedankt nog voor je reactie op mijn blog, thuis bij Huis & Haard. Na een nogal hectische week , staat vandaag in het teken om iedereen even een bedankje te sturen en alle blogs te bekijken. Wat ziet het er gezellig uit allemaal! ik wens je nog een fijne dag, liefs Nathalie

Wonen aan boord zei

Het is toch ook zo'n lief kleurtje he dat oud roze van jou! Staat prachtig weer zo Hannie, en met dit idee in je achterhoofd ga je er vast nog jaren plezier van hebben ;-)

lieve groet,
Alberta

Anita zei

Mooi! in een handomdraai een heel andere lampetstel.
En als je een andere kleurtje wil ... ;-)
Een hele fijne avond! Groetjezz lfs mij