dinsdag 4 februari 2014

Kom mee....

Kom mee naar buiten
allemaal,
dan zoeken we een zonnestraal:)
..

Wat was het heerlijk vandaag,
..
heb je er niet van kunnen genieten,
loop dan maar even mee
op mijn wandeling die ik vanmiddag met een vriendin maakte.
...

Sinds een maand proberen we twee of drie keer in de week 
een flink stuk te wandelen
..
het is heerlijk
en natuurlijk ook nog eens goed voor je
...


We liepen eerst langs de rivier 
daar is altijd wel iets te zien
...
groot scheepvaart verkeer,
de grienden,
een eenzaam bootje ,
en het vergezicht de polder in
...




Ik schreef hier al eens eerder over de rivier
...
Toen was de wereld bedekt onder een witte laag,
nu al wat groen en een heerlijk zonnetje!
...


Na de rivier kozen we ervoor 
nog een stuk de polder in te gaan
..

Verleden week zijn de bomen geknot,
altijd weer een mooi gezicht 
van die knoestige knotten zonder takken!




Op het land al veel watervogels die met takjes 
aan het slepen waren
...
De natuur is de tijd al vooruit!


Ik hoop dat jullie 
allemaal van deze mooie dag hebben genoten
...
Maar misschien had je vandaag 
geen moed, 
energie, 
tijd of zin 
om te genieten in de natuur!
...
Dan hoop ik dat je van deze post kon genieten!

♥♥♥

Lieve groet,
Hannie





36 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooi gebied voor een heerlijke wandeling. Gistermiddag heb ik daar ook zo van genoten, de zon scheen en er stond bijna geen wind. Dan is het zo lekker om buiten te zijn.

Ik heb genoten van je post. Liefs, Ingrid

huis tjokvol zei

dank je wel voor deze wandeling door jou foto,s heerlijke foto,s.

Martine zei

Ik kom net terug van het lopen met de hond. En de rivier die op jou foto's staan zag ik heeeeeel in de verte:) Jammer genoeg vind ik het iets te ver om naar toe te lopen, maar op de fiets kom ik er regelmatig. Dat water, ik blijf het mooi vinden in elk jaargetijde. Het is vandaag echt heerlijk weer. Net voorjaar :)
Liefs, Martine

crochetcookingandmore zei

Hannie, wat een mooie foto´s en wat goed dat je 3x per week gaat wandelen!Ik neem het me vaak voor, maar vaak blijft het beperkt tot een wandelingetje op zondagmiddag.

Nelleke Hobby zei

Mooie foto´s gemaakt.
Heerlijk he zo´n zonnige dag.
Helaas alleen wel gewerkt vandaag.
Zag vanmiddag wel op de route naar school dat de voorjaarsbolletjes al op beginnen te komen...
Groetjes,
Nelleke


Verie -Vestywo- zei

Hannie, wat een mooie post! Vandaag had ik geen tijd, zin, energie om ook nog eens een wandeling te kunnen maken! De zon heeft me warmte gegeven, samen met deze mooie post!

Lieve-Groetjes, Verie

Debby's wereld zei

Ik heb een stukje met jullie meegelopen. Prachtige foto's en wat een genot om zo daar te kunnen wandelen met deze zonnestralen.

Lieve groetjes Debby

Huiz&zo zei

Herkenbare plaatjes! Wij lopen ook graag langs de rivier. Dit trekt altijd, en zeker omdat we er jaren aan gewoond hebben. Heerlijk om lekker buiten te genieten van dit heerlijke weer!

Fijne dag!

Jolanda zei

Prachtige foto's!
Vroeger woonde ik met onze ouders ook aan een dijk. Blijft altijd mooi, echt.
Het riet is ook zo prachtig in de zon.

De Witte Lanteern zei

Goed van je om samen met een vriendin geregeld te gaan wandelen. En gezellig natuurlijk! En wij kunnen dan ook lekker meegenieten van je prachtige foto's...
Liefs, Peetje

Blomkje en Wenje zei

Wat een heerlijke wandeling! Fijn dat ik even mee mocht! Helaas zijn zoontjelief en ik geveld door de griep, dus wij hebben de laatste twee prachtige dagen binnen door moeten brengen :(
Prachtige foto's!

Fijne avond

X Pietrik

Ús hûs ús thús zei

Ik zat vandaag de hele dag op kantoor dus fijn dat ik even met je mee mocht genieten. Prachtige foto's!
Groetjes van Aleta

lia zei

Wat een mooie Hollandse plaatjes....
Bedankt voor je wandeling....

Liefs lia

What's in a day zei

En of het genieten is Hannie, zo mooi langs de rivier, daar geniet ik hier ook zo van, al vergeet ik vaak mijn fototoestel:)
Mooi zonnestralen vangen, energie opdoen en genieten.
Ik ben even lekker uitgewaaid!!!
De post is geweest....zo leuk...

Lieve groetjes, Eefie

van alles wat in huis en tuin. zei

Ha....dat lijkt wel een beetje op de wandeling die ik gisteren maakte maar is het dezelfde rivier? Ik denk het niet, mijn rivier was de Rijn en de jouwe?
Het was heerlijk hè. Goed om samen te wandelen, altijd nog leuker dan in de sportschool op de band, toch?

Groet Trijnie

het Moonhuis Monica zei

Echt heerlijk weer was het vandaag, ik heb veel gefietst en het echt heet gehad met mijn gewatteerde jas aan pffff!!!
Prachtige plaatjes laat je zien zeg!!

Liefs Monica

Sober en Stijl zei

Heerlijk genieten hè....van zo`n wandeling?
Mooie plaatjes.

Liefs, Dorine

Homemade Home zei

Heerlijk zo wandeling langs het water en de polders, dat straalt zoveel rust uit.
Ik ben er van de week nog langs gereden, ik heb namelijk je tip opgevolgd en ben gezellig naar Giesenburg geweest. Ik heb 2 leuke kussen hoezen in de uitverkoop gekocht. Ik vind het daar altijd zo leuk.
Nog bedankt voor de tip.
Lieve groet Nelly

Marcel en Suzanne zei

Ooo heerlijk!!!
En of dit genieten is :-)
Wat is het mooi bij jullie,
je moet er oog voor hebben...
Dan pas zie je de schoonheid ervan :-)
Maar dat heb jij voorzeker,
oog voor mooie dingen!

Heerlijk dat je al dit mooie natuurschoon wilde vangen voor ons in plaatjes :-)
DANKJEWEL!!!

LIEFS, Suzanne

lien zei

Oh heerlijk he, zo wandelen. Zeker als je samen gaat! En wat een mooie foto's heb je gemaakt! Liefs Carolien

Gerry zei

Wat een prachtige dagen zijn het, he?
Je hebt prachtige foto's gemaakt van een heel mooi gebied.
Ik probeer er ook zoveel mogelijk van te genieten.
Een mooie dag!

Liefs, Gerry

Rensina Steursma zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Zo te zien woon jij in een erg mooie omgeving.
Groetjes Rensina

bij ELZ zei

Wauw mooie plek om te wandelen! Heerlijk hè dat zonnetje de afgelopen dagen, dat doet een mens goed! Liefs Lindy

kreamade zei

Mooi!!! gr. Hennie

Juliëtte zei

Genoten heb ik zeker!
Van deze oer- Hollandse wandeling!

Veel liefs, Juliëtte

Thuis bij Tjits zei

Ik heb dinsdagmiddag ook een heerlijke wandeling gemaakt met Ayla en haar hondenvriendjes, zo genieten in de zon. Maar nu heb ik met jou ook weer gezellig meegelopen, wat is het mooi daar!!

Liefs, Tjits

House of Seasons zei

Als ik dit zie, wil ik zeker even wandelen!
liefs van mij

Miranda zei

Genieten van een wandeling en een prachtige omgeving.

Fijne avond. X

Huis in de Provence zei

Heerlijk zo'n wandeling...ik liep even gezellig met je mee ;-)
Fijne week.
Lieve gr. Mirjam

Brigitte Peetermans zei

Dag Hannie,
Ik zag zonet je comment staan bij Mirjam (small things enz...) en de naam van je blog sprong er zodanig uit dat ik even een kijkje kom nemen.

wat een artistieke foto's zeg.
En ik houd van de manier waarop je de lezer aanspreekt, heel direct.

Als je zin hebt, kan je komen kijken bij mijn giveaway:
http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2014/02/giveaway-willie-whale-and-pocheke.html

Liefs van Brigitte vanuit België

Housebythewaterhole zei

Hoi Hannie, leuk dat je me gaat volgen, welkom, heb me aangemeld jouw ook te volgen, straks spit ik je blog eens uit ..haha…. prachtige foto's trouwens, de rest moet ik nog bekijken !!
Fijne dag nog
Liefs Kathy

ilona zei

Het was heerlijk weer voor een wandeling. En wat goed dat je je fototoestel mee op pad neemt, zodat wij ook kunnen mee genieten.
Groetjes, Ilona.

De liefste zei

Heerlijk, zo'n zonnige dag. Lekker er op uit en een frisse neus halen. Ook hier wordt druk geknot. Het ziet er meteen een stuk kaler uit. Maar verder loopt de natuur heel erg voor, zoveel vol in knop en zelfs al in bloei.
Geniet van je avond.
Liefs,
Mirjam

Hann¥ zei

Wat een verschil met vandaag he?!
Ik loop normaal elke dag een stuk.....nu al even niet maar komt wel weer...
Heb nu in ieder geval even hier mee gelopen.....prachtige foto's Hannie....
Fijn weekend en dank je wel voor je lieve reactie op mij post....
Liefs,Hanny

Mirjam Kakelbont zei

Prachtig blog, schitterende foto's, mooie tekst. Lof rondom.

Zeg eh...waar woon jij? Het ziet er mirakels bekend uit. En dan nog onze naam! Aangenaam kennis te maken en groetjes van Mirjam Kakelbont, alias Kakel :-)

http://kakelbont.freeweb.nl/

Nelleke Hobby zei

Ha Hannie,

Deze keer stond ik niet zelf met een kraam.
Maar er was een kraam vol met allerlei mooie stukjes en daar mochten die van mij bij staan!!!
Wel leuk hoor ze waren zo verkocht.
Trouwens stijl je nog wel eens een de etalage voor die kinderkledingwinkel???
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl