dinsdag 18 februari 2014

Blij met ...

  Feest
in Huize Kipkakel
.....
Voor mijn verjaardag werd ik verrast
met een mooi kado!
....
Erg blij ben ik met 'mijn' Sony A58
een spiegelreflex camera!
..
een cursus in het vooruitzicht,
mooie foto's bij mijn posten!
...



Een fijne, gezellige dag
heerlijke hapjes en taart
...
verwend met bloemen en kadootjes
...



Ik maakte banaan/chocolade flappen
en amandelspijsbroodjes
...
dochter had een feesttaart gemaakt met marsepein :)

♥♥♥





Deze week heerlijk voorjaarsvakantie,

vandaag bezochten we 
het watermuseum in Arnhem,
erg leuk voor de kinderen
....

Fijne week

♥♥

Lieve groet,
Hannie


37 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Hannie. Zo te lezen heb je erg genoten en ben je ook nog eens flink in de watten gelegd. Wat gaaf dat je zo'n mooie camera hebt gekregen. Een cursus is dan inderdaad wel verstandig, zo kun je de camera beter leren kennen.

Leuk dat je naar het Watermuseum bent geweest. Ik werk in die plaats, dus je was vandaag dicht bij me ;-).

Liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zo, jij hebt een prachtige camera gekregen! Dat wordt dus flink oefenen, wat wil zeggen dat we natuurlijk moeten kijken of je al resultaat boekt, hihi. Dus kom maar op met die foto's! Leuk!
Liefs, Peetje

Blomkje en Wenje zei

Nog van harte! Prachtig cadeau heb je gekregen!

Fijne avond

X Pietrik

Vlijtige Lies zei

Gefeliciteerd! Met je verjaardag en je prachtige camera.Ik heb dezelfde,echt een hele fijne camera! Veel plezier ermee.

Linda zei

Hartelijk gefeliciteerd! Echt verwend met een nieuwe camera! En wat een lekkere dingen zet je de gasten voor. We zien de foto's wel langs komen; veel plezier ermee!
groet, Linda

Pure zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag..
Wat een prachtig cadeau heb je gekregen zeg..
En het watermuseum zijn ze hier met school ook een keer geweest (wij wonen er in de buurt)
Groetjes Chris

Pure zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag..
Wat een prachtig cadeau heb je gekregen zeg..
En het watermuseum zijn ze hier met school ook een keer geweest (wij wonen er in de buurt)
Groetjes Chris

trijnie smith zei

Van harte gefeliciteerd!
Wat een mooi cadeau zeg, daar kan je straks wat mee!

Fijne avond
groet Trijnie

Verie -Vestywo- zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag nog. Mooie en lekkere dingen heb je gekregen en gemaakt. Geniet ervan.

Lieve-Groetjes, Verie

Danielle zei

Nog van harte gefeliciteerd, je kan nu helemaal los met fotoos maken! Mijn kleertjes willen wel proefkonijn zijn hoor....
Waren de bananen/chocoladeflappen lekker?

Doortje Dartel zei

Van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijk cadeau heb je gekregen. We kunnen daar dan weer van die nog mooiere plaatjes van jou gaan zien.
Dat watermuseum is inderdaad leuk om heen te gaan.

Wonen aan boord zei

Van harte gefeliciteerd Hannie! Nog vele jaren toegewenst samen met je gezin. Die amandelbroodjes zien er heerlijk uit zeg...
En ik ben toch razend nieuwsgierig naar je zwarte banken! Wanneer krijgen we ze te zien?

Lieve groet,
Alberta

Jedidja zei

Van harte gefeliciteerd!

Ús hûs ús thús zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!! En nog veeeele jaren! Wat heb je een super cadeau gekregen. Leuk dat je ook een cursus gaat doen.
We zien je "nieuwe foto's verschijnen!
Groetjes van Aleta

Anita r zei

Hartelijk gefeliciteerd
met je
Verjaardag.
Ontzettend verwend bent je met je mooie camera.

gr. Anita

julia zei

Van harte gefeliciteerd .

Hele mooie camera veel plezier ermee .

Julia

het Moonhuis Monica zei

Gefeliciteerd en wat een mooi cadeau heb je gekregen!!

Liefs Monica

Anita zei

Hieperdepiep van harte met je verjaardag Hannie :-)
Wat een prachtig cadeau én lekkernijen hihi
Wens je nog een hele fijne voorjaarsvakantie!
Groetjezz lfs mij

Indruk zei

Gefeliciteerd nog! Wat heb je een superkado gekregen, dat worden mooie foto's. Ik maak al mijn foto's in de automatische stand, een cursus lijkt me ook zo leuk. Hier begint de vakantie volgende week. Fijne dagen nog, Pascale X

Marjon zei


Hallo Hannie van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag en wat ben jij heerlijk verwend...dat wordt dus oefenen en oefenen met een nieuwe camera...hij is super....mijn lief heeft mij verrast met Kerst en ik bn nog steeds aan het oefenen...een cursus is helemaal niet verkeerd...geniet ervan...lieve groet Marjon

Marcel en Suzanne zei

Van HARTE GEFELICITEERD lieve Hannie!!!
Nog vele gelukkige, gezonde en gezegende jaren toegewenst met allen die je lief zijn.

Wat een geweldig cadeau heb je gekregen,
daar gaat mijn hart sneller van kloppen :-)
Heel veel plezier met fotograferen!
Maar dat gaat vast wel gelukken,
het oog en talent voor mooie details vastleggen heb je al :-)
Ik als liefhebber verheug mij al op nog meer mooie plaatjes!

Ik fotografeer ook al jaren met een spiegelreflex...
als je dit eenmaal hebt ontdekt wil je nooit meer terug :-)

LIEFS, Suzanne

Rubato zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooi cadeau heb je gekregen. Veel plezier er mee. Het resultaat gaan we vast zien op je blog.
Groetjes, Henny

huis tjokvol zei

nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat een super leuk kado.

liefs yvonne

lien zei

Van harte gefeliciteerd nog!! k ga binnenkort ook een camera kopen en dan ook een cursus volgen. Wow, dat worden mooie blogposten van ons, let maar eens op, haha!

Homemade Home zei

Van harte gefeliciteerd Hannie en nog vele gezonde jaren. Wat een prachtig cadeau heb je gekregen.
Deze staat ook al jaren op mijn verlanglijstje wie weet volgend jaar Hihi!! Ben benieuwd naar je foto's.
Nog een fijne week lieve groet Nelly

ilona zei

Gefeliciteerd!! Wat een verwennerij en lekkers! Helemaal gaaf, een speigelreflex, ben benieuwd naar de foto's! Groetjes, Ilona.

Rensina Steursma zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een geweldig cadeau heb je gekregen zeg...
En je hapjes zien er ook heerlijk uit, dacht eerst dat het saucijzenbroodjes waren, maar toen zag ik wat het waren.
Klinkt erg lekker, zou je het recept eens met ons willen delen? :)
Lieve groet, Rensina

Onder de knotwilg zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een prachtig cadeau! We kijken uit naar je foto's! (En die zijn altijd al zo sfeervol en mooi!)

Huis in de Provence zei

He Hannie,

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Hopelijk heb je leuke cadeautjes gehad en heb je al lekker kunnen oefenen met je camera!!
Lieve gr. Mirjam

Gerry zei

Hartelijk gefeliciteerd Hannie met je verjaardag!
Wat ziet het er allemaal feestelijk uit!
En wat een mooi cadeau heb je gekregen, een mooie camera met een cursus! Wat zul je daar veel plezier van krijgen.
Ik wens je nog een fijne vakantie met zijn allen!

Liefs, Gerry

Hann¥ zei

Nog van harte Hannie en je bent flink verwend....
Fijne dag en liefs,Hanny

Juliëtte zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Wat een verwennerij allemaal!

Veel liefs, Juliëtte

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een superr kado daar ga je veel pret mee beleven ... lekker verwend en een zelfgemaakte taart van je dochter wat leukkkk ... geniet nog lekker na wens je veel plezier met je kado en een fijn weekend lieve groet rosita

Sober en Stijl zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!.... wat een gezellige plaatjes met heerlijke lekkernijen:-)en een mooi cadeau zeg!
Liefs, Dorine

What's in a day zei

Wat zul jij blij zijn met je mooie, nieuwe camera, dan zien wij binnenkort nog mooiere plaatjes voorbijkomen:)
Alsnog van harte, ik had je blog een beetje gemeden, ha, ha, omdat ik er zeker van wilde zijn of de post nog wel langs kwam bij je.
Het zit er weer op, vakantie voorbij, op naar de Lente hoor!!!

Fijn weekend Hannie en lieve groetjes,
Eefie

Marieke zei

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik wens je heel veel gelukkige en creatieve jaren.
En wat een prachtig cadeau.
Lieve groet Marieke

Nelleke Hobby zei

Nog van harte gefeliciteerd.
Gaaf het zo´n camera.
Al moet ik zeggen dat ik vaak nog vlug het kleintje pak.
Nou succes met jet cursus.
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl