woensdag 29 januari 2014

Woonkamer hoekjes en leuke UIT-TIP♥

Vandaag 
een post met wat nieuwe hoekjes 
in de woonkamer
...

Heerlijk om te soppen 
en gelijk te schuiven met de spullen die
in de kast staan
of 
op andere plaatsen in huis
...






Mijn vakkenkastje uit een andere post
is weer naar een andere plek verhuisd
en daarvoor in de plaats
kwam een oude witte kist 
en een bruin kistje,
wat oude flesjes , een mooi oud sloop met een kantje
en een groen plantje
...

Het leuke stoffen zakje met de tekst
'recipe for love'
kreeg ik deze week van een creatieve vriendin!
..



Dit is een heerlijk plekje om te zitten,
de twee stoeltjes staan in het midden van de kamer,
naast de houtkachel,
en met een mooi tijdschrift of mijn haakwerkje:)
 is het hier heerlijk ontspannen!
.....




Mijn oude koffers stonden door het hele huis verspreid,
nu op een stapel van drie
en 
nog een stapel van twee op de kast:)

Ik heb er genoeg,
maar ik vind het hele mooie opbergers
...

speelgoed, tijdschriften, muziekboeken
alles zit er in!
...


Een blik in de kamer, dat vind ik altijd een beetje lastig fotograferen
maar wel leuk even gluren!
....

Tot slot :

een leuke uit-tip
 voor 30, 31 januari en 1 februari!

De Graanbuurt  (klik ..klik) 
in Giessenburg 
houdt haar opruiming!

Een heel sfeervol uitje,
met leuke winkeltjes in een mooie setting.
Kijk even op hier voor meer info!


(foto van internet: de Graanschuur Giessenburg)



Een fijne week nog 
en
alvast een mooi weekend!

Lieve groet,
Hannie
♥♥





30 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Soppen laat ik liever achterwege ;-), maar met spullen schuiven is des te leuker. Mooi om de koffers op elkaar te stapelen, dan vallen ze nog meer in het oog. En met een binnenkijker kun je bij mij altijd aankomen, niets leuker dan 'gluren' bij de buren (al klinkt dat altijd zo stiekem ;-)).

Het plekje bij de kachel lijkt mij heerlijk, vooral nu het buiten zo koud is. Ik zit momenteel in de vensterbank, terwijl de radiator daar onder op de hoogste stand staat. In de rug is het bij het raam wel een beetje koud en mijn achterste begint inmiddels ook te protesteren, dus ik denk dat ik zo dadelijk toch mijn stoel maar op ga zoeken.

Bla bla...je zou haast denken dat ik op mijn praatstoel zit hihi.

Ik wens je nog een hele fijne dag, Hannie! Liefs, Ingrid

P.S. Zo jammer dat dit adresje niet in de buurt zit!

De Witte Lanteern zei

Dat lijkt me ook een heerlijk plekje om lekker te genieten, zo heerlijk bij de kachel.
Leuk dat je de koffers zo hebt gestapeld. Handige opbergers (en leuk!).
Liefs, Peetje

Rensina Steursma zei

Leuk is dat hé, alles lekker schoon en kun je lekker gaan restylen.
Wat een fijn plekje zo bij de kachel, heerlijk nu het zo koud is.
Oh en ik vind je koffers ook zo mooi, wil echt ook een keer zoiets.
Lieve groet, Rensina

Debby's wereld zei

Even gluren vind ik heel erg leuk om te doen en vooral als er zoveel moois te zien is. Die koffers zijn echt geweldig, ze staan natuurlijk super maar zijn ook heel handig om dingen in op te bergen, dubbelop.

Mooi gebouw Graanschuur Giessenburg. Helaas te kort dag en daarvoor weer niet echt naast de deur.

Gr. Debby

Homemade Home zei

Wat heb je toch een super gezellig huis Hannie en je heb weer leuke hoekjes gemaakt.
Bedankt voor de tip, ik denk dat ik even ga kijken.
Fijne dag lieve groet Nelly

Huiz&zo zei

Heerlijk om lekker te schuiven in huis. Helaas is dat er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten, maar ik ga het zeker binnenkort weer oppakken ;-)

Fijne dag!

Indruk zei

mooi die gestapelde koffers en wat leuk die kachel, heerlijk! Pascale x

Anita zei

Heerlijk dat we even mee mogen gluren ;-)
Wat een prachtige en sfeervolle woonkamer.
En dat schuiven is zo leuk zo heb je steeds weer iets anders!
Mooi je koffers en zo'n plekje bij de kachel is met dit grijze weer een knus en "rieleks" plekje om onderuit te zakken haha
Ik ben de koffers aan het pakken, nog twee nachtjes ... Blog volgt! ;-)
Groetjezz lfs mij X

Gerry zei

Wat een heerlijke binnenkijker. En dat schuiven is altijd leuk. Ik doe het ook regelmatig. Soppen hoort erbij, al is het minder leuk, maar geeft het wel veel voldoening dat alles weer lekker fris is.
Een heerlijk plekje bij de kachel.
Die opgestapelde koffers staan ook leuk.
En een paar potten kersenbloesem maakt het dan helemaal af.

Liefs, Gerry

Marcel en Suzanne zei

Wat heerlijk om bij jou te mogen gluren :-)
Want het is werkelijk een genot om in huize kipkakel te mogen gluren :-)
Het is altijd weer zo'n fijne sfeer bij jullie,
je hebt echt een groot talent om dat te kunnen creëren!
O ja...
en die leuke houtkachel,
verrukkelijk om daar naast te mogen zitten.

DANK voor het gluren :-)
Ik hoop zo dat het nog eens mag...
:-)

LIEFS, Suzanne

Marjon zei


Hallo Hannie, we hebben bijna dezelfde indeling...blik in de hele kamer....Prachtig en sfeervolle hoekjes heb je gecreëerd en wat een goede oplossing de koffers, ik heb een kleintje op de kast liggen maar voor andere spullen die niet gezien mogen worden een echte aanrader....wat is het toch heerlijk om te poetsen, opnieuw te stylen en te dan te kunnen genieten...fijne week en lieve groet Marjon

Danielle zei

Wat gezellig weer bij je!

bij ELZ zei

Wat heb je toch een prachtige verzameling koffers! Leuk om ze te stapelen hè. Het ziet er weer heel gezellig uit bij je zo met de nieuwe hoekjes. En leuk ook die bloesemtakjes, die ga ik van de week ook halen denk ik, ziet er zo gezellig uit! Liefs Lindy

What's in a day zei

Vanmiddag heb ik ook de stofdoek in de hand genomen:) maar ik kwam niet ver...even te moe en ook geen zin hoor.
Maar hoekjes maken is wel zo leuk, je koffers zijn zo mooi, prachtig om zo een verzameling te hebben, heel sfeervol.
Ik zit ook dicht bij de verwarming, de kou lijkt in je benen te slaan, vooral als je niets meer gewend bent aan kou.
Jij hebt ene heerlijk hoekje, ik zie je al zitten, al hakend en genietend.

Fijne week nog,
Lieve groet, Eefie

Ús hûs ús thús zei

Wat heb je toch een heerlijk gezellig huis met al die sfeerhoekjes. Je verzameling koffers vind ik ook prachtig. En ze zijn nog handig ook!
Fijne avond! Groetjes van Aleta

Jolanda zei

Heerlijk dat schuiven, mooi excuus he, dat schoonmaken:)De Graanbuurt is leuk! We ware er in de kerstvakantie en gingen niet met lege handen weg...

It's me zei

Wat gezellig bij je zeg.....en ja zeker leuk de graanschuur...staat hier alleen ietsje later op de agenda......liefs van mij...x !

van alles wat in huis en tuin. zei

Ja kijken bij een ander blijft leuk, vandaar dat ik ook de woonbladen koop1
vanavond, bij een soort van kringloop van een kerk, even weer wat bladen gekocht voor 50 eurocent. Heerlijk bij een kopje koffie!
Maar bij jou kijken is ook leuk!
Het ziet er reuze gezellig uit, vooral daar bij de kachel. Die zal vanavond wel branden, daar is het wel weer voor.

Groet Trijnie

THE BLACK BARN zei

IK HEB GENOTEN OM EVEN BIJ JOU BINNEN TE MOGEN GLUREN.
GEZELLIG HUIS!

MIRANDA

Hann¥ zei

Ziet er gezellig bij je uit Hannie...
Heerlijk om zo in je huis bezig te zijn en steeds nieuwe plekjes te maken....
Lieve groet,Hanny

Marjonel M zei

Dat ziet er heel gezellig en knus bij je uit.

Liefs, Marjonel

het Moonhuis Monica zei

Leuk om even bij je binnen te kijken.
Ik ben nog nooit bij De Graanbuurt geweest, lijkt me wel leuk om een keer te zien.

Liefs Monica

kreamade zei

Wat ziet dit er gezellig/knus/sfeervol uit. Een heerlijk hoekje om te zitten!! gr. Hennie

Juliëtte zei

Super gezellig bij je hoor!
Ik zie me daar al helemaal zitten, gezellig een kop koffie bij je drinken!!

Veel liefs, Juliëtte

Verie -Vestywo- zei

Gezellig, gezellig, dat is het nou ALTIJD bij jou! Echt waar!
Leuke uit-tip, wie weet kan ik er wat mee!

Lieve-Groetjes, Verie

Pure zei

Leuk,het kleine binnenkijkertje..
Geweldige Recipe for love mandje...love it...
Schoonmaken en schuiven,daar houd ik ook wel van...de lekkere geur van schoonmaakmiddel,heerlijk..
Groetjes Chris

lien zei

Wat een mooie binnenkijker! Helemaal mijn smaak, echt gezellig landelijk!
Groetjes Carolien

Huis in de Provence zei

gezellig om even bij jou binnen te kijken....je hebt mooie hoekjes gemaakt!!
Heerlijk genieten van een schoon en opgeruimd huis!
LIeve gr. Mirjam

Miranda zei

Wat heb je toch een gezellig huis, vol met sfeervolle spulletjes en prachtige hoekjes!

Fijn weekend. X

ilona zei

Lekker even ergens binnen kijken, ik hou ervan. Wat een heerlijk plekje, zo bij de houtkachel, blijft toch een wens van mij. Groetjes, Ilona.