maandag 13 januari 2014

Uitwaaien...

Heerlijk
om het nieuwe jaar te starten met
een bezoek aan het strand!
...
Ik zag al verschillende strandposten voorbij komen.
...
De buien zouden zaterdag overtrekken en in de middag zou het droog zijn,
dus om 11.00 stapten we  in de auto richting de 2e Maasvlakte
...
Dit strand kozen we omdat manlief nog even langs de zaak moest 
en we zo het nuttige met het aangename konden verenigen:)
..

Onze picknick moesten we helaas nog in de auto houden
maar daarna trok de lucht open en genoten we
van een harde wind,
en van stoere mannen en vrouwen
die aan het kitesurfen waren,
van schelpen zoeken
en van prachtige luchten

en van uitwaaien!
....


Donkere luchten waar de zonnestralen doorbreken
...


En toen..
waren de buien verdwenen en kwam de zon!



Kenmerkend voor de 2e Maasvlakte:

De windmolens!


Dit strand is heel geschikt voor kitesurfen...
het was er dan ook heel druk!








Het lijkt mij een heerlijke sport,
maar ook wel zwaar!


Deze foto is niet goed belicht,
maar ik vond hem toch wel mooi!

.....




De meisjes (dochterlief en een vriendinnetje)
genoten van
schelpen zoeken,
zonnen in een duinpan en 
rennen over het strand!

.....


Dank jullie wel voor alle lieve supportreacties op mijn vorige post!

♥♥♥
Jullie hebben gelijk:
 de inspiratie komt vanzelf weer,
en ik sleep overal mijn fototoestel mee naar toe
dan komt het goed!



Fijne week
♥♥
lieve groet,
Hannie








29 opmerkingen:

Jolanda zei

Leuk bericht, met prachtige foto's!

huis tjokvol zei

wauw wat een mooie foto,s en heerlijk he uitwaaien op het strand.

Ricky Persoons-Somers zei

Als ik toch eens wat dichter bij het strand woonde.... *zucht* Mooie foto's!

Debby's wereld zei

Mooie foto's zelfs die niet goed belicht is vind ik juist heel mooi.
Sleep maar mee die camera kunnen we vaak genieten van prachtige foto's.

Pure by me zei

Oh Hannie,ik vind je foto's super..wat een sport is dat Kitesurfen he ??
Lijkt me heel gaaf (nou ja ik zou het nooit kunnen doen) maar ook heel zwaar..
Lekker uitgewaaid met de meisjes,heerlijk..
Groetjes Chris

Kom Achterom zei

ooh zag net ook al zo'n heerlijke post bij mirjam!
Wat is dit genieten! ik zou willen dat ik bij jullie in de buurt woonde!
fijne dag
Yolanda

Thuis bij Tjits zei

Oh wat heerlijk Hannie dat je ook naar het strand geweest bent, ik geniet dit keer met jou mee!!
Prachtige foto's, ik kan er geen genoeg van krijgen!

Fijne week,
lieve groetjes, Tjits

Doortje Dartel zei

Genieten van een heerlijke middag!

Hann¥ zei

Heerlijk uitwaaien aan zee....was er gisteren een perfecte dag voor....
Kitesurfen is echt gaaf om te zien....had het ooit ook wel eens willen leren maar heb alleen gesurft....watersport zit in mijn bloed.....we hebben een boot aan de Vinkeveense plassen dus water genoeg om dan te surfen....wakeboarden....zeilen...heerlijk!
Iets waar we met het hele gezin van genieten.....
Helaas kan ik door gezondheidsproblemen alleen nog maar zeilen....maar erna kijken is ook leuk hoor...
Zo zit ik dus te genieten van jouw prachtige kitesurf-foto's.....dank je wel voor je prachtige post Hannie!

Liefs,Hanny

De Witte Lanteern zei

Ook ik geniet weer van deze strandpost. Ik schreef het ook bij Mirjam die ook al zo lekker genoot van het strand: ik mis het strand in Limburg! Maar als het echt erg wordt rijden we gewoon dat hele stuk er naar toe! Heerlijk uitwaaien, lekker zitten bij een strandpaviljoen en dan weer lekker met gezonde blossen op onze wangen naar huis! Je boft maar dat je er zo bent. En je hebt weer prachtige foto's gemaakt. Echt genieten!
liefs, Peetje

Marcel en Suzanne zei


Bij mij begint het nu toch ook echt te kriebelen hoor!
HET STRAND...
Of jullie gelijk hebben.
Gewoon heerlijk doen als de gelegenheid zich voordoet!
En nu nagenieten :-)

DANKJEWEL dat ik mocht meegenieten,
want nee...
ook hier in de provincie Groningen zijn geen grote zandstranden en een ruisende zee.
Wel slikkerige kwelders en wad,
dat is ook mooi hoor.
Maar als ik dan jouw prachtige foto's zie... :-)

LIEFS, Suzanne

Huis in de Provence zei

Prachtige heerlijke Hollandse luchten :-). Ik heb even lekker mee uitgewaaid;-)
Fijne week.
Gr. Mirjam

Home and Lifestyle zei

Een heel goed idee, uitwaaien aan zee! Helaas wonen wij ver van het strand vandaan, anders wist ik het wel. Wij wonen wel redelijk dicht bij de bossen, maar daar heb ik veel minder mee. Daar krijg ik nooit dat magsiche gevoel, wanneer ik over de duinen kijk en die immense zee voor mij zie...prachtig!

Liefs, Ingrid

kreamade zei

Oh zeg, als je dit leest, krijg je vanzelf zin in een strandwandeling. gr. Hennie

De Freubeltuin zei

Heerlijk Hannie,
lekker uitwaaien aan de zee.....(en gelijk de nieuwe ideeën er in waaien)
Prachtige foto`s joh!

Groetjes Maartje

Indruk zei

wat een mooie foto's heb je gemaakt! met recht uitwaaien he? pascale x

Passione Helena zei

Nou wat heerlijk Hannie, en meteen een geweldige post! Goed idee om de camera bij de hand te houden ;-) Super foto's, ik geniet helemaal mee. Bij ons was het zaterdag ' huilen met de pet op' wat betreft het weer. Het werd na een zeer regenachtige dag na vieren pas droog. Jullie hebben het maar getroffen!

Wens je een fijne week!

Lieve groet, Helena

lia zei

Prachtige foto's..
Ik wil ook naar de zee....

Anita r zei

Heerlijk zo op het strand uitwaaien.
Moeten wij toch ook eens gaan doen.
Leuke foto´s heb je gemaakt.

gr. Anita

What's in a day zei

Strand en zee blijft mooi Hannie, wij gaan er ook graag naar toe ook al is het ver rijden, heerlijk om uit te waaien en met de kids te genieten.
Fijn dat je even inspiratie vond:) maar ik begrijp het wel hoor!!!

Lieve groetjes, Eefie

THE BLACK BARN zei

JULLIE ZIJN LEKKER UITGEWAAID ZEG!!

MOOIE FOTO'S!

FIJNE DAG,

MIRANDA

het Moonhuis Monica zei

Wauw Hannie, wat een prachtige foto's!
Ik krijg meteen zin om binnenkort ook eens richting de zee te gaan.
Jullie hebben vast genoten!!

Liefs Monica

Huiz&zo zei

Heerlijk om even uit te waaien op het strand. Het strand trekt in alle jaargetijden. Mooie foto's!!

Groetjes!!

bij ELZ zei

Wauw! Mooie foto's Hannie!
Wat is het toch altijd fijn op het strand hè. En elke keer weer mooi om te zien. Ik krijg er nooit genoeg van..
Gaaf ook om die kitesurfers bezig te zien.
Ik ga nog even terug lezen bij je hoor, ben tijdje afwezig geweest. Maar doe altijd zoveel inspiratie bij je op. Jou posten zijn altijd zo genieten! Fijne avond, liefs Lindy

ilona zei

Wat een mooie foto's!! Heerlijk zo uitwaaien op het strand, met die prachtige lucht die constant een andere wolkendek laat zien. Bedankt voor het meegenieten! Groetjes, Ilona.

Sober en Stijl zei

Heerlijk hoor! wij gaan ook graag naar de zee :-)

Groetjes, Dorine

Krek wak wou zei

Wat heerlijk he....lekker uitwaaien aan het strand! Prachtige foto's, Hannie! Fijn dat je ons even meenam!
x Nicole

Rensina Steursma zei

Wat een leuke foto's heb je gemaakt!
Zo te zien hebben jullie een heerlijk dagje weg gehad.
Lieve groet, Rensina

De liefste zei

Heerlijk, zo uitwaaien. En wat leuk om te zien dat geen enkele lucht op de foto's gelijk is... dan weer blauw met een dotje wit en dan weer diep grijs.
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam