donderdag 9 januari 2014

Schrijven...

Soms gaat schrijven vanzelf,
maar
soms is het zoeken naar onderwerpen
...

Een eerste post in het nieuwe jaar,
inmiddels zijn er alweer negen bladzijden
van het jaar volgeschreven
...
Wat zal ik schrijven?

Dat de rust is weer gekeerd na logeerpartijen ...
Dat er twee kinderkamers van top tot teen zijn gesopt...
Dat de kinderen weer naar school zijn...
Dat ik vanmorgen heerlijk met een vriendin heb gekletst en geknutseld...
Dat ik een uur in de wind heb gelopen...
Dat het Sonja boek weer open op de aanrecht ligt :) ...
Dat ik mooie hyacintenbolletjes kreeg...

En zo vullen de bladzijden van de dagen zich weer
...



Hopelijk krijg ik snel weer inspiratie
om mooie posten te schrijven!
...



Waarover zal ik dit jaar gaan schrijven
...
Kringlooptips
 DIY
sfeer
brocante
 recepten
 naar buiten
misschien nog wat nieuwe ideetjes :)

♥♥♥

Lieve meiden,
ik hoop op een mooi blogjaar met jullie!


Lieve groet,
Hannie
♥♥
















37 opmerkingen:

crochetcookingandmore zei

Dit is toch een mooie post!!
Heel goed jaar gewenst!

Debby's wereld zei

Het lijkt mij heerlijk om hier weer mooie dingen en schrijfsel tegen te komen in dit jaar.
Ook het stukje van boven hoort daarbij.

De beste wensen voor 2014!

Minous Willemsen zei

Ach, de foto's spreken ook al op zich.... :-)

Krek wak wou zei

Wat een heerlijke plaatjes, Hannie! Ik zit met hetzelfde...wat ga ik posten?? Jouw post ziet er in ieder geval weer super uit! Ook voor jou veel blogplezier dit jaar!
x Nicole

Home and Lifestyle zei

Soms liggen onderwerpen dichterbij dan je denkt, bovendien kan het ook over hele eenvoudige dingen in het leven gaan. En mocht de inspiratie toch even uitblijven, geen stress want het kan écht niet zo zijn dat je 12 maanden helemaal niets weet om over te schrijven :-).

Liefs, Ingrid

Indruk zei

Ik ken het hoor, soms slaat de angst bij mij ook toe en denk ik dat ik jullie niets meer heb te laten zien haha. maar zo te lezen en te zien heb je toch weer een mooie post gemaakt! Pascale X

Thuis bij Tjits zei

Zo zie je maar Hannie dat schrijven over alledaagse dingen al heel leuk is en ik geniet weer van je sfeervolle foto's!
Zelf weet ik ook nooit van tevoren waar ik over zal bloggen en dan zie ik ineens iets wat mijn aandacht trekt bijv. iets in de natuur, ik maak daar foto's van en een nieuwe post is geboren.
En met jouw creativiteit komt de inspiratie ook wel weer, daar ben ik niet bang voor:)

Liefs, Tjits

Jedidja zei

Ik vind jou blog gewoon heel sterk door de mooie sfeer die je oproept met je foto's.

What's in a day zei

Ha Hannie, je maakt toch weer een heel mooie post, maar ik herken het gevoel hoor, soms heb je niks, dan heb je ineens weer inspiratie, maar het leuke is dat wij toch wel altijd lezen:) wij genieten gewoon mee.
Ik maak altijd een paar posten in het vore, soms heb ik iets, dan zet ik dat al klaar, dat werkt voor mij goed en daarom kan ik ook mijn andere blogje ernaast doen:)
Ik wens je nu al een mooi weekend.

Lieve groetjes, Eefie

Verie -Vestywo- zei

Dit is al een gezellig, mooie post! Niks mis mee, leuk om te lezen!

Lieve-Groetjes, Verie

Passione Helena zei

Ondanks dat je het niet wist, heb je toch een mooie post gemaakt?!! Gewoon niet teveel over nadenken...ik weet nooit van te voren waar het over gaat. Het komt zoals het komt, én daarmee vallen de woorden vanzelf op z'n plaats, zoals dat nu ook bij jou is gelukt.
Ik wens je veel inspiratie...maar naar mijn weten zit dat wel goed!


Fijne avond!
Liefs Helena

De liefste zei

Dit is ook al een hele leuke post.
Ik vind kringlooptips wel een leuk onderwerp.
Een heel fijn blogjaar.
Liefs,
Mirjam

lia zei

Je hoeft toch ook niet perse wekelijks te schrijven joh.
Maak je niet druk, en straks gebeurt er weer zoveel dat je van alles wilt schrijven.
Ik zie het vanzelf verschijnen in mijn leeslijst.

Lieve groet Lia

La Blomst-Living zei

Die inspiratie komt wel weer Hannie, dat weet ik zeker! Zo te lezen heb je genoeg onderwerpen om over te schrijven en je foto's zijn heel sfeervol, dus genieten doen we toch wel!
Liefs en succes, Linda

Marjonel M zei

Ik heb ook niet echt veel inspiratie, maar och dat komt wel weer.

Liefs, Marjonel

Gerry zei

Dit is al een prachtige post geworden. Zo sfeervol met alle bolletjes en je gezellige aanrecht.
Ik denk ook wel eens ik ben zo door mijn onderwerpen heen en dan heb ik niets meer, maar steeds dient zich weer iets aan.
Ik hoop ook op een prachtig blogjaar met jou!

Liefs, Gerry

Linda zei

Dit was al een heerlijke post; ik zie uit naar meer ;)

kreamade zei

Ik ook!! Van dit berichtje word ik blij. Prachtige foto's. Gr. Hennie

Me And My Dog @ Home zei

Ken dat gevoel, hetzelfde hier.. je hebt het er toch nog goed vanaf gebracht!

Ik wens je een super aar!
Kijk al uit naar je volgende post!

Liefs Wendy

Marjon zei


Ja Hannie voor jou ook een leuk blogjaar en die inspiratie komt vanzelf weer....je post was heel leuk en mooi de foto's super gezellig toch....fijn weekend alvast en lieve groet van Marjon

Marjon zei


Ja Hannie voor jou ook een leuk blogjaar en die inspiratie komt vanzelf weer....je post was heel leuk en mooi de foto's super gezellig toch....fijn weekend alvast en lieve groet van Marjon

Saskia Klaver zei

Dit is ook een mooie post! :-)

En jaaaa heel veel blogplezier dit jaar met z'n allen!

Liefs Saskia

Marcel en Suzanne zei

Jij schrijft altijd geweldig mooie posten,
ook deze is er weer 1 om in te lijsten!
De sfeervolle foto's en alles daaromheen,
ze maken mij altijd weer blij!!!

Maar ik herken het gevoel ook wel een beetje,
ik geloof dat het bij de JANUARI-MAAND hoort...
Een soort leeg gevoel na al de drukte :-)
Geeft niets hoor...
Het komt vanzelf weer :-)

LIEFS, Suzanne


De Witte Lanteern zei

Toch weer genoten van je post! Je hoeft toch ook niet altijd wat te melden hebben, kleinere mijmeringen zijn net zo veel waard om te delen (en soms nog veel waardevoller). Vergezeld van mooie foto's heb je zo weer een heerlijke post.
Ik wens je een heel mooi blogjaar toe!
Liefs, Peetje

quiltingmieke zei

piep een blogje als deze kan ik best van genieten hoor meid, gewoon het alledaagse geeft zoveel rust en je foto s zijn weer prachtig

knuf

Tineke zei

Veel blogplezier in het nieuwe jaar, Hannie!
Ik kijk uit naar je verhalen en ik wens je heel veel moois voor 2014.

Rensina Steursma zei

Wauw wat een prachtige foto's heb je gemaakt zeg!
Leuk die pot met koekjes en natuurlijk je mooie hyacinten.
Liefs Rensina

Hann¥ zei

Het komt vanzelf wel Hannie...
Dit was alweer een mooie post met prachtige foto's.....
Fijne avond...
Liefs,Hanny

Doortje Dartel zei

Je hebt toch maar maar mooi leuke en goede dingen gedaan.
En het kijken naar deze foto’s is niet verkeerd!
Fijn weekend!

Anita r zei

Ik hoop ook op een mooi blogjaar.
En het is een leuke post om te lezen.

fijn weekend.

gr. Anita

ilona zei

Wat zal het nieuwe jaar weer brengen hè? Hopelijk een paar mooie onderwerpen om te posten en het hoeft inderdaad niet te ingewikkeld. Met een par mooie sfeerfoto's is het al snel goed. De dagen in het nieuwe jaar gaan alweer zo snel. De eerste week Sonja zit er hier alweer op :)
Groetjes, Ilona

Miranda zei

En zo is er toch weer een mooie eerste post van 2014 uitgerold ;) Ik hoop dit jaar vaak bij je langs te komen en te genieten van alle moois!

Fijn weekend. X

THE BLACK BARN zei

GEZELLIGE KEUKEN SFEER FOTO'S.

FIJNE DAG,

MIRANDA

blauwruitje zei

Volgens mij ben je het nieuwe jaar goed begonnen hoor. Ik lees het graag.

Blomkje en Wenje zei

Je posten zijn altijd mooi Hannie! Je hebt weer prachtige genietplaatjes geplaatst...ik ga zo ook even naar het tuincentrum om wat bolletjes te halen.

Fijn weekend

X Pietrik

Homemade Home zei

Wat is er mis met deze post????
Ik vind hem prachtig Hannie!!!
Maar ik begrijp wel wat je bedoel hoor!! Ik heb er ook soms last van.
Het is heel gezellig bij je.
Nog een heel fijn weekend.
Lieve groet nelly

Rubato zei

Hallo,
Mooi stukje aan het begin van het nieuwe jaar.
Je krijgt vast wel inspiratie.
Het komt vaak zo maar uit het niets.
Veel ( blog) plezier,
Henny