woensdag 22 januari 2014

Kleur bekennen....:)

Een kleurrijke post
...
geel
rood
groen
oranje
...

In een enthousiaste bui
kocht ik deze kleuren wol
om een rokje te haken 
voor dochterlief!





Ik haak granny squares in verschillende kleurstellingen
en naai de blokken aan elkaar,
een mooie rand er aan
en 
het rokje is klaar!

Maar zo ver is het nog niet,
ik begin meestal heel ijverig
..
nu nog volhouden!
..
voor de winter om is 
moet het rokje toch echt af zijn :)

(en dit keer breng ik het niet naar mijn moeder om het af te maken:))
denk ik
....


♥♥




Dus als je me even niet hoor,
ik ben aan de haak :)
...

Er is nog iemand voor mij aan het haken geweest,
ik kocht deze mooie polswarmers

Maartje is pas een blog begonnen 
en natuurlijk vind ze het erg leuk als jullie een kijkje bij haar nemen!




Lieve groet,
Hannie




18 opmerkingen:

De Freubeltuin zei

Hè Hannie,
Nou dat wordt echt een super leuk rokje!! Het eind resultaat willen we ook zien hoor!
Wat ontzettend leuk en lief van je dat je aan mij gedacht hebt!!! Bedankt!!!

Groetjes Maartje

Minous Willemsen zei

Het ziet er lekker vrolijk uit! Succes met het doorgaan ermee (komt me bekend voor :) )

het Moonhuis Monica zei

Dat gaat een superleuk retrorokje worden voor je dochter.
Erg leuk die polswarmers!!

Liefs Monica

De Witte Lanteern zei

De kleuren van het rokje doen me denken aan Primula's, heerlijke voorjaarskleuren. Dochterlief gaat het rokje toch ook showen?
Die polswarmers zijn echt prachtig (en handig, ik als kou-kleum, hihi).
Liefs, Peetje

Jolanda zei

Wat springen die kleuren eruit! Mooi gezicht, met de neutrale achtergrond.
Leuk hè, haken!

Danielle zei

Ik hou dochterlief in de gaten, dus voor jou een stok achter de deur om door te gaan, haha. Wel leuke felle kleurtjes gebruik je, dat zal ze best staan. Leuk polswarmers heb je gekocht zeg....

Debby's wereld zei

Leuk en ben benieuwd hoe het gaat worden. Die polswarmers zijn echt mooi om te zien.

kreamade zei

Wat een leuke kleuren.... Ik zal je eerlijk bekennen: deze winter wilde ik ook een rokje haken voor jongste dochter. Maar uiteindelijk zijn de bolletjes een omslagdoek voor mezelf aan het worden.... Vorig jaar heeft ze er wel ééntje gehad in het voorjaar/zomer. Ik kan je vertellen, dat je er helemaal vrolijk van wordt als zo'n meisje zo'n heerlijk fleurig rokje draagt! Dus gewoon doorhaken... gr. Hennie

Huiz&zo zei

Wat een leuke polswarmers!! Suc6 met haken! Heb nog wel eens het idee gehad om het ook te gaan doen. Lijkt me zo leuk, maar is nooit wat van gekomen. Wie weet in de toekomst.

Fijne dag!

Doortje Dartel zei

Voor een meisje zo vrolijk!
In de lente staan deze rokjes ook erg leuk :).
Heel veel succes met doorhaken.

elsa zei

Hoi Hannie,

Wat een leuk project! De aanhouder wint, hoor! Dus volhouden, het is de moeite waard. We houden je in de gaten...Groeten

Home and Lifestyle zei

Dat wordt een hele vrolijke voorjaarsrok, op voorwaarde dat het dan wel klaar is natuurlijk ;-).

Een fijne avond, Hannie! Liefs, Ingrid

Miranda zei

De granny's haken vind ik een heerlijk klusje, maar dat in elkaar zetten... Wat een mooie polswarmers heeft Maartje voor je gemaakt!

Je vorige post heb ik ook nog even gelezen, wat een feest om zo'n mooi kadootje te mogen ontvangen.

Fijne avond. X

Juliëtte zei

Dat gaat een mooi rokje worden!
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!!

Veel liefs, Juliëtte

Sober en Stijl zei

Dat word een super leuk rokje :-)
Succes met haken hoor!

Liefs, Dorine

Marcel en Suzanne zei

Leuk zeg,
dat je aan het HAKEN bent geslagen :-)
Een heerlijke bezigheid in de sombere wintertijd.
En als ik naar de kleuren van het rokje kijk,
word ik zooo blij :-)

Wat heb dit mooi op de foto weten te zetten,
SCHITTEREND!
De kleurige wolletjes middenin jullie lieflijk brocante huis :-)

GENIET van dit alles,
ook van de prachtige polswarmers!

LIEVE GROETEN, Suzanne

Jedidja zei

Mooie foto's zeg. Ik hou wel van die kleurtjes!

Homemade Home zei

Hai Hannie, van het niet afmaken weet ik alles van, hihi!!
Maar volgens mij gaat het je dit keer lukken. leuke kleurtjes.
Ben benieuwd naar het eind resultaat.
Fijn weekend lieve groet Nelly