woensdag 4 december 2013

Vakkenkastje...

De kringloop
...
 
je kent dat wel:
 
je gaat er naar toe om iets te brengen
...
en je komt onverwachts met iets thuis !
...
 
 
Dit leuke kastje kon ik niet laten staan :)
 
de kleur is niet naar mijn zin,
daar moet nog een krijtverf over
...
 
Maar het kastje is geweldig
om mee te stijlen!
 
 
 
Zoveel vakjes
...
en ik heb spulletjes genoeg om er in te zetten
...
 


 
thema:
winter dit keer
...
 
 
Hij kreeg een mooi plaatsje op
mijn nieuwe tafeltje
..
 
 
 
Fijne week,
 
sneeuw
 
***
**
*
 
Lieve groet,
Hannie
 
 
 
 
 
 
 


33 opmerkingen:

ilona zei

Helemaal leuk, daar kun je een hoop kanten mee op, lekker met de seizoenen mee stylen. Goede aankoop, wat ga je dan blij naar huis hè? Leuke plek ook zo op je tafeltje. Groetjes, Ilona.

Miranda zei

Wat een leuke vondst! Zo'n mooi vakkenkastje had ik ook niet kunnen weerstaan ;) Leuk om elke keer weer anders in te richten.

Fijne dag. X

Debby's wereld zei

Ontzettend leuk! Vooral omdat je zo leuk ermee kan wisselen/thema erin kan doen.

Enne sneeuw mag nog even weg blijven zo een twee weken, als je niet erg vind.

Groetjes Debby

Huiz&zo zei

Leuk kastje om leuk te decoreren!! Goed gevonden ;-)

Fijne dag!

Huis in de Provence zei

Zeker een super leuk kastje!! Had ik ook meegenomen ;-)
Fijne avond morgen.
Lieve gr. Mirjam

Rensina Steursma zei

Een heel leuk kastje ook mooi ingericht.
Ben benieuwd als hoe hij eruit ziet als het helemaal af is.
Liefs Rensina

Home and Lifestyle zei

Je was er precies op het goede moment, want zo'n kastje blijft vast niet lang staan bij de kringloop. Met al die vakjes kun je er inderdaad de leukste spulletjes in kwijt. Een mooie aanwinst, Hannie!

Liefs, Ingrid

Martine zei

Dat ziet er super gezellig uit!
Heerlijk toch die kringloop, moet er nodig ook naar toe.....alleen om te brengen!
Groetjes Martine

Gerd@ zei

Dat kastje zou ik ook niet laten staan ... ontzettend leuk ...

Fijne avond ... gr. Gerd@

It's me zei

Leuk Hannie......gaaf kastje...liefs Ria...x !

Gerry zei

Een mooi kastje Hannie! Als je er tegenaan loopt is het veel leuker.
Ik ben vandaag ook nog even naar de kringloop geweest, maar het is al een hele tijd niets. Heel eenzijdig gericht op servies, en glaswerk en grote meubels.
Geniet van je aankoop en van het opknappen!

Lieve groet,
Gerry

What's in a day zei

Wat een mooie vondst is dit Hannie, die zou ik ook niet laten staan, zo leuk om al die vakjes te vullen, ik zie het al voor me...geweldig!!!!

Geniet van je mooie kastje en een fijne avond.

Lieve groetjes, Eefie

kreamade zei

Wat een vondst! Dat kan je natuurlijk echt niet laten staan! Mooie styling. gr. Hennie

crochetcookingandmore zei

Geweldig leuk en mooi!! Zou daar ook ontzettend blij mee zijn! Wat heb jij geluk gehad en wat heb je er leuke spulletjes in staan.

Franse Lelie zei

Heel erg mooi en wat een geluk. Het tafeltje is ook geweldig, lieve groet

♥Sanne en Andre zei

het staat echt mooi op dat tafeltje... zo een kastje kun je niet laten staan. Ik heb ook zo een kast maar dan groter en de vakjes weer kleiner... Je boft maar met dat kastje :)

liefs Sanne

La Blomst-Living zei

Gaaf is'ie zeg, daar kan je natuurlijk werkelijk van alles inzetten, lekker afwisselen, leuke aankoop!
Lieve groetjes, Linda

Indruk zei

Ooooo mooi! Die had ik ook meegenomen! wat een superleuk kastje. Lijkt me ook mooi op zijn lange kant op een bureautje staan en mooie spulletjes erin. na een likje verf zal ie er wel helemaal fantastisch uitzien. Pascale X

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een mooie vondst! Leuk hoor!

Groeten Maaike

het Moonhuis Monica zei

Dat kastje is hartstikke leuk Hannie!! Het loont echt de moeite om af en toe eens te gaan en dan ineens tref je zoiets leuks, een gelukstreffer!!

Liefs Monica

Sjonke's Kronkels zei

Een superleuk kastje heb je gevonden!! Ik had vandaag ook geluk. Vond een oude houten bestekbak, maar dit kastje is echt geweldig.
Groetjes,
Marion

Petra zei

Ooh heel erg leuk, die had ik ook niet laten staan denk ik.
Alhoewel ik er geen ruimte voor zo hebben dan had ik wel iets bedacht. Staat echt heel erg leuk hoor, en ja de kleur die kan je altijd nog veranderen. Groetjes Petra.

Danielle zei

Wat een mooie vondst en dan met die mooie spulletjes van jou erbij...maakt het een heel mooi plaatje

lien zei

Wow, dat is boffen zo'n vondst!! Wat een leuk kastje, die had ik ook niet kunnen weerstaan!

Anoniem zei

He Hannie,
Wat super leuk is tie geworden...en zo leuk ingericht!
groetjes Dikky

De Freubeltuin zei

He Hannie,
Wat een leuk kastje... leuk om te vullen met verschillende thema's!
Dat is wel besteed aan jouw!!
Groetjes Maartje

Hann¥ zei

Dat is nog eens een gelukstreffer Hannie....en wat heb je het leuk gestyled!
Fijn weekend!
Liefs,Hanny

Jedidja zei

Wow, wat leuk zeg. Een letterbak in het groot :-) kan je een heleboel kanten mee op.

Homemade Home zei

Super leuk hoor Hannie, je hebt het ook heel leuk ingericht.
Fijn weekend lieve groet Nelly

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Oh die is MOOI!! Ik word er plaatsvervangend hebberig van! ;) Hier ben ik n.l. ook nog naar op zoek, maar meestal zijn ze niet zo diep en kun je er weinig op kwijt, deze is mooi groot, kun je fantastisch mee stylen!

Wees er maar zuinig op, we zien hier vast nog wel eens de 'gekrijtverfde' versie verschijnen.

Heb ik zomaar je give away gemist. Kom hopelijk nu weer wat vaker langs, anders mis ik gewoon te veel leuke posts!

Fijne nieuwe week gewenst,

Miriam

Marcel en Suzanne zei

Wat een schattig kastje!
En voor ieder SEIZOEN geschikt om te vullen met allemaal lieve, leuke en dierbare kleine spulletjes :-)
Wat heb je er weer een sfeervolle foto's van gemaakt!

LIEVE GROETEN, Suzanne

margarita ♥ Stipje ♥ zei

Wat een super leuk kastje.
leuk om elke keer weer andere spulletjes er in te kunnen decoreren
de foto's zijn prachtig.
een hele fijne dag
Groetjes Margarita

Rubato zei

Hoi,
Ik kom zomaar op je blog terecht. Mooi kastje heb je gekocht.
ja, naar de kringloop gaan en wat wegbrengen en met meer terug komen ken ik. Soms neem ik expres geen geld mee.
Groetjes, Henny