dinsdag 31 december 2013

Op de grens...

de grens
van oud naar nieuw
...
van 2013 naar 2014
...

Een jaar ligt achter ons,
verleden jaar stonden we aan het blanco begin van 2013
en nu
...
volgeschreven door het leven
...

Weer staan we op de grens,
een blanco jaar ligt voor ons
..
Wat zal het ons brengen?


Ik wens jullie

vrede
          liefde
gezondheid
     moed
kracht      
rust
vriendschap

maar bovenal:

Gods Zegen voor een nieuw jaar!

'Maar U blijft dezelfde,
aan Uw jaren zal geen einde komen.'
Psalm 102:28



Dank jullie wel voor een fijn blogjaar,
mooie momenten, lieve reactie's, betrokkenheid op elkaar
....

Fijn om hier deel van uit te mogen maken!

♥♥♥



Tot volgend jaar!

Lieve groet,
Hannie





26 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Lieve Hannie, ik wens je toe dat je een jaar verder terug kunt bladeren in een mooi geschreven boek over 2014, waarvan je helemaal blij wordt bij het ophalen van herinneringen.

Kortom, ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en alle, alle goeds voor het nieuwe jaar.

Liefs, Ingrid

Marjonel M zei

Ik wens jou hele fijne jaarwisseling toe, en een inspirerend blogjaar in 2014.

Liefs, Marjonel

Nelleke Hobby zei

Hanny,

Jij ook al het nodige voor het jaar 2014 gewenst.
Fijne en gezellige jaarwisseling.
Groetjes,
Nelleke

Miranda zei

Een mooie laatste post voor 2013... Ik wens jou een fijne jaarwisseling en voor 2014 veel geluk, gezondheid en blogplezier.

Lieve groet, Miranda

lien zei

Een mooie laatste post! Voor jou ook een fijn uiteinde en een mooi en gezond 214!

Henrike Graveland zei

Jij ook een gezegend nieuwjaar gewenst!

' De Eeuwige God zij je een woning
En van onder Zijn eeuwige armen! '
(Deut. 33:27a)

Lieve groet
Henrike

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2014 geniet van de laatste momenten van dit jaar ...lieve groet Rosita

Jedidja zei

Hannie, dank je wel voor de mooie Bijbeltekst ( psalm 102 ). We kennen elkaar wel niet, maar soms lijkt het of we elkaar toch even in het hart kijken. Dank je wel voor je fijne blogberichten en mooie foto's elke keer. Ik kijk en lees met plezier bij jou. Jullie een heel mooi jaar toegewenst en Gods Zegen!

Esrosa K. zei

Mooi laatste bericht! Ik wens je ook een goede jaarwisseling en een fijn, liefdevol en gezegend 2014. In dat jaar moet je zeker eens een bakkie komen doen :-)
Grtz, Esrosa

What's in a day zei

Dank je wel voor je mooie woorden Hannie, Uren maanden, dagen, jaren vliegen als een schaduw heen...bij ons wordt dit met Oudjaar nog altijd gezongen, zo mooi om dan in Zijn huis te mogen doen aan het einde van het jaar.
Ik wens jou en je gezin een Gezegend 2014.

Liefs,
Eefie

Debby's wereld zei

Prachtig verwoord!

Ook voor jou en je gezin een fijne oudejaarsavond en voor 2014 veel goeds, gezondheid en alles wat wenselijk is.

Lieve groetjes Debby

Rensina Steursma zei

Wat ziet je huis er super mooi uit zeg! Leuk gedecoreerd.
Jij ook een heel gelukkig, liefdevol en creatief nieuwjaar gewenst!
Lieve groet, Rensina

tineke zei

Mooie tekst, Voor Hem zijn de nieuwe bladzijdes al volgeschreven..
Ik wens je hetzelfde! Fijne avond.

Sober en Stijl zei

Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en een gezond en gezegend nieuwjaar!

Liefs, Dorine

het Moonhuis Monica zei

Gelukkig nieuwjaar Hannie!!

Liefs Monica

It's me zei

Jij ook lieverd...!!..bedankt voor het afgelopen jaar............liefs van mij....x !!!

For you too darling ...!!..thanks for last year...love from me ...x !!!


It's not what you have in your pocket that makes you thankful.......but what you have in your heart........x !

Anita r zei

Een fijn en goed 2014.

gr. Anita

Corry zei

Ik wens jou ook heel veel geluk en gezondheid in 2014
Groetjes Corry

Maaike Duijndam zei

Een heel gelukkig nieuwjaar met alle goeds! Als stille lezer geniet ik van je blogberichten, dank je wel daarvoor!
Groetjes Maaike

Rubato zei

Hoi,
Ook voor jou veel goeds gewenst.
Ik hoop het nieuwe jaar weer te genieten van je mooie blog.
Groetjes, Henny

Onder de knotwilg zei

Wat mooi verwoord! Ook voor jou en je gezin Gods zegen gewenst in 2014!
Groetjes Tineke

Marcel en Suzanne zei

Zowel je woorden als foto's zijn schitterend!
En de tekst raakt mijn hart,
wat een waarheid lieve Hannie!
Ook voor jou en hen die je lief zijn Zijn RIJKE ZEGEN toegebeden...

LIEVE GROETEN, Suzanne

Vlijtig Liesje zei

Wat heb je dat mooi geschreven Hannie!
Ik wens jou ook veel geluk in 2014.

Monique Leonhart zei

Hoi Hannie,
Bedankt voor je mooie groet. Voor jou natuurlijk ook een heel mooi,warm, gezond en gelukkig 2014 toegewenst!!
Groetjes van Monique

Hann¥ zei

Ik wens jou en je gezin ook een heel mooi 2014 toe Hannie!

Liefs,Hanny

ilona zei

Ik wens jou en je gezin ook alle goeds voor 2014. De lege pagina's zullen zich vanzelf weer vullen en wat fijn dat we sommige stukjes daarvan met elkaar mogen delen via het bloggen. Groetjes, Ilona.