maandag 23 december 2013

Kerst wens ♥

Ik 
wens jullie
allemaal hele fijne en goede
kerstdagen toe!

...

Geniet van het samenzijn 
met dierbaren
...
Koester herinneringen
aan mooie tijden
...
Tel je zegeningen
...



In Huize Kipkakel
gaan we het Wonder van het kerstfeest,
de geboorte van Jezus Christus,
in de kerk
 en met het gezin vieren
...



Ik denk aan degene die dierbaren moeten missen,
aan de zieken,
aan degene die strijden tegen een verslaving,
aan hen die geen werk meer hebben,
aan zoveel mensen die leed en verdriet kennen
ver weg of dichtbij
...
Heel veel sterkte!



Lieve groet,
Hannie

♥♥


25 opmerkingen:

De Witte Lanteern zei

Ik wens je heerlijke warme kerstdagen toe en een zeer liefdevol 2014!
Liefs, Peetje

Danielle zei

Gezegende kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar gewenst!

Debby's wereld zei

Hele mooie en gezellige warme kerstdagen gewenst voor jullie.

Groetjes Debby

Krek wak wou zei

Ook voor jou en je familie fijne feestdagen gewenst!
X Nicole

Indruk zei

Bedankt voor je mooie woorden. Ik wens jou en je gezin gezellige dagen en een goed 2014 in een goede gezondheid! Pascale X

Petra zei

Prachtige wensen, en ik wens jou ook veel plezier met je dierbare geniet van en met elkaar maak er een zalig kerstmis van. Een liefdevolle groet Petra.

Ús hûs ús thús zei

Ik wens jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen!
Groetjes van Aleta

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Fijne feestdagen!

Groeten Maaike

Home and Lifestyle zei

Voor jou en je gezin ook hele fijne feestdagen gewenst, Hannie!

Liefs, Ingrid

Onder de knotwilg zei

Ook voor jou en je gezin goede kerstdagen gewenst! Groetjes Tineke

Rensina Steursma zei

Jij ook fijne feestdagen en een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!
Lieve groet, Rensina

What's in a day zei

Mooie dagen toegewenst Hanny, geniet van elkaar, maar bovenal van het wonder.

Lieve groetjes, Eefie

Marjonel M zei

Ik wens jou ook hele fijne kerstdagen toe en een goed, gezond en liefdevol 2014.

Liefs, Marjonel

het Moonhuis Monica zei

Fijne feestdagen Hannie!!

Liefs Monica

ilona zei

Ik wens jou hele fijne feestdagen met jouw gezin en een liefdevol en gezond 2014. Groetjes, Ilona.

Sober en Stijl zei

Ik wens je ook Fijne feestdagen samen met je gezin en alle goeds voor 2014!

Liefs, Dorine

It's me zei

Hele fijne dagen...geniet van het samen zijn liefs Ria...x !

huis tjokvol zei

fijne dagen en een goed 2014

liefs yvonne

crochetcookingandmore zei

Wat een mooie plaatjes en wensen.
Ik wens jou ook hele fijne en goede dagen toe! Geniet van het Wonder van Kerst!

Homemade Home zei

Ik wens jou en je gezin een heel warm kerstfeest en al het goede voor 2014
Lieve groet Nelly

Pure & White zei

Dank voor je mooie woorden!
Jij ook een heel mooi kerstfeest en een goed 2014!
Lieve groet,
Dineke

Anita zei

Wat een hartverwarmende woorden ...
Wens jullie een sfeervolle kerst en een warm, liefdevol en gezond 2014
Lekker GENIETEN van en met elkaar!
Groetjezz lfs mij

Minous Willemsen zei

Bedankt voor je mooie woorden. Ook jij fijne dagen en een goed 2014!

Linda zei

Wat een lieve wensen, mooi onder woorden gebracht. Juist ook denkend aan hen die het moeilijk hebben. Jullie ook een goed en fijn nieuw jaar toegewenst.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Geniet van de laatste momenten van het jaar ...wens je een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2014 ...lieve groet rosita