donderdag 12 december 2013

Foto's...

Misschien
hebben jullie me al een weekje gemist:)
..
 
 
De week
was gevuld met creativiteit
..
 
* Kerstkaarten maken
* Groen workshops geven
* Etalage in wintersfeer brengen
...
 
Ook in Huize Kipkakel
kwam de wintersfeer
..
maar ik vind het op het moment
binnen erg lastig met foto's maken :(
 
te donker..
niet leuk zonder kaarslicht..
geen flits..
 
Het lukt me gewoon niet,
ik heb ook een heel simpel compact fototoestel :(
..
daarom wat buiten foto's
dat lukte wel
...
mooi met het rijp
in de vroege ochtend!
...
 
 

 
Ik maakte er mijn kerstkaarten van
...
 
 
Ik zie heel veel creativiteit
langskomen in Blogland
...
 
Heerlijk om jullie posten te lezen!
 
Fijn weekend!
 
Lieve groet
♥♥
Hannie
 
 
 
 
 


21 opmerkingen:

Petra zei

Ooh wat een mooie foto's met die rijp op de planten. En ja die drukte ken ik maar het is leuke drukte. Ik kom er ook maar niet aan toe om een logje te plaatsen. Toch maar snel even tijd zien te maken. Groetjes Petta.

Petra zei

Ooh stom naam fout getypt Petra natuurlijk, groetjes

Home and Lifestyle zei

Foto's moet je nu eigenlijk midden op de dag maken, als dat al lukt. Achterin de middag is het buiten nog licht, maar worden de hoeken binnen al snel donker. Gelukkig heb je buiten mooie foto's kunnen maken.

Liefs, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

superrrr ziet er heel mooi uit ...wie wil deze niet krijgen ....vast een fijn weekend lieve groet rosita

Truus de Mier zei

Ik vind het ook lastig om mooie foto'ste maken. Dan heb ik een leuk hoekje in huis, maak ik een foto en dan ziet het er op het plaatje lang zo mooi niet uit, doordat het licht zo slecht is.

Groeten van Juffrouw Mier

kreamade zei

Mooi joh! Wat is het prachtig om al te genieten van de eerste winterse plaatjes. gr. Hennie

Debby's wereld zei

Prachtige foto's. En heerlijk druk met leuke dingen.

Fijn weekend!

Verie -Vestywo- zei

Lieve Hannie,

Wat ben ik blij dat je ook een `simpele` camera hebt, net als ik.
Voel me soms wat verloren met al die grote camera`s om me heen.
Helaas heb ik ook last van het probleem licht, bij mij worden de foto`s dat blauwachtig, heel vreemd.
Nu heb ik een nieuwe fotolocatie in ons huis, voor het raam, op ons bed, daar heb ik net mooi licht van buiten dat op de artikelen straalt. Ook als het donkerweer is.
Nu is het wel zo dat dat met sfeerfoto`s niet altijd werkt.
Leuk dat je ook zelf kerstkaarten gemaakt hebt. Ze zijn goed gelukt.

Fijne dag vandaag.

Lieve-Groetjes, Verie

lien zei

Lastig he om binnen foto's te maken. Ik vind de sfeer in huis ook zo leuk, maar krijg het niet in beeld gebracht :-(

ilona zei

Lukt het binnen misschien niet, maar buiten heb je toch echt een paar mooie plaatjes weten vast te leggen.
Fijn weekend, Ilona.

Alie zei

Nou, dit vind ik nu echte kerstsfeer-foto's! Mooi!

Gerry zei

Prachtige foto's van buiten, Hannie.
Dat rijp op het rood-groen is zo mooi!
Ik heb ook een compact camera en baal net zo als jou wat het fotograferen betreft,van de donkere dagen.
Vandaag schijnt hier de zon, dus gelijk even gebruik van gemaakt.
Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt!
En ik wens je een hele mooie tijd!

Lieve groet,
Gerry

Rubato zei

Hallo,
Wat een prachtige foto's zijn het geworden.
Gr. Henny

What's in a day zei

Wat een mooi sfeertje buiten, ik geniet van de kou, de mist, soms ongemak, de rijp op de planten..het is gewoon mooi buiten.
Ik zal volgende week een post maken over de cones:)

Lieve groetjes en een mooi weekend Hannie,
Eefie

Me And My Dog @ Home zei

Wat kan de natuur toch mooi zijn he! En wat goed van je om er kerstkaarten van te maken, ze zijn heel mooi!!

Fijn weekend!
Liefs Wendy

Rensina Steursma zei

Oh wauw wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Vind dat altijd zo mooi, die rijp overal op. En helemaal met de kleuren rood en groen, een prachtige kerstkaart!
Lieve groet, Rensina

Anita r zei

Wauw wat een mooie foto's.
Echt geweldig voor kerst kaarten.

fijn weekend.

gr. Anita

Jedidja zei

Je bent gewoon een bezig bijtje. En foto's maken: dat heeft iets te maken met spontaniteit. Soms lukt het zomaar opeens. Vooral in de middag bij speciale lichtval.

Prachtige foto's!

Dorine zei

Mooie kerstkaarten zeg!

Fijn weekend verder.

De Witte Lanteern zei

Mooi die rijp op je foto's! Je hebt er een mooie kerstkaart van gemaakt.
Het is ook druk in blogland. Er zijn ontzettend veel posten en ik krijg bijna geen kans om alles bij te lezen. Maar ook reuze gezellig! Wat een reuring...
Liefs, Peetje

Pure & White zei

De foto's zijn mooi hoor!
Mooie kerstkaart!!
Lieve groet,
Dineke