donderdag 19 december 2013

Binnen kijken...

Wat is het 
heerlijk
om nu 's avonds een rondje door het dorp te lopen
....

Binnen kijken 
bij 
sfeervolle huizen!

...
Vandaag
een paar foto's vanuit een winters Huize Kipkakel
...



In Huize Kipkakel 
geen kerstboom,
wel mooi opgemaakte Franse vazen met lichtjes!





Er komt al een knop bij de amarylus te voorschijn.
nu maar hopen dat hij niet te hard groeit,
ik vind de bol juist zo mooi!
..


In het keukenraam
simpel twee dennenboompjes
....

dochterlief knutselde met twee vriendinnen 
met de restjes van de workshops
...

en verder staan er heel veel kaarsjes
om deze donkere dagen 
tot een heerlijk thuis te maken
...



Nog één dag school voor de kinderen
en dan genieten van een heerlijke vakantie
(zonder wekker..)

Ik heb er zin in!

***

Alvast een fijn weekend,
Lieve groet,
Hannie

36 opmerkingen:

Verie -Vestywo- zei

Heel gezellig, Hannie! Wat leuk dat je zegt `als je `s avonds door de straten loopt, om even hier en daar naar binnen te kijken` > doe ik ook altijd, hihi..super leuk om ideeën op te doen of gewoon reacties te geven op interieurs! Geniet van je mooie inrichting.

Lieve-Groetjes, Verie

kreamade zei

Wat ziet het er mooi uit! Echt een prachtige sfeer, hou hier wel van. En ja, die wandelingetjes zijn helemaal bekend... gr. Hennie

Thuis bij Tjits zei

Zo gezellig om vooral in deze tijd naar binnen te kijken.. het ziet er allemaal zo sfeervol uit, ook bij jou!

Ik ben net terug met volle boodschappentassen.. heb net als jij een hekel aan volle winkels.. toch ontkom ik daar niet helemaal aan, heb volgende week toch nog wat laatstemomentboodschapjes nodig vrees ik..

Fijn weekend,
lieve groetjes, Tjits

Indruk zei

Gezellige sfeervolle hoekjes bij jou thuis! Pascale X

Home and Lifestyle zei

Zonder boom kan het ook prima, dat blijkt wel bij jou. De lichtjes in de Franse vazen geven al veel sfeer. Ik heb nu vakantie en vooral het feit dat we de wekker inderdaad niet hoeven zetten, vind ik een heerlijk idee.

Liefs, Ingrid

crochetcookingandmore zei

Supermooie foto´s. Erg sfeervol!

Debby's wereld zei

Heel gezellig ziet het er allemaal uit. Zelfs met restjes is het een mooi stukje geworden.
En dat lekker naar binnen kijken bij mensen doe ik ook altijd. Het kan zo een warm gevoel geven.

Alvast fijne vakantie!

Groetjes Debby

franca zei

Ha, wat een bekend gebruik.
Lekker langs de huizen lopen, en voorzichtig binnen gluren.
Heerlijk!

Onder de knotwilg zei

Ha ha, je bent niet de enige die graag naar binnen gluurt bij anderen :-) Wat ziet het er weer sfeervol uit bij je!
Alvast een fijne vakantie en goede kerstdagen gewenst.

Petra zei

Ooh ikmis die kerstboon niet, ziet er heel sfeervol uit bij je. Die twee vazen met kerstgroen en lichtjes doen het heel erg leuk. En die twee boompjes vind ik ook schattig leuke potten ook waar ze in staan. Genieten hoor, en ja dat gluren bij de buren dat doet iedereen hoor, zo leuk om naar binnen te kijken. Gezellig weekend, groetjes Petra.

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Leuk he, wandelen en dan even 'gluren bij de buren' :) Bij jou is ook leuk om even te gluren! Wat een gezelligheid... oh.. zou zo een bakkie thee willen drinken bij jou.. :) Wat een sfeer. En dat kerststuk met het Winter- scrabble woord, superleuk idee!!!

Kom vaker even bij je gluren, heb weer wat posts gemist zie ik..

Alvast fijne dagen!

Groetjes, Miriam
('t Bezige Bijtje)

De Witte Lanteern zei

Ze mogen ook bij jou naar binnen kijken, want ze zien daar inspiratie genoeg! Heerlijk gezellig bij je.
Tja, dat naar binnen-kijken doen we allemaal wel graag, denk ik. Is volgens mij ook typisch Nederlands omdat wij niet meteen de gordijnen dicht doen als het schemert. Moet je eens proberen bij de oosterburen. Daar gaan meteen de rolluiken potdicht. Ziet meteen doods uit. Nee dan hier, lekker gezellig de lichtjes en kaarsjes aan. Ziet toch veel mooier uit!
En ja, straks geen wekker. Heerlijk!!!
Liefs, Peetje

Rensina Steursma zei

Ziet er leuk uit bij jou!
Zo zie je maar, zonder boom kan het ook gezellig zijn.
Ik kijk ook echt uit naar de vakantie, ben er echt aan toe! Helaas wel veel werken bij mijn bijbaantje :( Maar al dat geld is mooi meegenomen natuurlijk...
Lieve groet, Rensina

Franse Lelie zei

Ik ben dol op gluren en zeker als het legaal is zoals bij jou! Wat een mooie kerstversieringen,lieve groet

Huiz&zo zei

Het is inderdaad heerlijk om lekker een rondje te lopen, en te genieten van de sfeervolle lichtjes. Het ziet er bij jouw ook weer gezellig uit!

Fijne avond!

Gerry zei

Heel gezellig in je huis, Hannie!
Juist die bakjes met natuurlijke materialen zijn het mooist! En biij mij zijn de kaarsen ook favoriet!
Ik wens jou samen met je gezin een hele fijne kerstvakantie.

Lieve groet,
Gerry

What's in a day zei

Heerlijk om bij jou binnen te kijken hoor, het ziet er mooi en vooral winters gezellig uit.
Ik kijk niet snel bij mensen naar binnen, maar in december is het wel heel leuk:)

Lieve groetjes, Eefie

Rubato zei

Hallo,

Wat ziet dat er gezellig uit.
En dan die scrabble blokjes!!!
Op naar fijne dagen.
Groetjes, Henny

It's me zei

Ja heerlijk hoor !!!...als het kerstavond is hoef ik ook even niets meer tot het nieuwe jaar !!...zo'n zin in....x !

Marjon zei



Ik kan ook genieten door bij de mensen naar binnen te gluren hihi...ook bij jou een heerlijke gezellige kerstsfeer, prachtig de franse vazen met de lichtjes...lieve groet Marjon

Hann¥ zei

Er zullen genoeg mensen ook bij jou naar binnenkijken Hannie.....het ziet er erg sfeervol uit.....
Heerlijk hoor geen wekker die je wekt.....hier voorlopig nog geen vakantie......1ste en 2de kerstdag vrij....ach genieten we daar maar van ;-)
Liefs,Hanny

Miranda zei

Inderdaad een leuke bezigheid om deze tijd van het jaar... het ziet er dan van buitenaf ook allemaal zo gezellig uit! Leuk dat we ook even bij jou mogen binnenkijken, het ziet er sfeervol uit.

Fijne avond. X

het Moonhuis Monica zei

Je kunt ook prima een kerstsfeer krijgen in huis zonder die boom.
Ooh en die uitloper van de Amaryllis gewoon iedere keer terugknippen, kan prima, ze zijn oersterk!!

Liefs Monica

Saskia Klaver zei

Een typisch voorbeeld van kerstsfeer in huis zonder boom! Vind t mooi zo hoor! Wens je fijne dag vol gezondheid en geluk het nieuwe jaar in!

Liefs Saskia

huis tjokvol zei

mooi,geniet ervan en hele fijne dag

Sober en Stijl zei

Gezellig sfeertje bij je!
Fijne dagen.

Liefs, Dorine

Vlijtig Liesje zei

Ik kijk ook altijd graag bij mensen naar binnen. Zeker nu rondom Kerst is het prachtig.

Ik vind die scrabble letters een leuk idee.

lien zei

Wat leuk dat kerststukje met scrabbel letters!!
Geniet van de laatste voorbereidingen. Liefs Carolien

Kom Achterom zei

Het ziet er allemaal zo gezellig uit als je savonds een rondje wandeld!
Wat grappig zeg de letters op het plankje.
Genieten de komende weken!
lieve groetjes
Yolanda

ilona zei

Wat een gezellige sfeer! Geniet van de vakantie, heerlijk lekker even niet die wekker. Groetjes, Ilona.

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat heerlijk om even bij jou naar binnen te mogen gluren!
Volgende week krijgen wij de hond van onze zoon te logeren: dat wordt dus uitlaten en naar binnen gluren.Jammer dat zoveel mensen de rolgordijnen dichtdoen, dat moest verboden worden hè.
Het ziet er bij jou in ieder geval heel gezellig uit!

fijne feestdagen.
groet Trijnie

Ús hûs ús thús zei

Wat een heerlijke kerstsfeer bij jullie in huis! Super gezellig!
Groetjes van Aleta

Marcel en Suzanne zei

Heerlijk...
deze o zo fijne & kalme sfeer in jullie lieflijk huis!

Ja, echt...
dat komt als eerste in mijn op.
In deze tijd lijkt iedereen op hol geslagen te zijn.
Alles is vol en druk...
maar hier proef ik die pure rustige heerlijke ECHTE KERSTSFEER!
Geweldig mooi om te zien...

DANKJEWEL!

LIEFS, Suzanne

Anita zei

Geen kerstboom maar wel op en top Kerst :-)
Wat gezellig!
De franse vazen staan er ook echt prachtig bij: een plaatje.
Lekkerrrr geen wekker ...
hier de komende weken ook op de "rieleksstand"
Fijn weekend! Groetjezz lfs mij

Happy Earl Grey zei

Hallo, Omdat ik je site erg leuk vind en je foto's prachtig heb ik je genoemd in mijn blog.
Fijne kerstdagen en hartelijke groeten

bij ELZ zei

Super leuk, die franse vazen in je vensterbank, zo sfeervol. liefs Lindy