dinsdag 12 november 2013

Winterfair bij de kringloop...

Vandaag een
post met een tip!
 
Zoals jullie inmiddels weten heb ik een favoriete
kringloop!
 
Ik vind hier vaak leuke dingen,
ze houden regelmatig een trapfair met een bepaald thema
en soms een grote fair!
 
As. vrijdag en zaterdag is er
de winterfair!
 
Om 9.00 opent de kringloop aan de Rivierdijk 677 in Sliedrecht de deuren.
 
 
( Sliedrecht ligt aan de A15 tussen Gorinchem en Dordrecht..)
Tip: combineren met de Graanbuurt (klikklik)
in Giessenburg
...
 
Er is veel brocante,
maar
ook voor een sfeervolle decembermaand kun je er goed slagen!
..
*gedekte tafels
*mooie serviezen
*oude kerstballen
*kerstmuziek
*oud linnengoed
..
 
 
 
 
Wie weet ontmoeten we elkaar daar :)
 
****
 
Wat ontzettend leuk dat er zoveel
reacties op mijn weggevertje zijn!
 
Je kunt nog meedoen tot 30 november..
 
En nieuwe volgers:
 
Voel je thuis in Huize Kipkakel!
 
Lieve groet,
Hannie
♥♥
 
 


19 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

Hallo,
Dat ziet er veel belovend uit.
Bedankt voor de tip!
Groetjes

Miranda zei

Dat is wel een heel leuke tip! Helaas voor mij wat ver weg... maar ik wens jou heel veel plezier en hoop dat je mooie aankopen en veel inspiratie opdoet.

Fijne avond.

Martine zei

Leuk. Ik had al gehoord dat het is, dus het staat in mijn agenda. En de Graanbuurt is idd ook een aanrader, het is voor mij op loopafstand :)
Wie weet kom ik je er tegen . Liefs, Martine

Gerry zei

Het lijkt me ontzettend leuk, maar het is ver uit de buurt.
Ik wens je heel veel plezier en hoop dat je veel mooie dingen tegenkomt om inspiratie op te doen.

Liefs, Gerry

Home and Lifestyle zei

Hier was ik echt graag naar toe gegaan, maar helaas is het hier te ver vandaan. De Graanschuur lijkt mij namelijk ook erg leuk om te bezoeken. Ik wens je een hele gezellige winterfair!

Lieve groet, Ingrid

Anita zei

Leuke tip! maar zo'n eind bij ons uit de buurt.
Ik hoop dat je weer goed weet te scoren ;-)
Een hele gezellige winterfair gewenst!
Groetjezz lfs mij

Ús hûs ús thús zei

Klinkt super gezellig! Jammer dat ik niet in de buurt woon.
Alvast veel plezier!
Groetjes van Aleta

huis tjokvol zei

als ik in de buurt woonde kwam ik zeker kijken,maar is helaas te ver weg,veel plezier

gr yvonne

Pure by me zei

Oh wat leuk een winterfair..
Helaas ook voor mij te ver weg (fiets) dus ik ga hier zaterdag naar de winterfair in mijn woonplaats..
Hopelijk scoor ik daar nog wat leuks..
Heel veel plezier..
Groetjes Chris

Debby's wereld zei

Sliedrecht waar mijn oma geboren en opgeroeid is. Wil er al een tijdje naar toe, het blijkt dat zij onder/bij/in (?) de kerk is geboren. Wie weet dat ik het dan combineer met de winter fair, de Graanbuurt (is al een mooi pand) en daar eens rond te kijken in Sliedrecht.

Leuke tip!

Groetjes Debby

Pure & White zei

Dat ziet er heel gezellig uit! 't Is voor mij net iets te ver, anders was ik er zeker even langs gegaan!

Fijne week!
Dineke

Homemade Home zei

Dat lijkt me super gezellig, als ik tijd heb kom ik even langs.
Lieve groet Nelly

Monique Leonhart zei

Hoi Hannie,
Ik woon in Dordt maar had dit nog niet meegekregen. Wat een leuk idee om naar toe te gaan. Jammer genoeg moet ik heel de zaterdag werken dus zit het er voor mij niet in om te gaan!! Maar jij in ieder geval heel veel plezier toegewenst en ik hoop dat je leuke spulletjes kunt vinden!! Groetjes van Monique

What's in a day zei

Wat leuk dat je dit even onder de aandacht brengt, het lijkt me heerlijk om op beide plaatsen even rond te kijken, helaas ook net iets te ver, maar wie weet!!

Lieve groetjes, Eefie

Blomkje en Wenje zei

Als ik het me goed herinner, had je daar vorig jaar prachtige brocante items vandaan? Ben benieuwd wat je dit jaar gaat 'scoren', veel plezier alvast!

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

De Freubeltuin zei

Leuk!!!! Helaas heb ik al andere dingen gepland staan. Maar jij in ieder geval succes. Krijgen we nog te zien wat je nieuwe aanwinsten zijn?
Groetjes Maartje

Thuis bij Tjits zei

lijkt me superleuk!! Helaas wat ver..

lieve groet, Tjits

jolanda den otter zei

Oh jammer dat ik niet kan, heb het erg in mijn rug maar voor degene die wel gaan een super leuke dag wat allebei zijn ze Super Leuk!!

Groetjes Jolanda

Alie zei

Gaaf, hou ik van! Helaas veel te ver hier vandaan. Wij hebben in onze Boelschuur eind november ook een fair (kerstfair). Dus we krijgen het nog druk om alles op te stellen.